Μπορεί η καινούργια κινηματογραφική εβδομάδα να διαθέτει 8 νέες ταινίες στις Αίθουσες, αλλά μία επανέκδοση είναι αυτή που κερδίζει τις εντυπώσεις. Καθώς η σεζόν ολοκληρώνεται, οι περισσότερες δημιουργίες κυμαίνονται δυστυχώς σε χαμηλά για την εποχή επίπεδα. Σινεφίλ όαση αποτελεί και το Ταινιόραμα 2019 που εισέρχεται στη 2η εβδομάδα προβολών του: Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι προτάσεις μας.

Ads

Ο βραβευμένος με Όσκαρ, Μάθιου ΜακΚόναχι, είναι ο «Παραλίας» του Χάρμονι Κορίν, ενώ ο Γουίλ Σμιθ επιστρέφει ως τζίνι στον «Αλαντίν» του Γκάι Ρίτσι, σε δύο μέτριες ταινίες που μας έρχονται από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Ο ταλαντούχος νεαρός ηθοποιός Λουί Γκαρέλ, περνά για δεύτερη φορά πίσω από την κάμερα και στο φιλμ «Ένας Πιστός Άντρας» σκηνοθετεί με μαεστρία τον εαυτό του, σ’ ένα ερωτικό τρίγωνο, ανάμεσα στην Λίλι Ρόουζ Ντεπ και την Λετίσια Κάστα.

Το «Σουτιέν» του Veit Helmer, είναι μία από τις λίγες ενδιαφέρουσες κινηματογραφικά περιπτώσεις της νέας εβδομάδας, καθώς και το γαλλόφωνο «Το Πρόβλημά Μου Είσαι Εσύ» του Pierre Salvadori. Ενώ σε επανέκδοση κυκλοφορεί το υπέροχο «Καλοκαίρι με τη Μόνικα» του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Αναλυτικά:

Ads

«Ένας Πιστός Άντρας» (A Faithful Man / L’homme fidèle – 2018) του Λουί Γκαρέλ (Γαλλία)

image

O Αμπέλ συναντά την Μαριάν σε μια κηδεία, oχτώ χρόνια μετά τον  χωρισμό τους. Η Μαριάν έχει μόλις χάσει τον σύντροφό της, πατέρα του παιδιού της και παλιό κολλητό του Αμπέλ. Αυτή η τραγική απώλεια αναπτερώνει το ηθικό του Αμπέλ, ο οποίος προσπαθεί και καταφέρνει να ξανακερδίσει την παλιά του αγαπημένη. Ενώ όμως οι εραστές ξαναμαθαίνουν ο ένας τον άλλον από την αρχή, στα παρασκήνια της σχέσης τους μηχανορραφούν ο Ζοσέφ, γιος της Μαριάν, και η Εβά, αδελφή του Πολ, που είναι εδώ και χρόνια ερωτευμένη με τον Αμπέλ. Μια σύγχρονη ηθογραφική κωμωδία με πρωταγωνιστές άκρως ερωτεύσιμους, ευάλωτους ανθρώπους, η οποία συνεχίζει την παράδοση του Γαλλικού Νέου Κύματος.

Τρία χρονιά μετά το φιλμ «Two Friends» (2015), ο ταλαντούχος ηθοποιός Λουί Γκαρέλ, περνά για δεύτερη φορά πίσω από την κάμερα, ενώ παράλληλα κρατά και τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα του ταινία. Μαζί του, εμφανίζονται οι ηθοποιοί: Λίλι Ρόουζ Ντεπ, Λετίσια Κάστα και Τζόζεφ Ένγκελ. Μία σύγχρονη ρομαντική κωμωδία με γαλλικό αέρα και πρωταγωνιστές λαμπερούς και άκρως γοητευτικούς χαρακτήρες. Στον απολαυστικό αυτό φόρο τιμής στη nouvelle vague, που απέσπασε το Βραβείο Σεναρίου στο Σαν Σεμπαστιάν, το σενάριο συνυπογράφει ο σπουδαίος Ζαν-Κλοντ Καριέρ (Η Κρυφή Γοητεία της Μπουρζουαζίας).

«Η πρώτη μου ταινία αφορούσε τη συναισθηματική έκφραση: ήταν πυρετώδης και οι χαρακτήρες εξέφραζαν τα συναισθήματα τους. Σε αυτή την ταινία, προσπαθώ να κάνω το αντίθετο: δεν ξέρουμε τι σκέφτονται, δεν μιλάνε για τα συναισθήματα τους. Από αυτή την άποψη, δεν είναι μία συναισθηματική ταινία. Αυτοί οι δύο άνθρωποι συναντιούνται ξανά οχτώ χρόνια μετά τον χωρισμό τους, αλλά δεν υπάρχει κάτι μελαγχολικό σ’ αυτό. Απολαμβάνουν τη συνάντηση τους και συνειδητοποιούν ότι δεν έχουν ξεχάσει ο ένας τον άλλο.» – Λουί Γκαρέλ

«Το Σουτιέν» (The Bra – 2018) του Veit Helmer (Γερμανία, Αζερμπαϊτζάν)

image

Ένα εμπορικό τραίνο διασχίζει μια ατελείωτη, εύφορη κοιλάδα στους πρόποδες του Καυκάσου. Στην καμπίνα του οδηγού ο Νουρλάν, ο μηχανοδηγός.  Μέρα με τη μέρα οδηγεί το τραίνο διασχίζοντας ένα προάστιο του Μπακού, όπου τα κτήρια είναι τόσο κοντά στις γραμμές που αναγκάζεται να περνά ξυστά από τις αυλές και τα κτίσματα. Κάθε φορά που το τρένο  πλησιάζει, οι άνδρες που πίνουν τσάι και οι γυναίκες που απλώνουν τα ρούχα τρέχουν  να το αποφύγουν. Ο Αζίζ, ένα μικρό ορφανό παιδί, όταν ακούει το σφύριγμα του τρένου, τρέχει με την σφυρίχτρα του κατά μήκος των γραμμών και ειδοποιεί τους κατοίκους να μαζέψουν τα πράγματα τους και να μπουν στα σπίτια τους. Ό,τι δεν προλαβαίνουν να μαζέψουν ο Νουρλάν τα συγκεντρώνει στο τέλος της διαδρομής: Φτερά κοτόπουλων, παιδικές μπάλες, ακόμα και σεντόνια. Την τελευταία μέρα πριν την συνταξιοδότησή του ο μηχανοδηγός Νουρλάν βρίσκει σκαλωμένο στο τρένο ένα κάπως ιδιαίτερο σουβενίρ: ένα δαντελωτό, γαλάζιο σουτιέν! Η σκέψη του σουτιέν αναστατώνει τον Νουρλάν που πια δεν μπορεί να κοιμηθεί τα βράδια. Η απέραντη μοναξιά του τον οδηγεί να επιστρέψει στην γειτονιά και να αναζητήσει την ιδιοκτήτρια του σουτιέν…

Μια ποιητική ταινία χωρίς λόγια, για την αναζήτηση του έρωτα και της ανθρώπινης ζεστασιάς. Μετά το «Absurdistan» (2008) και το  «Baikonur» (2011) ο σκηνοθέτης Veit Helmer μας μεταφέρει στα ορεινά τοπία του Αζερμπαϊτζάν. Το ξεχωριστό κινηματογραφικό λεξιλόγιο του δημιουργού και η ευρηματική, ποιητική κινηματογραφική του προσέγγιση, τον έχουν κάνει γνωστό για την διήγηση μοντέρνων παραμυθιών.

«Ο Παραλίας» (The Beach Bum – 2019) του Χάρμονι Κορίν

image

Πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ο βραβευμένος με Όσκαρ, Μάθιου ΜακΚόναχι (Dallas Buyers Club) στον ρόλο του Μούντογκ, ενός ξεπεσμένο ποιητή που ζει πλέον ανάμεσα σε ποτάμια αλκοόλ, σύννεφα καπνού χασισιού και τα μαλακά μαξιλάρια της πλούσιας γυναίκας του. Από τη μια στιγμή στην άλλη θα βρεθεί άστεγος και θα πρέπει να τελειώσει το μυθιστόρημά του ώστε να αντιμετωπίσει την οικονομική καταστροφή. Σε αυτό θα τον βοηθήσουν οι φίλοι του: ένας πυρομανής (Ζακ Έφρον), ένα καπετάνιος με εμμονή στα δελφίνια (Μάρτιν Λόρενς), ένας ευγενικός ειδήμων του χόρτου (Snoop Dogg) και ένας παγκοσμίου φήμης τραγουδιστής που έχει κάνει καριέρα με το στυλ του μποέμ τύπου (Τζίμι Μπάφετ). Ο κόσμος του Μούντογκ είναι γεμάτος χρώμα, φωτεινά μαγιό, έντονα ηλιοβασιλέματα και τα εκτυφλωτικά φώτα του Μαϊάμι. Ο ΜακΚόναχι δήλωσε ότι «Αν έρθεις να δεις την ταινία με την ηθική σου στο μανίκι τότε θα καεί το χέρι σου». Όταν ο ίδιος έλαβε το σενάριο σκέφτηκε ότι έχει γνωρίσει πολλούς τύπους σαν τον Μούντογκ στη ζωή του και ένιωσε ότι ήταν ένας χαρακτήρας πολύ οικείος σ’ εκείνον.

Ο σκηνοθέτης του «Spring Breakers» Χάρμονι Κορίν, επιστρέφει με ακόμα μια ατίθαση και γεμάτη χρώμα ταινία, με φόντο τη μεθυστική Κούβα και την ηλιόλουστη Φλόριντα. Η ταινία ακολουθεί τις περιπέτειες του Moondog, ενός ασυμβίβαστου συγγραφέα που ζει τη μεγάλη ζωή με τους δικούς του όρους, μη λογαριάζοντας κανόνες και «πρέπει». Ο Χάρμονι Κορίν, γνωστός για τις ταινίες που σπάνε τα ταμπού και εκθέτουν τους θεατές στην ανηθικότητα και την ένοχη απόλαυση με έντονα neon χρώματα, κάνει πραγματικότητα τη νέα του ταινία. Ηθοποιοί: Μάθιου ΜακΚόναχεϊ, Ζακ Έφρον, Άιλα Φίσερ, Snoop Dog, Μάρτιν Λόρενς, Τζόνα Χιλ. Η μουσική είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ταινίας και πολλές σκηνές μοιάζουν με μουσικά video clip. Άλλωστε, ο Κορίν έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν video clip μουσικών και συγκροτημάτων όπως Sonic Youth, Cat Power, The Black Keys και Rihanna. Μάλιστα, όπως δηλώνει ο ίδιος, πολλές φορές γράφει έχοντας συγκεκριμένα τραγούδια στο μυαλό του. «Η ταινία είναι ρευστή. Πλέον με ενδιαφέρει πιο πολύ η ενέργεια και όχι απαραίτητα η συνέχεια της ταινίας. Ήθελα να φτιάξω τη δική μου εκδοχή μιας stoner κωμωδίας», δηλώνει ο σκηνοθέτης.

«Το Πρόβλημά Μου Είσαι Εσύ» (En liberté! / The Trouble with You 2018) – Pierre Salvadori (Γαλλία)

image

Η Yvonne είναι μία νεαρή αστυνομικός που  χάνει τον άντρα της Σαντί, επίσης αστυνομικό, εν ώρα καθήκοντος. Τον τιμάει σαν ήρωα πιστεύοντας ότι υπήρξε ένας άμεμπτος υπηρέτης του νόμου. Όταν μία μέρα ανακαλύπτει εντελώς τυχαία ότι ο Σαντί δεν ήταν παρά ένας ακόμα διεφθαρμένος μπάτσος ο κόσμος της καταρρέει. Αποφασίσει  να αποκαταστήσει όλες τις αδικίες που διέπραξε αυτός και έτσι συναντάει τον Antoine που έμεινε 8 χρόνια αδίκως φυλακισμένος. O Antoine μετά τη άδικη καταδίκη του δεν πιστεύει πια στην δικαιοσύνη και πλέον ρέπει προς την παρανομία, η Yvonne θα κάνει τα πάντα να τον επαναφέρει στον σωστό δρόμο με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Μια αναπάντεχη και τρελή συνάντηση που δυναμιτίζει τη ζωή και των δύο.

Ηθοποιός, Σκηνοθέτης και Σεναριογράφος, γεννημένος στην Τυνησία, ο Pierre Salvadori παρακολουθεί μαθήματα κινηματογράφου και θεάτρου στη Σορβόννη. Το 1989 γράφει το σενάριο της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του, Cible émouvante (1993), που γοητεύει τους κριτικούς. Ο κινηματογραφικός του φακός εστιάζει, κυρίως, σε αντισυμβατικές ιστορίες που εκτυλίσσονται στο περιθώριο, εκπροσωπώντας έτσι αντιήρωες, που προσπαθούν με κάθε τρόπο να τα καταφέρουν παρά την όποια αδυναμία τους και τους οποίους υποδύονται γνωστοί ηθοποιοί όπως οι François Cluzet, Guillaume Depardieu, Nathalie Baye, Catherine Deneuve.

«Σκότωσα το Αφεντικό μου» (Rebels / Rebelles – 2019) του Αλλάν Μοντί (Γαλλία)

image
 
Χωρίς δουλειά ή προσόντα γενικότερα, η Σάντρα, μια πρώην νικήτρια καλλιστείων, μετακομίζει ξανά με τη μητέρα της, μετά από 15 χρόνια. Βρίσκει δουλειά σε ένα τοπικό εργοστάσιο, αλλά δεν τα πάει καλά με το αφεντικό της, τον οποίο σκοτώνει κατά λάθος. Δύο γυναίκες είναι μάρτυρες. Οι τρεις τους ανακαλύπτουν ότι ο νεκρός έκρυβε μια τεράστια περιουσία, την οποία αποφασίζουν να μοιραστούν. Κάπως έτσι ξεκινούν τα προβλήματα. Με τις: Σεσίλ Ντε Φρανς, Γιολάντε Μορό, Όντρεϊ Λαμί.
 
Το στυλ του Ταραντίνο, συναντά το αντίστοιχο των αδερφών Νταρντέν, σε μία ακαταμάχητη μαύρη κωμωδία, με γρήγορο ρυθμό. Δέκα χρόνια μετά το «Vilaine», ο επιτυχημένος σεναριογράφος Αλάν Μοντουί πραγματοποιεί το προσωπικό σκηνοθετικό του ντεμπούτο, συγκεντρώνοντας μία αξιόλογη τριάδα πρωταγωνιστριών με τις: Σεσίλ Ντε Φρανς, Γιολάντε Μορό και Όντρεϊ Λαμί. Τρεις ριψοκίνδυνες ηρωίδες, γενναίες, συγκινητικές, αλλά και ξεκαρδιστικές.
 
«Είναι αλήθεια ότι στο Γαλλικό Σινεμά, τα κοινωνικά δράματα μονοπωλούν θεματικά την εργατική τάξη. Αλλά αυτό δε συμβαίνει αλλού. Tο «FULL MONTY», το «BILLY ELLIOT», το «SLUMDOG MILLIONAIRE», οι ταινίες του  Ken Loach, «RIFF RAFF» και «ANGEL’S SHARE», που ήταν γεμάτες χιούμορ, ή ο Stephen Frears με το «SNAPPER» και το «VAN». Νομίζω ότι ο Γαλλικός Κινηματογράφος στερείται χαρακτήρες της εργατικής τάξης με τους οποίους μπορούμε να γελάσουμε. Ο «ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» για παράδειγμα, είναι μια μεγάλη ταινία, αλλά στη ζωή ενός εργάτη δεν είναι όλα δραματικά. Θέλησα να τοποθετήσω το «REBELS» κάπου διαφορετικά. Με χαρακτήρες που αγωνίζονται για να επιβιώσουν. Με αντισυμβατικούς γυναικείους χαρακτήρες, έτοιμους να φτάσουν στα άκρα.» – Αλλάν Μοντί
 

Κυκλοφορούν Επίσης:
«Everything is Wonderful» (2018) της Pia Mechler (Η.Π.Α., Ελλάδα)

Ζώντας χωρίς οικονομικούς περιορισμούς, η Γερμανίδα Lena (Pia Mechler) πλήττει όλο και περισσότερο με τη φαινομενικά ανέμελη ζωή της στο όμορφο διαμέρισμά της στο Μπρούκλιν. Η Maria (Τόνια Σωτηροπούλου), μια πρώην σταρ σε σαπουνόπερες, είναι πλέον σερβιτόρα, απογοητευμένη που το όνειρό της να γίνει ηθοποιός στη Νέα Υόρκη φαίνεται ότι θα μείνει ανεκπλήρωτο· Όταν η Lena διαπιστώνει ότι ο σύζυγός της την απατά, οι δύο φίλες αποφασίζουν να συγκατοικήσουν και να βιώσουν μια εβδομάδα ξέφρενου πάρτι.

Μία δραματική κομεντί για τη δυνατή φιλία ανάμεσα σε δύο Ευρωπαίες που ψάχνουν την προσωπική τους ευτυχία, ενώ δοκιμάζουν τα όρια της ελευθερίας και της φιλίας τους κατά τη διάρκεια ενός καλοκαιρού στη Νέα Υόρκη. Πρωταγωνιστεί η Τόνια Σωτηροπούλου (Skyfall) στο πλάι της ταλαντούχας Pia Mechler, η οποία υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της σύγχρονης ματιάς στον γυναικείο ψυχισμό. Ηθοποιοί: Τόνια Σωτηροπούλου, Pia Mechler, Hannah Herzsprung, Αλέξης Γεωργούλης, James Coker, Ron Brawer, Teddy Griffith, Tyron Ricketts.

«Ως Γερμανίδα σκηνοθέτης που ζει στις ΗΠΑ και με μία κληρονομιά μετανάστευσης από τη μεριά της μητέρας μου -που μετράει αιώνες-, ένιωσα την ανάγκη να ζωγραφίσω το πορτρέτο μιας γενιάς μέσα από δύο σύγχρονες μετανάστριες στο κινηματογραφικό μου ντεμπούτο. […] Αναλαμβάνοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία, ο στόχος μου είναι να εξερευνήσω την ιδέα της ισότητας των φύλων σε έναν κόσμο όπου οι ρόλοι και οι κανόνες έχουν αναστατωθεί επιφανειακά, ενώ τα παλιά στερεότυπα και οι ιδέες της «γυναικείας ευτυχίας» ακόμα κυριαρχούν. Ζώντας σε έναν κόσμο κοινωνικής κρίσης, ένιωσα την ανάγκη να θέσω μερικά ερωτήματα: πώς μπορούμε να διαμορφώσουμε αυτόν τον κόσμο, πώς μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι και υπεύθυνοι;» – Pia Mechler

«Brightburn: Ζωντανή Κόλαση» (Brightburn – 2019)

Μετά από πολλές άκαρπες προσπάθειες να συλλάβει, τα όνειρα της Tori (Elizabeth Banks) γίνονται πραγματικότητα με τον ερχομό ενός μυστηριώδους μωρού. O Brandon (Jackson A. Dunn) μοιάζει να ενσαρκώνει ό,τι επιθυμούσε η Tori και ο σύζυγος της Kyle (David Denman). Είναι έξυπνος, ταλαντούχος και γεμάτος περιέργεια για τον κόσμο. Αλλά, όσο πλησιάζει την εφηβεία, ο Brandon εκδηλώνει σκοτεινές δυνάμεις και η Tori αμφιβάλλει για τον ίδιο της τον γιο. Όταν ο Brandon αρχίσει να συμπεριφέρεται τρομαχτικά, οι πιο κοντινοί του βρίσκονται σε μεγάλο κίνδυνο, αφού από παιδί θαύμα μεταμορφώνεται σε μοχθηρό αρπακτικό.

Το «Brightburn: Ζωντανή Κόλαση», σε παραγωγή του James Gunn, σκηνοθέτη των «Guardians of the Galaxy», παρουσιάζει για πρώτη φορά το υπερηρωικό θρίλερ τρόμου. Σκηνοθετημένο από τον David Yarovesky (The Hive), σε σενάριο Brian και Mark Gunn, το φιλμ, θυμίζει horror εκδοχή του Superman. Τι θα γινόταν αν ένα προικισμένο παιδί από έναν άλλο κόσμο προσγειωνόταν στη Γη, αλλά αντί να γίνει ήρωας προς όφελος της ανθρωπότητας, εξελιχθεί σε κάτι επικίνδυνο και νοσηρό; Στην ταινία πρωταγωνιστεί η Elizabeth Banks (Ηunger Games, Pitch Perfect) στο πλάι του νεαρού Jackson A. Dunn.

«Αλαντίν» (Aladdin – 2019) του Γκάι Ρίτσι (Η.Π.Α.)

Η καινούργια live-action μεταφορά από ένα κλασσικό παραμύθι της Disney, ακολουθεί την ιστορία του γοητευτικού αλητάκου του δρόμου Aladdin (Μένα Μασούντ), της θαρραλέας και αποφασιστικής Jasmine (Ναόμι Σκοτ) και του Genie (Γουίλ Σμιθ) που μπορεί να είναι και εκείνο που θα ξεκλειδώσει το μέλλον τους. Ηθοποιοί: Ναόμι Σκοτ, Μένα Μασούντ, Γουίλ Σμιθ, Μπίλι Μάγκνουσεν, Μαρουάν Κενζάρι, Νασίμ Πεντράντ, Νουμάν Ακάρ. Αναβίωση της ομώνυμης ταινίας της Walt Disney του 1992 δια χειρός Γκάι Ρίτσι.

«Είδα στην ιστορία τη σύγκρουση ανάμεσα σε δύο κόσμους. Είναι μία ιστορία για έναν αλητάκο που έρχεται αντιμέτωπος με τις ανασφάλειες του σε ένα κλασικό περιβάλλον της Disney. Αυτός ο κόσμος μου άνοιξε νέες εμπειρίες. Μου αρέσουν οι δημιουργικές προκλήσεις. Αυτή η ταινία ήταν σίγουρα μία πρόκληση.» – Γκάι Ρίτσι

«Μόλις μου εξήγησε (ο Γκάι Ρίτσι) ότι ήθελε να κάνει την ιστορία πιο αυθεντική και να τη βάλει σε ρεαλιστικό πλαίσιο και να κάνει ποπ αναφορές, ήθελα να συμμετάσχω. Έχει ένα στυλ ανάμεσα στη μουσική και τη δράση, ήθελε να επικεντρωθεί σε πλευρές των χαρακτήρων που είναι διαφορετικές από αυτές που περιμένεις να δεις από την Disney.» – Γουίλ Σμιθ

Σε Επανέκδοση:
«Καλοκαίρι με τη Μόνικα» (Summer with Monika / Sommaren med Monika – 1953 του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν (Σουηδία)

image

Ο Χάρι (Λαρς Έκμποργκ – Lars Ekborg) και η Μόνικα (Χάριετ Άντερσον – Harriet Andersson) γνωρίζονται σ’ ένα μπαρ και πηγαίνουν μαζί στον κινηματογράφο. Εκείνη ονειρεύεται να αποδράσει από τη μιζέρια του σπιτιού της και τον μόνιμα μεθυσμένο πατέρα της. Ο Χάρι από τη μεριά του θα ήθελε να την καλέσει στο διαμέρισμά του, αλλά επειδή φοβάται την αυταρχική θεία του προτιμά να φύγουν με τη βάρκα του. Η αρχική ευφορία που τους δίνει η προσωρινή φυγή από την καθημερινότητα και τα προβλήματά της, σιγά-σιγά αρχίζει να μετατρέπεται σε εφιάλτη από την έλλειψη χρημάτων, αλλά και την παράλληλη έλευση ενός αντίζηλου.

Μια ιδιαίτερη ταινία το «Καλοκαίρι με τη Μόνικα», αναδύεται μέσα από την πλούσια φιλμογραφία του πολυτάλαντου και σπουδαίου σκηνοθέτη, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Μία δημιουργία όπου μαζί με την βραβευμένη στις Κάννες το 1955 ταινία «Χαμόγελα Καλοκαιρινής Νύχτας» θεωρούνται ως οι ταινίες που έμελλε να κάνουν τον Σουηδό σκηνοθέτη γνωστό και πέρα από τα σύνορα της πατρίδας του. Η υπέροχη Χάριετ Άντερσον, μας χαρίζει ίσως την καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της.