Πάρτι γίνεται στο διαδίκτυο με τα καμώματα του Μητσοτάκη που κατά την επίσκεψή του στα Γιάννενα σε μια δήθεν «συζήτηση» με τους νέους παρουσίασε τον γόνο της οικογένειας Σεπετά, που διευθύνει την εταιρία ΒΙΚΟΣ, να δηλώνει ότι γύρισε στην Ελλάδα από την Ατλάντα των ΗΠΑ, όπου είχε πάει για σπουδές, για να προλάβει το τρένο της ανάπτυξης, που έφερε η κυβέρνηση της ΝΔ.

Ads

Το θέμα έχει γίνει viral  και πέφτει απίστευτο κράξιμο όχι μόνο από τους πολίτες που δεν συμπαθούν την κυβέρνηση αλλά και από νεοδημοκράτες που θεωρούν εμπαιγμό τα όσα είπε και έκανε ο πρωθυπουργός στα Γιάννενα, παρουσιάζοντας ως brain gain τον επαναπατρισμό του γιου ενός βιομηχάνου, προκειμένου να εργαστεί από διευθυντικό πόστο στην εταιρία του πατέρα του.

Είναι πολλά τα μηνύματα και τα συγχαρητήρια που δέχομαι από όλο αυτόν τον κόσμο, για το γεγονός ότι ανέδειξα το θέμα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όμως αυτό, πέρα από μια παροδική ικανοποίηση με προβληματίζει, γιατί για μια ακόμη φορά τα αντανακλαστικά του ΣΥΡΙΖΑ αποδείχτηκαν λειψά και προβληματικά.

Ads

Στα Γιάννενα ο ΣΥΡΙΖΑ έλαβε στις εκλογές ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά πανελληνίως, υπολειπόμενος ελάχιστα από το ποσοστό της ΝΔ.

Όμως η τοπική οργάνωση του κόμματος παρουσιάζει τα ίδια συμπτώματα υπνηλίας που παρουσιάζουν όλες οι οργανώσεις του κόμματος πανελλαδικά.

Ενώ ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ έπρεπε να παρακολουθεί κατά πόδας την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην πόλη μας για να σχολιάσει κάθε ατόπημά του, αυτό δεν έγινε εκτός από μια ανακοίνωση με ξύλινο λόγο, που έκανε κριτική στις υποσχέσεις Μητσοτάκη και που είναι αμφίβολο, αν την διάβασαν και τα μέλη του κόμματος στην περιοχή. 

Και αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα, που εξηγεί και την δημοσκοπική απήχηση του κόμματος, που αντί να προηγείται της κοινωνίας, την ακολουθεί ασθμαίνοντας και βαρυγκομώντας.

Και το ερώτημα είναι, έως πότε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αναπληρώνουν αυτό που πρέπει να κάνει καθημερινά το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης;

Πηγή: apokaukos.blogspot.com