Την ανταλλαγή πυρών μεταξύ των κομμάτων προκάλεσαν οι καταγγελίες του προέδρου του σωματείου εργαζομένων στο μετρό Αντώνη Σταματόπουλου, ότι ο πρόεδρος και η διοίκηση του Μετρό απειλούν με απόλυση όποιον απεργήσει.

Ads

Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής,ο Αντώνης Σταματόπουλος δήλωσε: “Αποχωρώ γιατί δεν μπορώ να μιλήσω με το μαχαίρι στο λαιμό. Θα καταθέσω υπόμνημα με τις απόψεις του Σωματείου και θα πάω να περιφρουρήσω την απεργία των εργαζομένων“.

Η δήλωσή του προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Πρώτος πήρε τη σκυτάλη, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, που χαρακτήρισε τη στάση του εκπροσώπου των εργαζομένων “βαρύτατη προσβολή προς το κοινοβούλιο και τα κόμματα”. Πρόσθεσε δε, ότι “εδώ είναι ο χώρος του ελεύθερου διαλόγου. Συνδικαλιστής που δεν καταθέτει εδώ στη Βουλή τις απόψεις του σημαίνει ότι, είτε δεν πιστεύει στα επιχειρήματά του ή ότι αυτά που υπερασπίζεται δεν είναι αυτά που φανερώνει και ισχυρίζεται”.

“Τους θεατρινισμούς σας να τους αφήσετε έξω από αυτή την αίθουσα. Ήρθατε εδώ να κάνετε τσαμπουκά;”, δήλωσε από την πλευρά του ο βουλευτής της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ads

Για αξιοπρεπή στάση των εργαζομένων “ακόμα και αν σοκάρει τους ‘καθωσπρέπει’ που διυλίζουν τον κώνωπα” έκανε λόγο ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου.

“Δεν είναι αντικοινοβουλευτισμός η συμπεριφορά του συνδικαλιστή όταν αισθάνεται να πιέζεται και όταν οι εργαζόμενοι απειλούνται, όπως καταγγέλλει, από τη διοίκηση με απολύσεις”, σημείωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανδρέας Μακρυπίδης
κάλεσε τον εκπρόσωπο των εργαζομένων να μην αποχωρήσει και να καταθέσει τις απόψεις του στα μέλη του κοινοβουλίου. “Δεν απειλείστε από κανέναν. Εδώ είναι Βουλή και μιλάτε ελεύθερα. Μπορείτε να εκφράσετε ελεύθερα τις απόψεις σας όπως έχουν κληθεί να το κάνουν όλοι οι συνδικαλιστικοί φορείς”, τόνισε.

Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ Απόστολος Ραφτόπουλος κατήγγειλε ότι το 2008 προσελήφθη αρχιτέκτονας με σύμβαση 10 χιλιάδων ευρώ + ΦΠΑ προκειμένου να μάθει στους εργαζομένους να κινούνται στα αμαξοστάσια και όπως είπε ο κ. Ραφτόπουλος «δεν την είδαμε ποτέ».