Ως «επιλογή» του εργαζόμενου να σερβίρει πελάτες μπαίνοντας στη θάλασσα εμφανίζει ο ιδιοκτήτης του beach bar στη Ρόδο, τον λόγο για το περιστατικό που προκάλεσε σάλο για τις συνθήκες εργασίας στον τουρισμό και την εστίαση.

Ads

Υπενθυμίζεται ότι για το περιστατικό υπάρχει εισαγγελική παρέμβαση.

Σε δηλώσεις του, ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι το σχετικό βίντεο το ανάρτησε ανταγωνιστής του, που ήθελε να του κάνει κακό.

Διαβάστε επίσης:

«Είμαι επιχειρηματίας 27 χρόνια ποτέ δεν είχα καταγγελία όλοι ζητούν να έρθουν να δουλέψουν στα μαγαζιά μου. Είναι δυνατόν να κάνει κάτι τέτοιο με το ζόρι ο εργαζόμενος; 5 χρόνια είναι εργαζόμενός μου. Είναι ένα μεμονωμένο γεγονός και το έκανε αυτό για να πάρει τα τυχερά του. Το παιδί αυτό παίρνει 3.000 ευρώ τον μήνα και αν ο πελάτης τού έταξε γερό πουρμπουάρ, μπήκε για να το πάρει. Η στολή αυτή είναι αδιάβροχη αλλά γνωρίζω ότι το βίντεο το δημοσίευσε ψεύτικο προφίλ ανταγωνιστή που ήθελε να μου κάνει κακό και να στιγματιστεί η επιχείρησή μου», είπε  στο OPEN και συνέχισε:

Ads

«Ήρθαν 10 επιθεωρητές και τα βρήκαν όλα νόμιμα. Όσο για τα τραπεζάκια, μπαίνουν και βγαίνουν, δεν είναι κατάχρηση. Ρώτησαν οι επιθεωρητές τους εργαζόμενους αν τους αναγκάζω να μπαίνουν στη θάλασσα και εκείνοι τούς είπαν πως το κάνουν για καλύτερο πουρμπουάρ. Δεν θέλω να κάνω άλλη δήλωση αλλά και ο εργαζόμενός μου τα ίδια θα σας πει».

Πληροφορίες της ΕΡΤ Ν. Αιγαίου αναφέρουν πως κατά τη διάρκεια ελέγχου που έκανε το τοπικό κλιμάκιο του ΣΕΠΕ στην επιχείρηση όπου εργάζεται ο σερβιτόρος, δεν βρέθηκε κάτι παράνομο.

Ο σερβιτόρος που εικονίζεται στο βίντεο, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις του κλιμακίου, είπε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτού του είδους το σερβίρισμα που του αποφέρει φιλοδώρημα το οποίο φθάνει ακόμη και τα 200 ευρώ.

Την ίδια ώρα, για «απάνθρωπες συνθήκες εργασίας» έκανε λόγο ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό, Γιώργος Χότζογλου μιλώντας στο enikos.gr και τόνισε χαρακτηριστικά: «Δηλαδή πρέπει να φοράμε στολή δύτη για να σερβίρουμε;».