Νέο ζήτημα στο εσωτερικό της κυβέρνησης προκάλεσε η ολοσέλιδη διαφήμιση του «Τουρκικού Αιγαίου» – Turkaegean στην  γαλλική εφημερίδα «Le Monde».

Ads

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, σε ανάρτησή του στο Twitter, «δείξει» ως υπεύθυνο για τη διαφήμιση τον υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Δένδια, ενώ επιτέθηκε και κατά της εφημερίδας «Δημοκρατία» που έχει το θέμα στο φύλλο της.

image

«Αν και προ μερικών ημερών είχα κάνει μία εκτενή ανάρτηση, για την νομική πορεία των ενεργειών μας, για την άρση κατοχύρωσης του Σήματος “Turkaegean” από την Τουρκία και είχα εξηγήσει ότι νομικά δεν υφίσταται κανένας τρόπος να σταματήσουμε την δημοσίευση διαφημίσεων με αυτό το λογότυπο από την Τουρκία στον ξένο Τύπο, η @DimokratiaGr επανέρχεται με λιβέλους εναντίον μου.

Ads

Τα συνοψίζω λοιπόν άλλη μία φορά, όλες οι αναγκαίες νομικές ενέργειες και στην ΕΕ και στις ΗΠΑ έχουν γίνει. Στην ΕΕ έχουν κατοχυρώσει το Σήμα και προσπαθούμε να ακυρώσουμε αυτή την πράξη, στις ΗΠΑ έχουμε μπλοκάρει το Σήμα και αυτοί προσπαθούν να το κατοχυρώσουν. Δηλ στις δύο Ηπείρους είμαστε στην αντίστροφη νομικά θέση. Διαφημίσεις με αυτό το Σήμα έβαλαν και σε εφημερίδα των ΗΠΑ (που δεν έχουν κατοχύρωση) και στην Ευρώπη (που έχουν). Κοινώς η όποια νομική θέση του Σήματος δεν επηρεάζει την δημοσίευση των διαφημίσεων τους.

Εάν οι Τούρκοι θέλουν να κάνουν διαφημίσεις που γνωρίζουν ότι μας ενοχλούν, η αντιμετώπιση αυτής τους της ενέργειας δεν είναι του Υπουργείου Ανάπτυξης αλλά του Υπουργείου Εξωτερικών. Εμείς αναλάβαμε, καθ’ υπέρβαση των αρμοδιοτήτων μας, την οργάνωση των νομικών μας ενεργειών για το Σήμα, θα κριθούμε από την κατάληξη αυτών των ενεργειών, όπου η υπόθεση έχει πολύ δρόμο ακόμη, αλλά είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι», υποστηρίζει στην ανάρτησή του ο Γεωργιάδης.

Να σημειωθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο υπουργός Ανάπτυξης βάλλει κατά του υπουργού Εξωτερικών για την υπόθεση «Turkaegean», καθώς το ίδιο είχε συμβεί στις αρχές Απριλίου, όταν η διαφημιστική καταχώρηση της γειτονικής χώρας τοποθετήθηκε στους New York Times.