Το site «jenny.gr» της Τζένης Μπαλατσινού, συζύγου του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια, είναι ανάμεσα στις ιστοσελίδες που προβάλλουν διαφήμιση της κρατικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι».
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση ενέκρινε δαπάνη 11 εκατομμυρίων ευρώ, «για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών που απαιτούνται για την υλοποίηση εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19».
Καθώς τα ΜΜΕ υποχρεούνται από το νόμο να προβάλουν δωρεάν μνηνύματα των κρατικών φορέων, όπως ο ΕΟΔΥ, για θέματα δημόσιας Υγείας όπως η αντιμετώπιση του κοροναϊού, η απόφαση προκάλεσε πολλά ερωτήματα και καταγγέλθηκε ως σκανδαλώδης για τον τελικό προορισμό αυτών των χρημάτων. Η υπόθεση αποκτάει μεγαλύτερες διαστάσεις, αν το σχετικό διαφημιστικό του «Μένουμε Σπίτι» στο site της συζύγου του υπουργού Υγείας προβάλλεται με χρηματοδότηση από την εν λόγω κρατική δαπάνη.
Διαβάστε: Η απάντηση της Μπαλατσινού για το jenny.gr και τη διαφήμιση «Μένουμε στο Σπίτι»
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >