Ενώ η κυβέρνηση τον περασμένο Απρίλιο διαφήμιζε αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών με «…πιστοποιητικά από το τηλέφωνο σε πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες», ενώ ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης παρουσίαζε με κάθε επισημότητα στις 27 Ιουλίου τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού ΚΕΠ, σήμερα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ούτε οι πολίτες με ψηφιακές δεξιότητες.

Ads

Βροχή πέφτουν οι καταγγελίες και τα παράπονα, σε σχετικά forum στο διαδίκτυο αλλά και στα ίδια τα ΚΕΠ, για τη μη ανταπόκριση αρκετών από αυτών στα αιτήματα των πολιτών.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων άλλαξε εξαιτίας της πανδημίας και πλέον οι πολίτες καλούνται να κλείσουν ραντεβού, προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Μόνο που τα τηλέφωνα δεν απαντούν ποτέ με αποτέλεσμα τεράστια ταλαιπωρία για τους πολίτες. 

«Θέλω να κλείσω ραντεβού στο ΚΕΠ Συντάγματος και δεν σηκώνει κανείς το τηλέφωνο»,  «Όλο σας συνδέω μου λέει η κασέτα του ΚΕΠ (Μας συνδέει κανονικά. Αίσχος!», «Τα ΚΕΠ του Νέου Κόσμου δεν σηκώνουν το τηλέφωνο», «Θέλω να κλείσω ραντεβού ένα μήνα. Δεν απαντάτε. Διέλυσαν και τα ΚΕΠ. Μπράβο!» είναι μερικά από τα δεκάδες μηνύματα διαμαρτυρίας των πολιτών που βρίσκει κανείς με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Ads

Το tvxs.gr προσπαθεί να επικοινωνήσει με το ΚΕΠ Συντάγματος αρκετές μέρες, αλλά δυστυχώς η κλήση μας πέφτει στο κενό.

Την ίδια στιγμή, είναι σχεδόν αδύνατο να βρει κανείς τον τρόπο να υποβάλει ηλεκτρονικές αιτήσεις όπου επιτρέπεται, αφού τα sites των ΚΕΠ δεν δίνουν σαφείς οδηγίες σχετικά.

image

image

image