Με την πάροδο των χρόνων τα ρομπότ αποκτούν ολοένα και περισσότερα ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Πρώτα στην εμφάνιση, τώρα και στην κίνηση.

Σύμφωνα με το Quartz, επιστήμονες από το ερευνητικό κέντρο Boulder’s Kiplinger του πανεπιστημίου του Κολοράντο δημιούργησαν για τα ρομπότ μύες που θα τους επιτρέπουν να είναι τόσο ευλύγιστα, όσο και ένας άνθρωπος. Τα ευρήματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά Science και Science Robotics.

Πρόκειται για τους ενεργοποιητές HASEL. Αυτοί επιτρέπουν στα ρομπότ να είναι και πιο δυνατά αλλά να μπορούν να κάνουν και πιο μαλακές και λεπτεπίλεπτες κινήσεις. Ακρίβως όπως ένας άνθρωπος.

Οι μύες αυτοί δημιουργούνται από υλικά όπως η σιλικόνη ενώ ένα έλαιο είναι αυτό που τους επιτρέπει να κινούνται όπως οι φυσικοί.

«Οραματιζόμαστε ρομπότ που θα μοιάζουν περισσότερο με εμάς παρά με τενεκεδένια κουτιά όπως είναι ο R2 – D2 ή ο BB -9», δηλώνει σχετικά ο ερευνητής Τίμοθι Μόρισεϊ στο Quartz.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η δουλειά τους δεν αφορά μόνο τη δημιουργία πιο ανθρωπόμορφων ρομπότ αλλά και τη δημιουργία μιας τεχνολογίας που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στην ιατρική, στα προσθετικά μέλη.