Η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) απέρριψε την πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας που είχε συμπεριληφθεί στο νέο master plan του ΟΛΠ, δικαιώνοντας τις αντιδράσεις και τις διαμαρτυρίες της τοπικής αυτοδιοίκησης, των εργαζομένων, των φορέων και των πολιτών.
Η πρόταση κρίθηκε από τα μέλη της ΕΣΑΛ μη υλοποιήσιμη, καθώς δεν είναι ώριμες οι συνθήκες.
Διαβάστε επίσης:
- Εργάτες της Ζώνης στο Tvxs.gr: «Όχι στο νέο σχέδιο της Cosco»
- Μπελαβίλας: Να ακυρωθεί η απόφαση της ΕΣΑΛ για το master plan
- «Το νέο σχέδιο της Cosco έχει 20 χιλιάδες ανέργους»
Ούτε, όμως, το άλλο έργο που αφορούσε την επέκταση του car terminal στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας δεν πρόκειται να υλοποιηθεί, επειδή ο ΟΛΠ δεν το έθεσε για συζήτηση στη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ την Τετάρτη. Ο Νέος Μόλος Δραπετσώνας παραμένει ως έχει για αποκλειστική χρήση της ναυπηγοεπισκευής και της ακτοπλοΐας.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >