Στις 17 Ιουνίου, η Domino’s ανακοίνωσε ότι εντός του έτους, θα ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα ντελίβερι των εδεσμάτων της σε επιλεγμένους πελάτες της στο Χιούστον του Τέξας, με τον στόλο οχημάτων-ρομπότ της νεοφυούς επιχείρησης Nuro.

Ads

Οι επιλεγμένοι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν, διαδικτυακά, στην πιτσαρία που θα συμμετέχει στο πρόγραμμα, επιλέγοντας κατά πόσον επιθυμούν η παράδοση να γίνει με ένα από τα οχήματα-ρομπότ, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Μέσω της εφαρμογής θα μπορούν να ιχνηλατούν τη διαδρομή του οχήματος-ρομπότ και, όταν αυτό φτάσει, κάνοντας χρήση προσωπικού pin θα ξεκλειδώνουν το όχημα και θα παραλαμβάνουν την πίτσα τους.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία εξελίσσει καινούργιες τεχνολογίες για να αλλάξει την εμπειρία του ντελίβερι πίτσας: πριν δύο χρόνια, εγκαινίασε μια πλατφόρμα για chatting, διευκολύνοντας εργαζομένους στην ίδια επιχείρηση να τσατάρουν για το ποια πίτσα θα παραγγείλουν και να την παραγγέλνουν. Προσφάτως, παρουσίασε έναν ρομποτικό σκάνερ που ελέγχει την ποιότητα της πίτσας πριν αυτή αποσταλεί σε πελάτη από την πιτσαρία. Από την πλευρά της, η Nuro -ιδρύθηκε το 2016 από δύο πρώην μηχανικούς της Google- ανακοίνωσε πέρυσι συνεργασία με την Kroger, τη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ στις ΗΠΑ, για ντελίβερι χωρίς ντελιβερά στην Πολιτεία της Αριζόνα. Πέρυσι, η Amazon εγκαινίασε το πρώτο σουπερμάκετ χωρίς ταμεία.