Η κατακραυγή για την διαφημιστική καμπάνια στο μετρό κατά των αμβλώσεων απέδωσε και, τελικά, με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών κατεβαίνει.

Ads

Οι αφίσες είχαν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του Μετρό, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις και πλήθος σχολίων για τη μεσαιωνική αντίληψη που επιχειρεί να ανοίξει ένα ζήτημα στο οποίο ο σύγχρονος κόσμος έχει απαντήσει και κλείσει.

Οι επιβάτες του μετρό από νωρίς το πρωί ανέβαζαν στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας, κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα αρκετές δεκαετίες πίσω. Στην αφίσα που προκάλεσε σάλο, εμφανίζεται ένα έμβρυο 10 εβδομάδων και φέρει την υπογραφή «Αφήστε με να ζήσω» από το Κίνημα υπέρ της Ζωής, παραπέμποντας και σε σχετικό σύνδεσμο στο Διαδίκτυο.

Η καμπάνια εμφανίστηκε το πρωί της Δευτέρας και, σύμφωνα με το Έθνος, ήταν προγραμματισμένη να «τρέξει» για δύο εβδομάδες, όμως μετά το σάλο που προκλήθηκε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς.

Ads

Σύμφωνα με την εφημερίδα, που επικαλείται πηγές της ΣΤΑΣΥ, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.

Επιπλέον, η καμπάνια «δεν πέρασε καν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας προκειμένου να λάβει σχετική έγκριση», όπως επεσήμανε στο Έθνος ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, ο οποίος δηλώνει αντίθετος με την απόφαση της εταιρείας.