Συνεχίζονται σε μορφή χιονοστιβάδας οι αποκαλύψεις για τα… απίθανα και ανύπαρκτα site, στα οποία μοιράστηκε, μεταξύ άλλων, κρατική διαφήμιση στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι».
Τελευταία ανακάλυψη η ιστοσελίδα wishmag.gr, η οποία πέρα από το γεγονός ότι είναι παντελώς άγνωστη έχει να ανεβάσει είδηση από τότε που ο Νικολά Σαρκοζί έγινε… παππούς. Δηλαδή το 2010. Οι υπόλοιπες ειδήσεις είναι αντίστοιχης παλαιότητας.
Ενώ όμως δεν υπάρχει καμία είδηση στο site εδώ και μία δεκαετία, υπάρχουν 14 ολόκληρες καταχωρήσεις για την καμπάνια «Μένουμε Ασφαλείς».
Διαβάστε επίσης:
Υπενθυμίζεται ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας δήλωσε ότι όλα τα μέσα που συμπεριλήφθηκαν στην διανομή της καμπάνιας πληρούσαν τις «προϋποθέσεις της κυβέρνησης» και επιλέχθηκαν με «αντικειμενικά κριτήρια».
Σε αυτά φαίνεται πως ανήκει και η παραπάνω ιστοσελίδα με μηδενική επισκεψιμότητα και χωρίς σελίδα επικοινωνίας.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >