Μετά τις αντιδράσεις για την απευθείας ανάθεση της τουριστικής καμπάνιας του ΕΟΤ στην εταιρεία Marketing Greece και αυτές που ακολούθησαν για το διφορούμενο μήνυμα στο κεντρικό διαφημιστικό σποτ («φέτος απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου και αν είστε»), έρχονται και νέες που αφορούν το κεντρικό μήνυμα «Greek Summer is a state of mind» κι αυτό καθώς προκύπτει ότι δεν είναι και τόσο πρωτότυπο. 

Ads

Διαβάστε επίσης: Ελληνικό καλοκαίρι «απ’ όπου κι αν βρίσκεστε» με … 32 εκατομμύρια ευρώ

Για την ακρίβεια πρόκειται μάλλον για αντιγραφή.  Μπορεί κανείς να το συναντήσει, μεταξύ άλλων, στα διαφημιστικά σποτ – και μάλιστα της φετινής σεζόν (συγκεκριμένα λανσαρίστηκαν πριν δυο μήνες) – για τα αντηλιακά της γνωστής εταιρείας καλλυντικών Lancaster. Συγκεκριμένα τα σποτάκια κλείνουν με κοντινό στο μήνυμα «Summer is a state of mind». 

image

Ads

Για την καμπάνια του ΕΟΤ που κόστισε 32 εκατ. ευρώ προστέθηκε ένα «Greek», πράγμα που δημιουργεί ερωτήματα για την δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της. 

Το σποτ της καμπάνιας του ΕΟΤ

Τα σποτάκια της Lancaster

ΣΥΡΙΖΑ: «Κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και διεθνής διασυρμός της χώρας»

«επιτελικό κράτος» της Νέας Δημοκρατίας που παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να «τρέξει» την καμπάνια για το φετινό καλοκαίρι τα έκανε «μούσκεμα» με τον εκπρόσωπο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Χαρίτση, να κατηγορεί την κυβέρνηση για «κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και διεθνή διασυρμό της χώρας» για μια «διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!».

«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το “μεγαλειώδες” project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών! Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το ”επιτελικό κράτος” του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος», σχολίασε ο Αλέξης Χαρίτσης για την καμπάνια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού.

Πέτσας: «Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση;

«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο», δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας δίνοντας απάντηση στην Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια. «Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου», σημειώνει ο κυβερνητικός αξιωματούχος προσθέτοντας: «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;». Ο Στέλιος Πέτσας, μεταξύ άλλων σχολιάζει: «Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης».

ΣΥΡΙΖΑ: «Έκανε φιέστα ο κ. Μητσοτάκης με κλεμμένη καμπάνια; Ναι ή όχι;»

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του. Κάνει λόγο για «χυδαία ψέματα» του κυβερνητικού εκπροσώπου και αναφέρει ειδικότερα ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ».

Επιπλέον, ότι «υποβαθμίζει τον ΕΟΤ, νομοθετώντας, ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων». Επίσης ότι «δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις».

Ο ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει πως «μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων» και πως «ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας».