Πήρε το δείπνο του, ήπιε αρκετά και στη συνέχεια, ωραία και καλά ζήτησε τον λογαριασμό αφήνοντας φιλοδώρημα… 1.088 δολάρια.

Ads

Το περιστατικό -που είχε και συνέχεια- συνέβη σε εστιατόριο του Κολοράντο το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Η Bee Anantatho, ιδιοκτήτρια του ταϊλανδέζικου εστιατορίου που διατηρεί με τον σύζυγό της, είπε ότι, βεβαίως, ο σερβιτόρος ήταν ικανοποιημένος με το φιλοδώρημα, αλλά πήγε τα χρήματα στη διεύθυνση.

Άλλωστε, η σκέψη ήταν να κρατηθούν τα χρήματα στην άκρη, σε περίπτωση που ο πελάτης -ο οποίος όπως υποψιάστηκε η ιδιοκτήτρια, πιθανότατα είχε παρασυρθεί λόγω ευφορίας- επιστρέψει και τα ζητήσει. 

Ads

image

«Ήταν τόσο ευτυχισμένος» σχολίασε για τον πελάτη η Bee…

Το επόμενο πρωί, ο πελάτης πήγε όντως στο εστιατόριο, ζητώντας το φιλοδώρημα των 1.000 δολαρίων πίσω.

«Λυπάμαι, ήμουν μεθυσμένος», είπε απολογητικά. 

image

Τα χρήματα του επιστράφηκαν αμέσως και ο πελάτης άφησε ένα φιλοδώρημα 40 δολαρίων για λογαριασμό ύψους 60 δολαρίων.