Σε μια εξέλιξη που θα μπορούσε να είναι και υπερρεαλιστικό δρώμενο, το βράδυ της περασμένης Πέμπτης, 16/3, στο Σύνταγμα, εκεί όπου λίγες ώρες νωρίτερα είχε περάσει η μεγάλη απεργιακή πορεία, στην οποία επιτέθηκε ωμά και απροσχημάτιστα η αστυνομία, με δακρυγόνα, κρότου – λάμψης και γκλοπ, εμφανίστηκε… το νεοσύστατο Ιππικό του στρατού, να κάνει πρόβα για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου.

Ads

Υπενθυμίζεται, ότι το Ιππικό στον ελληνικό στρατό επανιδρύθηκε τον περασμένο Οκτώβριο, μετά από 50 χρόνια, με διοικητή τον 75χρονο Ταξίαρχο,  Δημήτριο Στεργίου Καψάλη.

Συνεπώς, φέτος θα είναι η πρώτη φορά που το Ιππικό θα παρελάσει.

Όπως αναφέρει η Ιωάννα Ηλιάδη, στο armyvoice.gr, ο 75χρονος παραιτήθηκε όντας αντισυνταγματάρχης το 1996.

Σύμφωνα με τον ίδιο «η απόφαση επανασύστασης του ιππικού στον ελληνικό στρατό πάρθηκε από τον λεβέντη αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνο Φλώρο και από κοινού με τον αρχηγό Γ.Ε.Σ. Αντιστράτηγο Χαράλαμπο Λαλούση, τον Διευθυντή Ιππικού Τεθωρακισμένων του Γενικού Επιτελείου Στρατού Γεώργιο Μαυροειδή και τον Διοικητή του ΚΕΤΘ Ταξίαρχο Ιωάννη Δέλλα μου εμπιστεύτηκαν αυτό το τεράστιο εγχείρημα. Θέλω να τους ευχαριστήσω για την απεριόριστη εμπιστοσύνη και την στήριξη που έχουν προσφέρει για να δημιουργηθεί η νέα Ίλη Ιππικού».

Ads

Σύμφωνα πάντα με το armyvoice.gr, για το Ιππικό έχει εγκριθεί κονδύλι σχεδόν 35.000 ευρώ άμεσα, με κατεπείγουσες διαδικασίες και χρέωση στον προύπολογισμό του 2022, για την τροφή των αλόγων και την προμήθεια απαραίτητων εξαρτημάτων για τους ιππείς και τα άλογα.

image

image

Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, τα οποία σχολίασαν σχετικά:

«Μια ίλη που ενώ ακόμα δεν έχει καν άλογα καλα – καλα (7 άλογα), παρόλα αυτά τοποθετήθηκαν ήδη 13 (νεαροί/ες) Αξκοί την ίδια ώρα που σε Μονάδες πρώτης Γραμμής στον Έβρο υπάρχουν 2 το πολύ 3 Αξκοί για να κάνουν τα πάντα όλα και με μισθό πείνας. Πόσο άραγε θα μας κοστίσει αυτό το ανέκδοτο; Και για πιο λόγο; Για να κάνει 2 φορές το χρόνο παρέλαση; Είμαστε σοβαροί;».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο μισθός του 75χρονου Ταξιάρχου που διοικεί 13 άτομα, ξεπερνά τα 2.500 ευρώ, και είναι περισσότερα από όσα παίρνει ένας μάχιμος Ταξίαρχος στην πρώτη γραμμή.