Μη σας ξεγελά το γράμμα “h” (hybrid) στο λογότυπο του LEXUS RX 500h F-SPORT, του κορυφαίου RX. Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης του εντυπωσιακού SUV της Lexus δεν σχεδιάστηκε με γνώμονα τόσο την αποδοτικότητα όσο – και κυρίως – τις επιδόσεις! Οι οποίες μάλιστα προσφέρονται σε μια εξαιρετικά πολυτελή και υψηλής ποιότητας «συσκευασία»…

Ads

Το γουργουρητό του (σχεδόν 2,5-λιτρου) τούρμπο βενζινοκινητήρα είναι κάτι που δεν περιμένεις να ακούσεις μπαίνοντας σε ένα υβριδικό Lexus. Και σίγουρα είναι κάτι που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή. Έχεις λοιπόν στη διάθεσή σου 371 ίππους – ένα νούμερο που από μόνο του δημιουργεί δέος καθώς δεν το συναντάς και τόσο συχνά – οι οποίοι προκύπτουν με την συνδρομή των δύο ηλεκτροκινητήρων (ένας στον εμπρός και ένας στον πίσω άξονα) που προσφέρουν τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς και συνθέτουν, μαζί με τη μπαταρία νικελίου/υδριδίου μετάλλου, το υβριδικό σύστημα DIRECT4 της Lexus, το οποίο δεν χρειάζεται φόρτιση. Και παρόλο που η Toyota στο σύνολό της μας έχει συνηθίσει σε αυτοφορτιζόμενα υβριδικά συστήματα στην περίπτωση του Lexus RX 500h – που εκτός των άλλων είναι το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό μοντέλο της Lexus – βλέπουμε από πλευράς εταιρίας να γίνεται λόγος για Hybrid Electric High Performance. Και αυτό εξηγεί πολλά…

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ