Τη Δευτέρα στο Ζάππειο, ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσίασε το δικό του εμπεριστατωμένο πρόγραμμα για τη στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας. Στο Μαξίμου, το επικοινωνιακό επιτελείο προσπάθησε να μειώσει την επικοινωνιακή απήχηση της εκδήλωσης, βάζοντας την ίδια ώρα τον κ. Μητσοτάκη να δίνει συνέντευξη στην τηλεόραση. Η κυβερνητική τακτική δείχνει ότι φοβάται την αντιπολίτευση. Ενισχύθηκε όμως από το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε φροντίσει για τη διάδοση του μηνύματός του. 

Ads

Στον χώρο της εκδήλωσης, δεν είχαν προβλεφθεί θέσεις για τους δημοσιογράφους. Κάποιος είχε αποφασίσει ότι αρκούσε ο Αλέξης Τσίπρας να αναλύσει το πρόγραμμα στα… στελέχη του. Πηγές από την Κουμουνδούρου, λένε πως εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων, δεν περίμεναν πως θα παρευρεθούν δημοσιογράφοι στην εκδήλωση. Αλλά τότε, γιατί δεν είχαν ειδοποιηθεί τα ΜΜΕ ότι θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση διαδικτυακά; 

Οι δημοσιογράφοι τελικά βολεύτηκαν όπως – όπως σε μία αίθουσα  από την οποία όμως δεν είχαν ορατότητα στον χώρο της εκδήλωσης. Αυτό προδιαθέτει αρνητικά και σίγουρα δεν δημιουργεί εικόνα καλής οργάνωσης.  Άγνωστο είναι επίσης τι απέγιναν οι εκπρόσωποι των επαγγελματικών φορέων, που ενώ κλήθηκαν, δεν υπήρχαν τα ονόματά τους στη λίστα των καλεσμένων.

Κάποιοι δημοσιογράφοι μιλούν για απροθυμία ή φοβία του ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί με τους δημοσιογράφους αντίπαλων μέσων. Προσδιορίζουν την απαρχή αυτής της κακής σχέσης, στην άλλοτε εριστική στάση του κυβερνητικού εκπροσώπου της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, κάτι που όπως λένε προσπαθεί να διορθώσει ο Αλ. Χαρίτσης. Το βέβαιο είναι ότι αρκετοί δημοσιογράφοι, φιλικοί στην αξιωματική αντιπολίτευση, ομολογούν ότι πιο εύκολα σηκώνουν τα τηλέφωνα υπουργοί της κυβέρνησης της ΝΔ, παρά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Ads

Η αξιωματική αντιπολίτευση, πρέπει να διορθώσει γρήγορα τις αδυναμίες της και να συγκροτήσει μια επαγγελματική ομάδα που να αναλάβει σοβαρή και συντονισμένη επικοινωνιακή δράση, αντί για τα σημερινά μικροφέουδα που βομβαρδίζουν τους δημοσιογράφους με ιδιοτελείς διαρροές ή διαφορετικές δηλώσεις για το ίδιο θέμα.

Απέναντι σε έναν αδίστακτο αντίπαλο που δεν κάνει τίποτα άλλο παρά μόνο επικοινωνία, ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η πλήρης έλλειψη επικοινωνιακής πολιτικής, όχι μόνο εμποδίζει τη διάδοση των θέσεών του, αλλά  εξελίσσεται σε Αχίλλειο πτέρνα του.