Νέες αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας για το beach bar στη Ρόδο με τις πλωτές εξέδρες όπου ο εργαζόμενος σερβιτόρος χρειαζόταν να περπατήσει με όλο του το σώμα μέσα στο νερό για να παραδώσει μία παραγγελία.

Ads

Διαβάστε επίσης: Γιάννης Καρούζος – Εργατολόγος: Ελλιπείς οι έλεγχοι στο beach bar της Ρόδου

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», το beach bar ξεκίνησε το 2014 και συνέχισε το 2015 ως τροχήλατη καντίνα. Ήδη από το 2015 άρχισε να επεκτείνεται παράνομα και χωρίς άδεια.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, τα επόμενα χρόνια υπήρξαν αρκετές εντολές για διακοπή λειτουργίας της επιχείρησης και μία κατεδάφισης οι οποίες συνεχώς παραβιάζονταν.

Ads

Μάλιστα μετά από νέα απόφαση διακοπής λειτουργίας το 2021, μετά από παρέμβαση του Δήμου την ίδια μέρα που θα εκτελούνταν η απόφαση, η διακοπή λειτουργίας ανακαλείται.

Την ίδια στιγμή, η Εφορεία Αρχαιοτήτων διαπιστώνει και αυτή «εκτεταμένες αυθαίρετες επεμβάσεις» στον αιγιαλό και στην παραλία, σημειώνοντας ότι η περιοχή βρίσκεται εντός των ορίων του αρχαιολογικού χώρου της πόλης της Ρόδου.

Όλα αυτά φτάνοντας στο 2023 όπου η επιχείρηση συνεχίζει να λειτουργεί παράνομα και χωρίς άδεια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Καθημερινής».

Άδωνις Γεωργιάδης: «Υπάρχει νομικό κενό στην υπόθεση του σερβιτόρου»

Ο Υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο MEGA, ανέφερε ότι είναι «ένα περιστατικό που είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστεί από τους κανόνες που έχουμε, διότι από τη στιγμή που ο εργαζόμενος δήλωσε ότι όλα έγιναν με συναίνεσή του κι ότι είναι ευχαριστημένος, γιατί βγάζει χρήματα που θέλει να βγάλει, δεν υπάρχει επικείμενη διάταξη που να επιτρέπει να μπει πρόστιμο. Εξετάζουμε από χθες τα ζητήματα ασφαλείας της εργασίας του εργαζόμενου, ότι πρέπει να φοράει καπέλο και ειδική μπλούζα για να μην τον πειράζει ο ήλιος. Δεν υπάρχει νόμος που να προβλέπει δουλειά μέσα στο νερό, αλλά ούτε και που να το απαγορεύει».

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, 10 ελεγκτές της Επιθεώρησης Εργασίας έλεγξαν την επιχείρηση επί 7 ώρες και δεν βρήκαν παραβάσεις και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από το υπουργείο Ναυτιλίας αφορούν τις πλωτές κατασκευές.