“Το κοινωνικό σύνολο καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην ανέχεια και στην ασφάλεια. Να τσοντάρει κάτι από το υστέρημά του για τον σοφέρ της κυρίας Ελλης ή να το ρισκάρει και να αφήσει την ίδια στο τιμόνι;” σχολιάζει ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος* και συνεχίζει:
 

Ads

Κατά παράβαση των αρχών μου αλλά και με βαθιά την αίσθηση του κοινωνικού χρέους που μου εμφύσησε η Ελλη-Χωρίς Πια Σοφέρ-Στάη, είμαι υποχρεωμένος να ειδοποιήσω την αντιτρομοκρατική υπηρεσία ότι ο Χρυσόστομος (Μάκης) Ψωμιάδης ζήτησε ήδη συνάντηση με τον Αλέξανδρο Γιωτόπουλο. Αντιλαμβάνεσθε τι θα συμβεί στον δύσμοιρο αυτό τόπο, έτσι και συνενωθούν οι αντιστασιακές τους οργανώσεις.

 

*Συγγραφέας:Οι ανήλικοι” (Μυθιστόρημα,1980), “Το παυσίπονο” (Μυθιστόρημα,1982), “Κινούμενα σχέδια” (Διηγήματα,1984), “Η καρδιά του κτήνους” (Μυθιστόρημα,1987), “Η πρώτη εμφάνιση” (Μυθιστόρημα,1994), “Ανάλαφρες ιστορίες” (Διηγήματα,1995), “Το παιχνίδι των τεσσάρων” (Σπονδυλωτό μυθιστόρημα,μαζί με τους Κ.Μουρσελά-Γ.Σκούρτη-Αντ.Σουρούνη,1998), “Κομεντί” (Διηγήματα,1999), “Πιπέρι στη γλώσσα” (Ανάλεκτα κείμενα,2000), “Το ραβδί και το καρότο” (Αναγνώσεις,2004), “Ο ουρανός στο κεφάλι μας” (Η δίκη της 17 Νοέμβρη,2004), “Τιμής ένεκεν” (Μυθιστόρημα,2004), “Πικάντικες ιστορίες” (Διηγήματα,2005), “Η καλοσύνη των ξένων” (Μια αληθινή ιστορία,2006), “Νεοέλληνες” (Πορτρέτα,2007), “Ο Σίσυφος στο μπαλκόνι” (Νουβέλα,2009), “Το βιβλίο για τα βιβλία” (Η ανάγνωση ως απόλαυση,2010).
*Συν-σεναριογράφος: “Οι απέναντι” (1981) του Γιώργου Πανουσόπουλου, “Υπόγεια διαδρομή” (1983) του Απόστολου Δοξιάδη.
*Παρουσιαστής: “Πνεύμα αντιλογίας” (ΕΤ1 1999-2000), “Μεγάλοι ΄Ελληνες – Ελευθέριος Βενιζέλος” (ΣΚΑΪ 2009), “1821” (ΣΚΑΪ 2011).

Ads