«Όταν γνωρίζει κάποιος με τέτοιο επιτακτικό τρόπο, με κινητοποιήσεις ή με παρεμβάσεις, ότι ο κίνδυνος ήταν ορατός για νέα δυστυχήματα εν ώρα εργασίας, στην πορεία είναι συνένοχος», τονίζει στο TVXS, με αφορμή το εργατικό δυστύχημα στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, ο εργαζόμενος στο Πέραμα και πρόεδρος του Συνδικάτου Μετάλλου Αττικής, Άκης Αντωνίου, δεδομένου ότι είχαν προειδοποιήσει πολλές φορές το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Όπως εξηγεί ο κ. Αντωνίου, βασικό αίτημα των εργαζομένων είναι να «βρεθεί ένας τρόπος ώστε ο τεχνικός ασφαλείας που θα υποδείξει πράγματα, παραβάσεις, παραλείψεις και θα κάνει διορθώσεις για τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, να μην είναι εργαζόμενος των εταιρειών που πάει να ελέγξει, γιατί δεν θα ξαναβρεί δουλειά ως τεχνικός ασφαλείας. Και ζητάμε αυτό να γίνεται με λίστα. Κάθε πλοίο που θα μπαίνει, θα παίρνει τον πρώτο τεχνικό ασφαλείας από τη σειρά στη λίστα υποχρεωτικά και θα πληρώνεται από κάποιο παράβολο».