Έχοντας διαμορφώσει, προ πολλού πλέον ένα καθαρά ευρωπαϊκό προφίλ και διαθέτοντας μία γκάμα ιδιαίτερα ανταγωνιστικών μοντέλων η Kia πέτυχε πέρυσι νέα αύξηση του μεριδίου της στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και το διπλασιασμό των πωλήσεών της την τελευταία δεκαετία.

Ads

Απολύτως ικανοποιημένοι δικαιούνται να είναι οι Κορεάτες, αφού το 2018 έκλεισε με ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων της Kia στην Ευρώπη το 2018, καθώς πουλήθηκαν 494.304 αυτοκίνητα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 4,7% σε σχέση με το 2017. Το ενδιαφέρον είναι ότι η εταιρία συνεχίζει την ανάπτυξή της για 10η συνεχόμενη χρονιά, έχοντας υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις της στη Γηραιά Ήπειρο – το 2008 είχαν πουληθεί 238.643 Kia – και έχοντας αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά στο 3,2%.

Επιπλέον αύξηση κατά 36% είχαμε και στις πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων, που έφτασαν τις 58.029 μονάδες τους τελευταίους 12 μήνες. Τα αυτοκίνητα με εξελιγμένα συστήματα κίνησης αντιπροσωπεύουν πλέον το 1/8 (11,7%) των πωλήσεων της Kia στην Ευρώπη. Κύκλοι, μάλιστα, της εταιρίας θεωρούν ότι η παρουσίαση της ανταγωνιστικής γκάμας crossover και ηλεκτρικών/plug in υβριδικών μοντέλων τα τελευταία δύο χρόνια ενίσχυσε περαιτέρω την αύξηση των πωλήσεων της Kia και αυτό παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς.

Στην Ελλάδα, η Kia αύξησε το μερίδιό της κατά 92% κατακτώντας το 2,7% της Ελληνικής αγοράς. Το Picanto κατέκτησε μερίδιο 8,3% στην κατηγορία των «μίνι» (segment A), σημειώνοντας αύξηση 176%, ενώ το Stonic 5,4% στην κατηγορία των B-SUV. Αύξηση μεριδίου κατά 36% πέτυχε και το Sportage, στην κατηγορία των C-SUV, αποτελώντας το 3ο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia.

Ads

Σε αυτό το αισιόδοξο σκηνικό ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Marketing στην ελληνική αντιπροσωπεία ο Νάσος Κραββαρίτης, γνωστό στέλεχος του χώρου του αυτοκινήτου με μεγάλη εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε υψηλές διοικητικές θέσεις στην Ευρώπη (Head of CRM Central & South Eastern Europe, BMW) και Μ. Ανατολή (Head of Marketing, Daimler Middle East & Levant). Τελευταία εργάστηκε στο Volkswagen Group Saudi Arabia κατέχοντας τη θέση του Marketing Director της Audi. O κ. Κραββαρίτης είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακού τίτλου MBA από το University of Sunderland, UK, καθώς και Pg. Diploma στο Digital Marketing από το Digital Marketing Institute, Ireland.