Ειδικά λογότυπα που θα προειδοποιούν τους γονείς και τα παιδιά, σκοπεύει να εισαγάγει η Βρετανική Φωνογραφική Βιομηχανία (BPI) πριν από τραγούδια ή μουσικά βίντεο με τυχόν «άσεμνο» περιεχόμενο, σε υπηρεσίες όπως το Spotify και το YouTube.

Ads

Η BPI θα εκσυγχρονίσει το υπάρχον συμβουλευτικό πρόγραμμα για γονείς, με τα γνωστά προειδοποιητικά σύμβολα που εμφανίζονται σε CD, DVD και δίσκους, προκειμένου να «περιλαμβάνει τα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής».

Πολλές διαδικτυακές υπηρεσίες με μουσική ή βίντεο, όπως το YouTube της Google, το Spotify, το Napster ή το Vevo της Universal Music και της Sony Music, δεν έχουν κανενός είδους προειδοποίηση για τους γονείς, με αποτέλεσμα η μουσική βιομηχανία να δέχεται τα πυρά αρκετών οργανώσεων.

Πρόσφατα, η Ofcom (αντίστοιχη υπηρεσία με το ΕΣΡ) εξέδωσε μια πολύ αυστηρή προειδοποίηση προς τους παραγωγούς μουσικών βίντεο, των μουσικών τηλεοπτικών καναλιών και της BPI, λόγω του μουσικού βίντεο για το τραγούδι της Rihanna «S&M», το οποίο περιέχει σκηνές «σεξουαλικού δεσίματος, κυριαρχίας και σαδομαζοχισμού».

Ads