Φαίνεται πως το πείσμα των διοικούντων του Myspace να συνεχίσουν τη μάχη των κοινωνικών δικτύων στέρεψε, αφού με τη δημιουργία της υπηρεσίας «Mashup with Facebook», ουσιαστικά αποδέχονται την πρωτοκαθεδρία των ανταγωνιστών τους.

Ads

Η νέα αυτή υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες του Myspace να συνδεθούν με τον αντίστοιχο λογαριασμό τους στο Facebook και να συγχρονίσουν τα ψυχαγωγικά ενδιαφέρονται και τις προτιμήσεις τους.

Όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος της εταιρίας του Facebook, Νταν Ρόουζ, «το MySpace δίνει στους ανθρώπους έναν εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξ αρχής».

Η εξέλιξη αυτή πρόκειται για τη λογική κατάληξη της αντίθετης πορείας που έχουν ακολουθήσει τα δύο κοινωνικά δίκτυα μέσα στην τελευταία δεκαετία. Χαρακτηριστικά, το Facebook αποκόμισε εντυπωσιακό μερίδιο του συνολικού τζίρου που σημείωσαν τα online κοινωνικά δίκτυα για το 2010, της τάξης του 50% σε σχέση με το αντίστοιχο 36% που είχε το 2009. Αντίθετα, τα ποσοστά του Myspace, μειώθηκαν δραματικά από 32% σε 19%, σύμφωνα με τη διαδικτυακή εταιρία ερευνών eMarketer.

Ads