Σε μια δύσκολη εποχή που η δισκογραφία όχι απλά δοκιμάζεται, αλλά σχεδόν δεν υφίσταται, μάλλον δεν είναι δύσκολο να εμφανιστούν διάφοροι επιτήδειοι που εκμεταλλεύονται τη ζωτική ανάγκη των καλλιτεχνών να εκφραστούν και να βρουν ένα δρόμο προς τη διανομή.

Ads

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, όπου η δισκογραφία έχει καταρρεύσει και οι καλλιτέχνες συνήθως πληρώνουν ιδίοις εξόδοις τις δουλειές τους, έκανε την εμφάνιση της μία νέα δισκογραφική εταιρεία: η Spider Music. Η εταιρεία αυτή ξεκίνησε δυναμικά και πολλά υποσχόμενη στο χώρο. Απ’ αυτήν βγήκαν οι τελευταίοι δίσκοι των Θάνου Μικρούτσικου – Μαριάννας Πολυχρονίδη, του Γιώργου Νταλάρα, του Ανδρέα Κατσιγιάννη, της Γλυκερίας, του Ορφέα Περίδη, του Φίλιππου Πλιάτσικα κ.α. Στο πόστο του παραγωγού αρχικά ήταν ο ιστορικός παραγωγός Ηλίας Μπενέτος και ακολούθησε ο καλός δημοσιογράφος και κινηματογραφιστής Αντώνης Μποσκοΐτης.

Τι συνέβη και από τις δισκοπαρουσιάσεις – φιέστες της Spider Music με σούσι και ουίσκι φτάσαμε σε μια σειρά καταγγελιών εναντίον της διοίκησής της; Γιατί οι δίσκοι των σημαντικών καλλιτεχνών είναι πια εξαφανισμένοι απ’ όσα δισκάδικα έχουν απομείνει;  Γιατί η τύχη κάποιων καλλιτεχνικών έργων, εφόσον αυτά δεν ανατυπώνονται, απλά…αγνοείται; Το τελευταίο τρίμηνο οι καταγγελίες αυξήθηκαν σε απόλυτο βαθμό. Όπως υποστηρίζουν οι καταγγέλλοντες καλλιτέχνες «η ιδιοκτήτρια της Spider Music έταζε σε νέους μουσικούς, λαγούς με πετραχήλια, αποσπώντας χρήματα – τα ποσά κυμαίνονταν από 800 μέχρι 2500 ευρώ – για την έκδοση και την προώθηση τους ενώ παράλληλα άλλαζε υπαλληλικό προσωπικό σαν τα πουκάμισα. Διόλου τυχαίο που από την εταιρεία πέρασαν ένα σωρό άνθρωποι, οι πιο γνωστοί επαγγελματίες του χώρου, χωρίς κανένας να “στεριώσει”».

Ο ένας μετά τον άλλον, αξιόλογοι μουσικοί, ερμηνευτές και τραγουδοποιοί, δηλώνουν εξαπατημένοι. Οι περισσότεροι μιλούν για μία γυναίκα – την ιδιοκτήτρια –  «ψυχρή και κυνική που αυτοαποκαλείται “Σιδηρά Κυρία της δισκογραφίας” και που ενώ δέχεται καταγγελίες, εκείνη εξακολουθεί να κανονίζει δισκογραφικές παραγωγές δίχως καμία στοιχειώδη υποδομή».

Ads

Σίγουρα πάντως, είναι συγγραφέας δημοφιλούς αισθηματικού μυθιστορήματος το οποίο φέρεται να «συζητά» με την τουρκική τηλεόραση, μέχρι πρότινος είχε το  promo των συναυλιών του Mehmet Erdem, ενός Τούρκου μουσικού και όπως η ίδια δηλώνει έχει σχέση με την Sony Music Turkey. Η ανάρτηση πρόσφατα στο facebook γνωστού φωτογράφου που όπως ο ίδιος λέει τον «φέσωσε», έγινε σχεδόν viral και «τα στόματα άνοιξαν». Μεταξύ άλλων, ερωτήματα εκφράζουν όσοι δηλώνουν εξαπατημένοι και για τη νομική υπόσταση της εταιρίας, καθώς άλλα ισχυρίζεται η ίδια και άλλα «ανακάλυψαν» στο Επιμελητήριο Αθηνών.

Καλλιτέχνες και επαγγελματίες που συνεργάστηκαν μαζί της και δηλώνουν «εξαπατημένοι» αποφάσισαν να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα και να καταφύγουν στη δικαιοσύνη, η οποία όμως θα «αργήσει». Για την ώρα δημοσιοποιούν τις μαρτυρίες-καταγγελίες τους στο Τvxs.

image

Γιώργος  Κουτρούμπας, διοργανωτής συναυλιών – NIK.Sound

«Η εταιρεία μου επρόκειτο να στήσει τις δύο προγραμματισμένες συναυλίες του Τούρκου Mehmet Erdam στην Κομοτηνή και την Ξάνθη που ήταν παραγωγής Spider Music. Τη Δευτέρα, 17/7, η συναυλία στην Κομοτηνή ακυρώθηκε λόγω βροχής και μετατέθηκε για την Πέμπτη 20/7. Την επόμενη, 18/7, η συναυλία στην Ξάνθη έγινε κανονικά. Η κ. Ευανθία Μάγνη, που εμφανιζόταν ως παραγωγός των συναυλιών, δεν έδειξε συνέπεια σε καμία οικονομική υποχρέωση της. Κανένας από τους μουσικούς δεν είχε πληρωθεί, ενώ δεν είχαν καταβληθεί και τα προσυμφωνημένα ποσά διεξαγωγής των συναυλιών. Η μόνιμη ατάκα της ήταν: ”Τα ποσά έχουν κατατεθεί στην τράπεζα και σήμερα – αύριο θα εμφανιστούν”…Φτάνουμε στην Πέμπτη και εκείνη εξαφανίζεται. Οι Τούρκοι μουσικοί έρχονται με το δικηγόρο τους. Σε λίγο κάνει την εμφάνιση του και κάποιος άλλος δικηγόρος – εκπρόσωπος της κ. Μάγνη, ο οποίος απλά μας λέει ”να τα βρούμε μεταξύ μας και να γίνει η συναυλία”, καταστάσεις δηλαδή τουλάχιστον ερασιτεχνικές. Όπως ήταν φυσικό, αρνήθηκα να προχωρήσω στο παρά πέντε στη διεξαγωγή της συναυλίας. Στη συνέχεια, απ’ ότι τουλάχιστον ενημερώθηκα και το μεταφέρω με επιφύλαξη, της ασκήθηκε αγωγή από τον Mehmet Erdam, ενώ, όπως επίσης κυκλοφόρησε στην πόλη, ενημερώθηκε μέχρι και η τοπική αστυνομία, εφόσον έμειναν απλήρωτοι όλοι ανεξαιρέτως οι εμπλεκόμενοι: Από τους εκδότες των αφισών και των εισιτηρίων μέχρι το ΔΗΠΕΘΕ που νοίκιασε το χώρο και τα ξενοδοχεία…Τα συμπεράσματα δικά σας. Σκεφτόμαστε να κινηθούμε νομικά εναντίον της».

Νίκος Σούλης, σκηνοθέτης

«Ο Ηλίας Μπενέτος, παλιός και καλός συνεργάτης, με παρουσίασε στην Spider Music, με σκοπό να αναλάβω τη σκηνοθεσία ενός αφιερώματος για το δίσκο του Γιώργου Νταλάρα “Πεσ’το για μένα” σε μουσική του Ανδρέα Κατσιγιάννη. Μιλήσαμε για δυο βίντεο κλιπ και άλλα εννέα τραγούδια με τη μορφή live on stage. Από την αρχή διαφάνηκε η δόλια πρόθεση της κ. Μάγνη, η οποία αρνείτο να υπογράψει συμφωνητικό, έστω και με email. Η μακροχρόνια όμως καλή συνεργασία μου με τον κ. Νταλάρα (σχεδόν 30 χρόνια), η αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη, καθώς και η αγάπη για το καλλιτεχνικό αυτό έργο, με ώθησαν να συνεχίσω στην πραγμάτωση του αφιερώματος. Το ποσόν της προσφοράς ήταν στα πλαίσια του φιλικού έως…δωρεάς σχεδόν. Τριήμερο γύρισμα με δεκαμελές συνεργείο, χρήση γερανών, drone κλπ., συμμετοχή επτά μουσικών και ηθοποιών μαζί με φιλικές συμμετοχές όπως του Γιώργου Κιμούλη, της Ελένης Βιτάλη, της Μελίνας Ασλανίδου και του Μίλτου Πασχαλίδη. Η προφορική μας συμφωνία, που άλλαζε κάθε μέρα κατά τη διάθεση της κ. Μάγνη προέβλεπε ένα σημαντικό μέρος του ποσού ως προκαταβολή, προκειμένου να πληρωθούν τα ειδικά χαμηλά μεροκάματα του συνεργείου. Η προκαταβολή κατεβλήθη τελικά δυο μήνες μετά το πέρας των γυρισμάτων και μάλιστα τμηματικά και μετά από πολλές ταλαιπωρίες και πιέσεις της ίδιας της κ. Άννας Νταλάρα προς την κ. Μάγνη. Το συνεργείο βέβαια πληρώθηκε την επόμενη των γυρισμάτων ως είχαμε συμφωνήσει. Αυτό βαρύνει κυρίως τον προσωπικό μου λογαριασμό. Το δε υπόλοιπο (περιλαμβάνει την αξία και την αμοιβή του μοντάζ, τη διεύθυνση και την εκτέλεση παραγωγής συν τη δική μου αμοιβή) είναι μια περιπέτεια που επί δυο μήνες αλλάζουν ποσά, ημερομηνίες, ύβρεις κλπ κλπ. Ο εμπαιγμός της κ. Μάγνη με έκανε να μην παραδώσω το έργο αν αυτό δεν εξοφλείτο. Μάλιστα μου ζητήθηκε (έλεος) να υπογράψω εκ των υστέρων χαρτί ότι εγώ αθέτησα τους όρους της συμφωνίας! Ποιας συμφωνίας αναρωτιέμαι..Ανύπαρκτη συμφωνία! Το απτό αποτέλεσμα είναι το έργο, το οποίο φυσικά δεν έγινε ερήμην των πρωταγωνιστών του και βρίσκεται ολοκληρωμένο στα χέρια μου. Φυσικά δεν με καλύπτει η αγωγή διότι θα εκδικαστεί μετά από χρόνια και είναι έξοδο που δεν μπορώ να το αναλάβω. Μιλάω για μεροκάματα και επιβίωση, όχι για πολυτέλεια κ. Μάγνη! Επίσης νιώθω μειωμένος καλλιτεχνικά, που μια τόσο σπουδαία δουλειά, εγκεκριμένης από τον κ. Νταλάρα και τον συνθέτη κ. Κατσιγιάννη οδεύει για το συρτάρι. Για το λόγο αυτό θέλω με την παρούσα να προειδοποιήσω τον χώρο μας για την προσωπικότητα της κ. Μάγνη (ακούγεται ότι δεκάδες αγωγές εκκρεμούν εναντίον της, όπως του κ. Μπενέτου και του κ. Θάνου Μικρουτσικου) και να δηλώσω ότι θα προσπαθήσω να προωθήσω ο ίδιος την εργασία αυτή σε κάποιο κανάλι, με την παρότρυνση του συνθέτη και του ερμηνευτή, προκειμένου να καλυφτούν όσο το δυνατόν τα έξοδα και τα διαφυγόντα κέρδη. Η ελληνική δισκογραφία υπέφερε αρκετά, δεν χρειάζονται νέοι επιτήδειοι σωτήρες».

Νότης Μαυρουδής, συνθέτης

«Μου έτυχε σ’ αυτή τη φάση της καριέρας μου να συναναστραφώ την κ. Ευανθία Μάγνη! Μετά από πολλούς δίσκους (τριανταπέντε τον αριθμό) με διάφορες εταιρίες εκτός από τις συμμετοχές μου σε δίσκους συναδέλφων, εμπειρίες, γνωριμίες, συμβόλαια, συμφωνίες, ηχογραφήσεις επί 50 και πλέον χρόνια ως μουσικός και τραγουδοποιός, έφτασα στην εν λόγω κυρία, μέσω του φίλου μου Αντώνη Μποσκοϊτη για να κάνω μια συμφωνία προφορική, γύρω από ένα μουσικό-τραγουδιστικό υλικό με μελοποιήσεις ποιητών τού Μεσοπολέμου. Έργο πολύ σημαντικό για μένα και την μουσική μου αξιοπρέπεια. Η συνάντηση με την κυρία ήταν πολύ ευχάριστη επειδή αποδέχτηκε όλα όσα της προτείναμε εγώ και ο Αντώνης που θα είχε τον ρόλο του παραγωγού και συντονιστή. Ο δίσκος είχε προγραμματιστεί με τη Νένα Βενετσάνου και τον Σωκράτη Μάλαμα! Η κυρία δήλωσε ευχαριστημένη που θα είχε στην εταιρία της (;) τέτοια ονόματα. Αρχίσαμε να δουλεύουμε τα τραγούδια με τον Σωκράτη και την Νένα, καλέσαμε μουσικούς στο studio, ηχογραφήσαμε τα δυο πρώτα τραγούδια (ποίηση Βάρναλη και Σεφέρη), κατέβηκε ο Μάλαμας από τα Τρίκαλα, τα ηχογράφησε, τα τελειώσαμε και άρχισαν να διαφαίνονται τα πρώτα συμπτώματα και να επιβεβαιώνονται οι καταγγελίες των συναδέλφων μου που συνεργάστηκαν με την εν λόγω κυρία. Πλήρης αδιαφορία στις οικονομικές της υποχρεώσεις με ΟΛΟΥΣ! Ασυνεπής στα ραντεβού της με σωρεία «είπα-ξείπα». Το πράγμα έγινε βούκινο. Ο καλλιτεχνικός μουσικός κόσμος έμαθε για την εν λόγω κυρία της νέας εταιρίας Spider music που χρωστάει σε μουσικούς, εργοστάσια παραγωγής, σε υπογεγραμμένα συμβόλαια και σε καλή τη πίστη συνεργάτες νέους και παλαιότερους…Η ελληνική δισκογραφία συνεχίζει την κατηφόρα της όταν μπαίνουν και προστίθενται στο παιχνίδι νέα πρόσωπα με αμφίβολους ρόλους και κομπογιαννίτικες συμπεριφορές. Η εν λόγω κυρία υπέπεσε σε λάθη δεοντολογικά, σε οικονομικές ασυνέπειες, σε δισκογραφικές φαντασιώσεις, σε έναν δικό της φαντασιακό κόσμο. Παραγωγές δίχως χρήμα, σοβαρότητα και ειδικές υποδομές δεν γίνονται. Η εν λόγω κυρία θεώρησε πως με άμμο κτίζεις παλάτια. Κατάφερε να έχει εξ αρχής έναν ολόκληρο κόσμο, τον κόσμο του τραγουδιού, εναντίον της. Εκτεθειμένη από παντού εκτέθηκε και εξέθεσε όλους μας σε ένα ”παιχνίδι” ψυχοφθόρο. Η ανάγκη για νέο τραγούδι προϋποθέτει νέο πνεύμα εκ μέρους των δισκογραφικών εταιριών. Οι συμπεριφορές της εν λόγω κυρίας δείχνουν ακραία επιπολαιότητα και τριτοκοσμικότητα. Η Spider music μάς έδωσε το παράδειγμα τής αποφυγής. Η τακτική, η πολιτική της εταιρίας αυτής, δεν τιμά ούτε την ιστορία του ελληνικού τραγουδιού, ούτε της ιστορίας των ανθρώπων που…επιχείρησαν να συνεργαστούν μαζί της».

Αντώνης Μποσκοϊτης, κινηματογραφιστής – δημοσιογράφος

«Η σχέση μου με τη Spider Music ξεκινάει από τον περασμένο Ιανουάριο, απ’ όταν δηλαδή πήγα στη δισκοπαρουσίαση του Θάνου Μικρούτσικου και δημοσίευσα στο προσωπικό μου blog μερικά εύλογα ερωτήματα: Από που ”έσκασε” η εταιρεία, ποια συμφέροντα εξυπηρετεί, αν είναι αμιγώς ελληνική ή πολυεθνική κ.λπ. Την επόμενη κιόλας επικοινώνησε μαζί μου η διευθύντρια Ευανθία Μάγνη και μου ζήτησε να της δώσω βήμα για να απαντήσει με μία μικρή συνέντευξη. Το έκανα ως όφειλα. Πήγα σε ακόμη δύο δισκοπαρουσιάσεις, αυτές του Γιώργου Νταλάρα και του Ορφέα Περίδη, και αμέσως μετά, βλέποντας κι εγώ μια καλή κατάσταση που είχε στηθεί, της έστειλα να ακούσει τη δουλειά ενός νέου συνθέτη, του Κωνσταντίνου Κάλλια από την Αλεξανδρούπολη, σε ποίηση Καβάφη με τη φωνή του Παντελή Θεοχαρίδη. Αμέσως είπε ότι της αρέσει και ότι θα τη βγάλει! Πόσο μεγάλη χαρά, παρά το ότι ζήτησε 2.500 ευρώ από τον συνθέτη προκειμένου να του ”κόψει” 1.000 CD. Ενώ η συμφωνία ήταν να έβγαινε το CD στα τέλη Μαΐου, μέχρι αυτή τη στιγμή παραμένει δεσμευμένο, μαζί και με τα CD άλλων καλλιτεχνών, μια και προφανώς δεν υπάρχουν χρήματα για να αποδεσμευτεί από το εργοστάσιο. Σημειωτέον, τελικά δεν ”κόπηκαν” 1.000, αλλά 700 CD, εν ολίγοις δεν τηρήθηκε η συμφωνία και ο συνθέτης πλήρωσε υπέρ το δέον την παραγωγή του. Ας τονίσω στο σημείο αυτό ότι αξιόποινη πράξη θα υπήρχε απ’ τη στιγμή που δεν είχαν καν τυπωθεί τα CD. Τώρα, το γεγονός ότι παραμένουν ακόμα στο εργοστάσιο τυπωμένα και η ίδια επικαλείται ότι δεν τα παραλαμβάνει, λόγω αδυναμίας promo εκ μέρους της εταιρείας, είναι κάτι που ανάγεται σ’ αυτό που λέμε ”πιάσ’ τ’ αυγό και κούρεψ’το”…Ως παραγωγός μπήκα στη Spider Music κατόπιν πρότασης της Μάγνη. Της πήγα από κει τον Νότη Μαυρουδή και ξεκίνησα την παραγωγή ενός δίσκου σε ποίηση με τη Νένα Βενετσάνου και τη συμμετοχή του Σωκράτη Μάλαμα. Της ζήτησα να μου πει κάθε πότε θα πληρώνονται οι μουσικοί και μου απάντησε ”αυθημερόν”! Εννοείται πως μέχρι σήμερα δεν έχει πληρωθεί κανένας μουσικός, ούτε το στούντιο. Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε με τη συνειδητοποίηση πως δεν μου έγινε ουδέποτε πρόσληψη. Ένα μπακαλόχαρτο με την υπογραφή της Μάγνη, το οποίο απέφυγα να υπογράψω και που φυσικά δεν μου ζήτησε ποτέ να υπογράψω τις επόμενες μέρες .Μια ανάλογη ”πρόσληψη” έμαθα πρόσφατα ότι είχε κάνει και στον Νίκο Ξύδη, τον μουσικό».

Ζαχαρίας Καρούνης, ερμηνευτής – συνθέτης

«Τέλη Μαΐου έλαβε χώρα το πρώτο μου ραντεβού με την κ. Μάγνη στο γραφείο της. Αφού άκουσε με προσοχή τα τραγούδια (ντέμο), ενθουσιασμένη μου ανακοίνωσε πως θα προχωρήσουμε σε έκδοση του δίσκου μου με γενικό τίτλο “Αποστολή “. Τα έξοδα του στούντιο θα τα αναλάμβανα εγώ μιας και ήδη ήμουν στο τελείωμα των ηχογραφήσεων ενώ όλα τα υπόλοιπα (εργοστάσιο κοπής, εξώφυλλο, φωτογράφιση, προώθηση κ.λπ.) θα τα αναλάμβανε η εταιρία. Η κ. Μάγνη επίσης υποσχέθηκε στυλίστα και μακιγιέζ για την φωτογράφιση, ανθρώπους που δεν είδα ποτέ φυσικά μιας και εγώ τελικά τα έκανα όλα μέσα από τη θεατρική μου εμπειρία. Μικρό το κακό μέχρι εδώ εφόσον ποτέ ως καλλιτέχνης και ως άνθρωπος δεν με δελέασαν τέτοιου τύπου παροχές. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού μας ήμουν κάτι παραπάνω από σαφής ότι θέλω ο δίσκος να εκδοθεί πριν φύγω για περιοδεία με την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστώ ούτως ώστε να έχω μαζί μου τους δίσκους προς πώληση μιας και θα συμπεριελάμβανα και τα δυο τραγούδια της παράστασης σε μουσική δική μου και στίχους του Χρίστου Γ. Παπαδόπουλου. Στις πρώτες μέρες μου εστάλη ένα συμφωνητικό, στο οποίο έκανα διορθώσεις, τις μετέφερα στην κ. Μάγνη, αλλά ποτέ δεν μου εστάλη εκ νέου διορθωμένο να το υπογράψω. Αφού είμαστε στην τελική ευθεία και ο δίσκος είναι έτοιμος, προσπαθώ να κλείσω ραντεβού στην κ. Μάγνη να έρθει να κάνουμε ακρόαση. Μου ακυρώνει κλεισμένο ραντεβού στο στούντιο (εγώ πληρώνω τις ώρες του ραντεβού), έρχεται τελικά στο στούντιο, ακούμε το δίσκο και λέει ενώπιον του ηχολήπτη και του διευθυντή του στούντιο kyriazis: ”Αύριο στέλνω κούριερ να πάρει το μάστερ να το πάει εργοστάσιο”. Δεν το έκανε ποτέ! Ημερομηνία 20 Ιουνίου! Εγώ το δίσκο τον ήθελα μέχρι την 9η Ιουλίου. Η κ. Μάγνη με διαβεβαίωνε ότι θα έχω τους δίσκους μέσα στην προαναφερθείσα ημερομηνία. Από τότε δεν ξαναμίλησα μαζί της μέχρι που της έστειλα τα στοιχεία όπου θα έκοβε το δελτίο αποστολής για να μπορώ να πουλάω. Την επομένη με διαβεβαίωσε ότι κάποια CDs θα είναι έτοιμα Σάββατο αλλά χωρίς ζελατίνα απ’ έξω. Απάντησα ότι δεν θέλω “κάποια”, αλλά τουλάχιστον 500 από τα 1000 που είχαμε συμφωνήσει να ”κόψει”. Μου είπε πως με το “κάποια ” εννοούσε τα 500 (;). ”Αν είναι έτσι ok” λέω και περιμένω τα 500 τεμάχια για την αυριανή μέρα, Σάββατο. Το Σάββατο μου λέει πως δεν γίνεται να βγουν, πιέζει πολύ το εργοστάσιο αλλά δεν…Τότε της ζητάω να μου πει σε ποιο εργοστάσιο είναι τα CDs και να μου δώσει το νούμερο να τους καλέσω. ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΠΟΤΕ. Tότε όπως ήταν φυσικό, σεβόμενος το υλικό μου, αλλά και αυτά που είχα συμφωνήσει, αποχώρησα».

Αλέξανδρος Κωνσταντάκης, υπεύθυνος επικοινωνίας – δημοσίων σχέσεων

«Στη Spider Music βρέθηκα σχεδόν για 20 μέρες και συγκεκριμένα στο τμήμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων. Στο σύντομο αυτό χρονικό διάστημα, δεν πρόλαβα να έχω επίσημη «εργασιακή» σχέση με την εταιρεία, ωστόσο από την μεριά μου η συνεργασία ξεκίνησε με απόλυτο επαγγελματισμό και συνέπεια. Στην αρχή έδειχναν όλα ιδανικά, ωστόσο οι σοβαρές δυσλειτουργίες της εταιρείας φάνηκαν από την πρώτη στιγμή σε όλα τα επίπεδα. Όσες φορές ζήτησα την επίλυση των όποιων θεμάτων υπήρχαν, ώστε να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, δεν υπήρξε ποτέ κανένα αποτέλεσμα. Επικρατούσε ο απόλυτος ερασιτεχνισμός, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι επαγγελματικά σε δύσκολη θέση. Αρχικά πίστευα πως το κλίμα θα άλλαζε προς το καλύτερο, αλλά μάλλον η διοίκηση της εταιρείας, είχε άλλα θέματα που την απασχολούσαν. Γνωρίζω πως καλλιτέχνες και συνεργάτες της εταιρείας, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα πάσης φύσεως, ύστερα από την όποια συνεργασία είχαν με τη Spider Music. Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να συνεχίσω την όποια συνεργασία με την Spider Music, όταν γνωρίζω πως άνθρωποι έχουν υποστεί βλάβη είτε ηθική είτε οικονομική».