Μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η Temu, έγινε μέσα σε εντυπωσιακά σύντομο χρονικό διάστημα η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας την Amazon και τη Walmart.

Η Temu, ένα διαδικτυακό κατάστημα λιανικής πώλησης με έδρα τη Βοστώνη, ιδιοκτησίας του κινεζικού γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo, έκανε το ντεμπούτο της στο Super Bowl την Κυριακή (19/2). Η Pinduoduo εγκαινίασε την Temu τον Σεπτέμβριο προκειμένου να «φλερτάρει» την αμερικανική αγορά. Η Pinduoduo αποτελεί την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα με τον αριθμό των χρηστών να πλησιάζει το ένα δισεκατομμύριο. Η εταιρεία που είχε καταφέρει να μπει στο αμερικανικό χρηματιστήριο άλλαξε πριν από λίγες εβδομάδες το όνομα της σε PDD.