Καψουροτράγουδα, παντόφλες-διχάλα και βερμούδες Χονολουλού δεν ταιριάζουν στους «χρυσαυγίτες μαχητές του Εθνικισμού», σύμφωνα με το «savoir vivre» της Χρυσής Αυγής.

Ads

Εσωτερικά έγγραφα της νεοναζιστικής οργάνωσης, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία της υπόθεσης δίνουν ενδυματολογικές οδηγίες, κώδικες δεοντολογίας αναρτήσεων στο facebook, εντολές για τις κινήσεις των «πυρήνων» της οργάνωσης και άλλα εξαιρετικά ενδιαφέροντα.  Αποκαλύπτονται επίσης και περιστατικά ενδονεοναζιστικών συγκρούσεων. Τα έγγραφα τα οποία βρίθουν ανορθογραφιών αποκαλύπτουν το ιδιόμορφο σκεπτικό και τους ακραίους στόχους της οργάνωσης, σχολιάζει το «Βήμα», που τα έφερε σήμερα στη δημοσιότητα.

Μείζον ζήτημα για τη Χρυσή Αυγή είναι αυτό της παντόφλας-διχάλα, καθώς και της βερμούδας Χονολουλού. Απευθυνόμενος στην Τ.Ο. Περάματος ο τοπικός πυρηνάρχης της ακροδεξιάς οργάνωσης, γράφει: «Με το να είμαστε ευπρεπός ντυμένοι στα γραφεία (εδώ πρέπει να δώσουμε μεγάλη βάση όχι μόνο σε επίπεδο κλιστώ, αλλά και σε φίλους και απλούς πολίτες που έρχονται στα γραφεία μας). Δεν είναι δυνατόν να βλέπουμε συναγωνιστές να έρχονται στα γραφεία με παντόφλα -διχάλα και βερμούδα της Χονολουλού και γυναίκες με μίνι και ξόπλατες μπλούζες ή με τα στήθη έξω. Εδώ μπαίνουμε και στην κατηγορία του σεβασμού, η Χρυσή Αυγή δεν είναι KKE sex bar, ούτε θ αφήσουμε να γίνει». Σημειώνεται ότι στο παραπάνω απόσπασμα διατηρείται η ορθογραφία του συντάκτη του.

Ακολουθώντας το δόγμα η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά αλλά και το προαιώνιο ερώτημα «καθρέφτη – καθρεφτάκη μου ποιά είναι η πιο όμορφη», άλλος πυρηνάρχης γράφει προς τα μέλη της οργάνωσης: «Η καθαριότητα είναι θέμα βασικό αν αναλογιστείτε ότι όλα τα στέκια των βρωμιάρηδων έχουν μέσα από νεκρούς μέχρι και αρρώστιες που ανήκουν στην προ Χριστού εποχή και ναι αυτό μας διαφοροποιεί. Η επαφή με τον καθρέφτη του σπιτιού μας πρέπει να είναι καθημερινή. Η μορφή μας αντικατοπτρίζει την ψυχή μας. Είμαστε ιδεολόγοι εθνικιστές που στην καθημερινότητά μας ρισκάρουμε τα πάντα διαφοροποιούμενοι έτσι από τους αστούληδες που ζουν την χλιδάτη πλην κακομοιριασμένη και μίζερη ζωούλα τους»!

Ads

Η μέχρις εσχάτων προάσπιση των διαδικτυακών προφίλ των χρυσαυγιτών στο facebook είναι άλλο ένα προπύργιο που δεν πρέπει να πέσει, σύμφωνα με τα ανώτερα κλιμάκια της οργάνωσης. Οδηγίες βέβαια παρέχονται και για τη διατήρηση του προφίλ του σωστού χρυσαυγίτη, στη σκληρή εικόνα του οποίου δεν ταιριάζουν τα… καψουροτράγουδα. «Εθνικισμός ή φοβερός αγωνιστής δεν είναι αυτός που του ρίχνουν τo προφίλ συνέχεια στο facebook. Εθνικισμός ΔΕΝ είναι η διαδικτυακή επανάσταση του τύπου “σφάζω 100 στο γόνατο και το βράδυ βάζω καψουροτράγουδα για να ξεκουραστώ από το σφάξιμο”», είναι το ακριβές απόσπασμα που περιλαμβάνεται στη δικογραφία.

Η Χρυσή Αυγή βέβαια δε θα μπορούσε να μην έχει άποψη και ως προς το θέμα της σχολικής εκπαίδευσης. Ένας από τους «πυρηνάρχες» στην περιοχή του Πειραιά ζητάει η «Χρυσή Αυγή να αναλάβει τη μαθησιακή πορεία των μαθητών στα σχολεία». Γράφει: «για εμένα ένα πρόγραμμα θα ήταν το καλύτερο μέσα στα σχολεία. ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΩΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΕΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ». Η ορθογραφία του ιδίου που διατηρείται στο προαναφερόμενο κείμενο , μαρτυρά ότι μάλλον τα αποτελέσματα αυτής της παρέμβασης θα ήταν… προβληματικά.

Στη δικογραφία ακόμη περιλαμβάνονται ενημερωτικά έγγραφα τοπικών οργανώσεων προς τα κεντρικά της Χρυσής Αυγής. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει έγγραφο της ΤΟ Αιγίου που περιγράφει μικροεπεισόδια στην περιοχή με επικούς όρους. Οπως σημειώνεται, «οι συναγωνιστές αγωνίσθηκαν μέχρις εσχάτων χωριζόμενοι σε δύο υποομάδες. Οι μέν δύο στο μπαλκόνι των γραφείων απ’ όπου έβαλαν από απεπταμένου πεδίου εναντίον του όχλου κι έτσι κρατήθηκε η δέουσα απόσταση ασφαλείας η δε δεύτερη υποομάδα επίσης δύο ανδρών με τις μοναδικές δύο αυτοσχέδιες ασπίδες αμύνθηκε πλέον της ώρας, εναντίον των επιτεθέμενων. Η κατάσταση ομοίαζε ως προς αυτή της πολιορκίας του Συντάγματος Μακρυγιάννη».

Πηγή: Το Βήμα