Πολύ μεγάλη ταλαιπωρία βιώνουν χιλιάδες επιβάτες αμαξοστοιχιών σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς η πτώση της τάσης του ρεύματος έχει προκαλέσει χάος σε δεκάδες δρομολόγια τρένων.

Ads

Τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο συνεχίζονται και δεν αναμένεται να αποκατασταθούν άμεσα καθώς οι βλάβες στα συστήματα UPS (σταθεροποιητές τάσης) του δικτύου του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), υποχρεώνουν τον ΟΣΕ να «κόβει» δρομολόγια.

Οι υπεύθυνοι του ΟΣΕ φοβούνται μήπως προκληθούν μεγαλύτερες βλάβες και καούν οι servers του δικτύου γιατί σε αυτή την περίπτωση το βραχυκύκλωμα που θα προκληθεί θα είναι πολύ μεγάλο. Όσον αφορά στα UPS, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένονται από την Ιταλία.

Την ίδια ώρα, χάος επικρατεί και στα δρομολόγια του προαστιακού με την Hellenic train να ανακοινώνει συνέχεια ακυρώσεις και καθυστερήσεις δρομολογίων.

Ads

«Μέχρι νεωτέρας, όλα τα δρομολόγια της γραμμής του Αεροδρομίου θα εκτελούνται μόνο μεταξύ Κάντζας- Μεταμόρφωσης (μερική κατάργηση στο τμήμα Αεροδρόμιο- Κάντζα και Μεταμόρφωση- Α. Λιόσια), λόγω βλάβης τηλεδιοίκησης στο ΣΚΑ».

Ουσιαστικά ολόκληρο το σύστημα έχει παραλύσει για ώρες καθώς ακόμα και τα δρομολόγια του μετρό χάθηκαν, χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση της Hellenic train που αφορά σε δρομολόγια προς το αεροδρόμιο.

Για τους ίδιους λόγους, η αμαξοστοιχία 1305 αναχώρησε από τα Α. Λιόσια με 58 λεπτά καθυστέρηση, η 1306 από την Αθήνα με 45 λεπτά και η 1535 από το ΣΚΑ με 43 λεπτά. Επίσης η αμαξοστοιχία 882 (Αθήνα- Καλαμπάκα) αναχώρησε με 61 λεπτά καθυστέρηση.

 

«Σοβαρό κενό» στις έρευνες για την τραγωδία των Τεμπών διαπιστώνουν τα «Νέα»

Την ίδια στιγμή, σοβαρό κενό φαίνεται να προκύπτει στις έρευνες για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών,  σύμφωνα με ρεπορτάζ  των «Νέων».

Ειδικότερα, στο επίμαχο δημοσίευμα με υπογραφή του Βασίλη Λαμπρόπουλου αναφέρεται πως οι αρχές δεν διαπίστωσαν τελικά – με επίκληση «τεχνικών προβλημάτων» – αν υπήρχε περίπτωση ο 59χρονος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας να ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ, όπως όφειλαν.

Συγκεκριμένα, από σειρά αγνώστων μέχρι σήμερα εγγράφων που παρουσιάζονται στο ρεπορτάζ διαπιστώνεται ότι οι αρμόδιες Αρχές εξέδωσαν αναλυτικά πορίσματα για τη μη χρήση αλκοόλ για τέσσερις από τους πέντε μηχανοδηγούς των εμπλεκόμενων αμαξοστοιχιών, αλλά όχι και για τον 59χρονο, επικαλούμενες αδυναμίας εύρεσης και ανάλυσης αξιοποιήσιμων δειγμάτων.