Με τη συνέντευξη τύπου στην Πάτρα ο Κ. Μητσοτάκης εγκαινίασε ένα νέο μοντέλο στην προεκλογική καμπάνια του που περιλαμβάνει εξαντλητικό πρόγραμμα στις περιοδείες, για συναντήσεις με όσο το δυνατόν περισσότερους φορείς, επαφές με τα τοπικά ΜΜΕ, απολογισμό έργου στα social media σε τακτά διαστήματα, επανάληψη του εκλογικού διλήμματος “Μητσοτάκης ή Τσίπρας” και απομάκρυνση από το σκάνδαλο των υποκλοπών μέσα από την υπερπροβολή μεταρρυθμίσεων.
Ο πρωθυπουργός έχει επεξεργαστεί μια προεκλογική στρατηγική που είναι σε μεγάλο βαθμό προσωποκεντρική. Καλεί τους πολίτες να επιλέξουν ανάμεσα στον ίδιο και τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, εμφανιζόμενος ως άσχετος με όλα τα θολά σημεία της κυβέρνησης και ως αποκλειστικός υπεύθυνος για όλα τα θετικά.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >