Με τιμωρητική διάθεση απαντά το υπουργείο Παιδείας στα αιτήματα των μαθητών που προχωρούν σε καταλήψεις, ζητώντας να ληφθούν μέτρα ασφαλείας στα σχολεία τους για την προστασία τους από την πανδημία του κοροναϊού.

Ads

Με εκατοντάδες σχολεία σε όλη την Ελλάδα να τελούν υπό κατάληψη, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δεν άφησε κάποιο παράθυρο διαλόγου με τους μαθητές αλλά ανακοίνωσε πως θα αναπληρωθούν οι χαμένες διδακτικές ώρες. Και συγκεκριμένα:

  • Όλες οι χαμένες ώρες μαθημάτων θα καλυφθούν μέσω διδασκαλίας τις ημέρες σχολικών εορτών, αργιών, Σαββάτων, σχολικών περιπάτων.
  • Από αύριο, στις σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ξεκινά υποχρεωτική για όλους εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, καταρτίζεται από σήμερα το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αναλυτικές οδηγίες για τη λειτουργία της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχουν εκδοθεί και αποσταλεί με την έναρξη του σχολικού έτους.

«Θεμιτή κάθε θέση και άποψη, αλλά ο διάλογος γίνεται με ανοιχτά σχολεία. Δεν μπορεί οποιοσδήποτε να εμποδίζει την πρόσβαση στην εκπαίδευση», είπε η Νίκη Κεραμέως. 

Διαβάστε επίσης:

ΣΥΡΙΖΑ: Κινήσεις πανικού και «δήθεν« πυγμής από Κεραμέως απέναντι στις μαθητικές κινητοποιήσεις

Ads

Για «κινήσεις πανικού» και «δήθεν επίδειξη πυγμής» κάνει λόγο η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ, όσον αφορά στην απόφαση της Νίκης Κεραμέως.

«Ως εκεί φτάνει η παιδαγωγική της αντίληψη», προσθέτει και υπογραμμίζει πως «το άνοιγμα των σχολείων έγινε με σοβαρότατες αστοχίες, λάθη και ελλείψεις», καλώντας την υπουργό Παιδείας ν’ αναλάβει τις ευθύνες της.

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:

Με κινήσεις πανικού και επίδειξη δήθεν «πυγμής» απαντά η υπουργός Παιδείας Νίκης Κεραμέως στις δίκαιες κινητοποιήσεις του μαθητικού κινήματος. Το μόνο που ξέρει να κάνει εξάλλου, όπως έχει αποδείξει.

Με δήλωσή της που μοίρασε στον Τύπο ενημερώνει ότι… διατάσσει εντός της ημέρας τους διευθυντές των σχολείων να καταρτίσουν πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης που θα εφαρμοστεί από αύριο (!) και «τιμωρεί» (τουλάχιστον, σίγουρα έτσι φαντάζεται) εκπαιδευτικούς και μαθητές με μαθήματα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Και αυτό, χωρίς να έχει προηγηθεί ίχνος διαλόγου με τη μαθητική κοινότητα στα σχολεία που έχουν καταγραφεί κινητοποιήσεις. Ως εκεί φτάνει η παιδαγωγική της αντίληψη. Ούτε φυσικά φαίνεται να την απασχολεί ότι με πρόσφατη απόφασή της η Αρχή Προστασίας

Δεδομένων είχε εντοπίσει σωρεία προβλημάτων που έπρεπε να αντιμετωπιστούν πριν συνεχιστεί η τηλεκπαίδευση.

Οι μαθητές παρά την εκστρατεία δυσφήμισης σε ΜΜΕ και social media, διεκδικούν ανοιχτά σχολεία σε συνθήκες υγειονομικώς ασφαλείς, με ολιγομελή τμήματα και κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό, που θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερα καθώς επεκτείνεται η πανδημία. Ήδη, οι αριθμοί των κρουσμάτων ανάμεσα στους μαθητές από τις 14 Σεπτεμβρίου που άνοιξαν τα σχολεία προκαλούν δέος και ανησυχία, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις των ειδικών που από την Άνοιξη, όπως αποκαλύφθηκε (παρά την επιχείρηση συσκότισης…) ζητούσαν μικρότερα τμήματα, αλλά δεν εισακούστηκαν.

Το άνοιγμα των σχολείων έγινε με σοβαρότατες αστοχίες, λάθη και ελλείψεις. Και σήμερα, με αστυνομία, εισαγγελικές παρεμβάσεις, επεμβάσεις ομάδων «αγανακτισμένων» πολιτών (όπως έχει καταγγελθεί σε κάποιες περιπτώσεις) και γενικευμένο αυταρχισμό, δεν καλύπτονται οι κυβερνητικές ευθύνες, μόνο θα διογκώνονται, σε βάρος των παιδιών και της εκπαίδευσης.