Σταδιακά θα αρχίσει η ΔΕΔΔΗΕ να εφαρμόζει τη μηνιαία καταμέτρηση του ηλεκτρικού ρεύματος με στόχο στις αρχές Ιουλίου να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για όλους τους καταναλωτές ρεύματος.

Ads

Για να γίνει πράξη η μηνιαία καταμέτρηση του ηλεκτρικού ρεύματος, όπως αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ, θα πρέπει το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών να έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.

Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:

-Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000

Ads

-Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ

-Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.