Τα μηνύματα στο Twitter που αφορούν πολιτικά και κοινωνικά θέματα, είναι πιθανότερο να γίνουν δηλαδή viral, όταν η γλώσσα τους προδίδει συναισθηματική φόρτιση και ταυτόχρονα έχει ηθικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Ads

Οι ερευνητές του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης ανέλυσαν περισσότερα από 560.000 tweets για διάφορα θέματα, από την οικονομία και την κλιματική αλλαγή έως το γάμο των ατόμων του ίδιου φύλου.

Διαπιστώθηκε ότι μηνύματα που περιέχουν συναισθηματικές και ηθικές λέξεις όπως «απληστία», «φόβος» και «καθήκον», έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπαραχθούν και να διαδοθούν περαιτέρω μέσα στα online δίκτυα που συγκροτούν οι χρήστες με παρεμφερή ιδεολογία.

Εκτιμάται ότι μια «δυνατή» γλώσσα με συναισθηματικό και ηθικό περιεχόμενο αυξάνει την μεταδοτικότητα των retweet κατά 20%. Όταν η γλώσσα των μηνυμάτων είναι μόνο ηθική ή μόνο συναισθηματική, η απήχηση ενός μηνύματος δεν είναι το ίδιο μεγάλη.

Ads