Σημαντικό μηχανολογικό πρόβλημα και κακή συντήρηση του οχήματος διαπιστώνει το πόρισμα της ΕΛΑΣ για το μοιραίο τζιπ, στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο Παναγιώτης Μαυρίκος.

Ads

Υπενθυμίζεται πως ο Παναγιώτης Μαυρίκος είχε χάσει τη ζωή του στις 8 Ιουνίου του 2016 όταν το τζιπ το οποίο οδηγούσε έπιασε φωτιά στην Αττική Οδό.

Σύμφωνα με «Τα Νέα», οι τεχνικές πραγματογνωμοσύνες που εμπεριέχονται στον ογκώδη φάκελο του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της ΕΛΑΣ, αναφέρουν ότι το συμβάν συνδέεται με προηγούμενο ατύχημα που είχε λίγους μήνες νωρίτερα ο 42χρονος εκδότης και το οποίο είχε προκαλέσει στρεβλώσεις στους άξονες του αυτοκινήτου.

Επίσης, άμεση σχέση εκτιμάται ότι είχε μία αλλαγή κρίσιμου εξαρτήματος στο σύστημα κατεύθυνσης του πολυτελούς αυτοκινήτου που αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο, σε συνεργείο στον Νέο Κόσμο, χωρίς να υπάρξει συνολική επισκευή των βλαβών του οχήματος.

Ads

Όπως σημειώνεται στην έκθεση πραγματογνωμόνων «η οπή στο δάπεδο του θόλου του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει ίχνη πλήξης από τμήματα κυρίως της ‘καδένας’ που έχει το σύστημα μεταφοράς της κίνησης».

Στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνονται πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων αλλά και στελεχών του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).

Σύμφωνα με το πόρισμα, το Πόρσε Καγιέν του Παναγιώτη Μαυρίκου κινούνταν στην Αττική Οδό, στο ύψος του Mall, όταν άρχισε να χτυπά ανεξέλεγκτο το κικλίδωμα ασφαλείας. 

Αυτό έγινε τουλάχιστον έξι με επτά φορές. Ο 42χρονος προσπάθησε να το επαναφέρει στην κανονική του πορεία, όμως το ΙΧ ανεφλέγη και ο εκδότης εγκλωβίστηκε σε αυτό.