Σε συνέχεια του πορίσματος του ΣΔΟΕ για τις απευθείας αναθέσεις της Σοφίας Νικολάου από τη θέση της γενικής γραμματέως Αντεγκληματικής Πολιτικής, η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ συγκεντρώνει εκ νέου τα φώτα της δημοσιότητας για το γεγονός ότι στην προεκλογική περίοδο του 2019 πλήρωνε τις διαφημιστικές καταχωρήσεις της εκστρατείας της στο Facebook σε δολάρια Καναδά αντί ευρώ, όπως ορίζει η πολιτική της πλατφόρμας.

Ads

Από τις 12 Απριλίου 2019 έως τις 15 Νοεμβρίου 2022, η κυρία Νικολάου φέρεται να έχει πληρώσει συνολικά 57 διαφημίσεις, εκ των οποίων οι 22 είναι με καναδικά δολάρια (CAD). Το συνολικό κόστος βάσει των στοιχείων που παρατίθενται από τη Meta και δημοσίευσε το documentonews.gr, υπολογίζονται από 9.600 έως 11.887 καναδικά δολάρια.

Διαβάστε επίσης:

Όπως επισημαίνει το σχετικό δημοσίευμα, ακριβώς επειδή πολλές διαφημίσεις είχαν πληρωθεί με αυτό το νόμισμα, το Meta τις «έκοψε», διότι βάσει των κανόνων του ένας πολιτικός πρέπει να πληρώνει διαφημίσεις με το νόμισμα της χώρας του. Ακόμη, η διαφήμιση πρέπει προβάλλεται μαζί με μία ετικέτα αποποίησης ευθυνών όταν σχετίζεται «με κοινωνικά ζητήματα, εκλογές ή πολιτική».

Ads

Σημειώνεται ότι τα στοιχεία είναι προσβάσιμα στη βιβλιοθήκη διαφημίσεων του Meta, σύμφωνα με τα οποία οι πρώτες προεκλογικές διαφημίσεις της κυρίας Νικολάου την άνοιξη του ’19, είχαν πληρωθεί σε ευρώ.