Η Νέα Δημοκρατία από τη μέρα που σταμάτησε το αμαρτωλό, αποτυχημένο και χρεοκοπημένο καθεστώς του ΟΑΣΘ, δεν σταμάτησε να κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ για την κρατικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και να στοχοποιεί όλους τους εμπλεκόμενους με κάθε ευκαιρία. Για τη ΝΔ από το 2017 και για δύο χρόνια επρόκειτο για «εμμονικούς», «κρατιστές» και… «Μαδούρους».
 
Τελικά πέρασαν δύο χρόνια, η κυβέρνηση άλλαξε, η διοίκηση του ΟΑΣΘ άλλαξε ήδη αλλά ο Υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ανακοίνωσε ότι ο ΟΑΣΘ θα παραμείνει κρατικός! Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που ως τομεάρχης υποδομών της ΝΔ δήλωνε το 2017: «Την ίδια στιγμή που η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ εντάσσει τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών στο Υπερταμείο, έρχεται ο κ. Σπίρτζης και καταθέτει νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ. Αλήθεια, έχουν ενημερώσει για το σχέδιό τους, τους ευρωπαϊκούς θεσμούς ή θα κάνουν για άλλη μια φορά – όπως άλλωστε μας έχουν συνηθίσει – στροφή 180 μοιρών και το μόνο που θα καταφέρουν είναι εν μέσω καλοκαιριού να ταλαιπωρήσουν το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης… Καλούμε τον κ. Σπίρτζη να προσγειωθεί στον 21ο αιώνα και στο 4ο μνημόνιο, που με “πόνο ψυχής” ψήφισαν ο ίδιος και οι σύντροφοί του πριν από λίγες ημέρες». 
 
Αλλά και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, έχοντας αναγάγει σε βασικό αντιπολιτευτικό του αφήγημα για τη Θεσσαλονίκη, την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, δήλωνε πριν από ένα χρόνο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης:  «Η κατάσταση είναι τραγική. Σίγουρα είναι χειρότερη από το προηγούμενο καθεστώς, το οποίο επίσης είχε προβλήματα. Είχα προειδοποιήσει ότι η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα, από όσα θα έλυνε». 

Ads

Πρόκειται για μια ακόμη περίπτωση, στην οποία η ΝΔ αντιπολιτεύτηκε σκληρά αλλά ακολουθεί πανομοιότυπη πολιτική με την προηγούμενη κυβέρνηση και τους Στέλιο Παππά, Χρήστο Σπίρτζη, τους οποίους δαιμονοποιούσε. Μάλιστα, η κυβέρνηση που είχε λύσεις για όλα τα ζητήματα, τώρα ζητά «υπομονή και πίστωση χρόνου», όπως ομολογεί ο Υπουργός Μεταφορών από τη Θεσσαλονίκη.