Στην απόσυρση της διαφημιστικής εκστρατείας προχώρησε η εταιρεία Zara, με φόντο τον σάλο που προκλήθηκε λόγω της «σύνδεσής» με την τραγωδία στη Γάζα, καθώς «πρωταγωνιστούσαν» αγάλματα τυλιγμένα με λευκά σάβανα.

Ads

Η καμπάνια προκάλεσε πλήθος αντιδράσεις, καθώς και καλέσματα από φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές για μποϊκοτάζ των προϊόντων της.

Δεκάδες χιλιάδες καταγγελίες έφτασαν στον λογαριασμό της στο Instagram, εκ των οποίων πολλές ανέφεραν ότι οι εικόνες παρέπεμπαν στις φωτογραφίες πτωμάτων από τη Γάζα. Το #BoycottZara έγινε trend στην πλατφόρμα X.

«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται σε μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.

Ads

Οι εικόνες είχαν ως «μοναδικό σκοπό την προβολή χειροποίητων ενδυμάτων σε καλλιτεχνικό πλαίσιο», προστίθεται.

Η εταιρεία εκφράζει λύπη «για αυτή την παρεξήγηση» και επαναβεβαιώνει «τον βαθύ σεβασμό προς όλους», όπως τονίζεται.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ZARA Official (@zara)

 

Απόσυρση της καμπάνιας

Εξι αναρτήσεις σχετικές με την καμπάνια αφαιρέθηκαν από τη σελίδα Instagram της Zara και της μητρικής της Inditex.

Επίσης, οι σχετικές φωτογραφίες εξαφανίστηκαν από όλες τις πλατφόρμες της, ενώ η εταιρεία είχε ήδη αποσύρει την καμπάνια «Atelier» από τον ιστότοπό της τη Δευτέρα.