Ads

Το Facebook ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ενεργά μέλη, ανακοίνωσε την Πέμπτη μέσω της ιστοσελίδας του ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Την ίδια ώρα όμως πίεση για αύξηση της κερδοφορίας φαίνεται ότι εντείνεται στο Facebook μετά την είσοδό του στο χρηματιστήριο και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια δοκιμαστική λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν προκειμένου να αυξήσουν τους αναγνώστες των αναρτήσεών τους.
 

Το Facebook ανακοίνωσε ότι έχει 600 εκατομμύρια χρήστες που συνδέονται μέσω κινητών τηλεφώνων και ότι ξεπέρασε τον σημαδιακό αριθμό του 1 δισεκατομμυρίου στις 14 Σεπτεμβρίου. Εκείνη τη στιγμή η μέση ηλικία των χρηστών του Facebook ήταν 22 ετών δηλαδή ένα χρόνο μικρότερος από το μέσο όρο της ηλικίας των χρηστών του Facebook, όταν τον Ιούλιο του 2010 έφτανε τα 500 εκατομμύρια χρήστες.

 
Το σποτ που κυκλοφόρησε το Facebook για τους 1 δισ. χρήστες

Οι πέντε κορυφαίες χώρες με τα περισσότερα μέλη στο Facebook είναι η Βραζιλία, η Ινδία, η Ινδονησία, το Μεξικό και οι Ηνωμένες Πολιτείες.
 
Ένα ακόμη ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο όπως μεταφέρεται από το Facebook. Το περίφημο πλέον Like έχει πατηθεί πάνω από 1,13 τρισεκατομμύρια φορές από τότε που τέθηκε σε λειτουργία.
 
Υπηρεσία επί πληρωμή
 
Πάντως παρά την ευρεία χρήση του Facebook και τις προσδοκίες της εταιρείας ότι θα επωφεληθεί από τη διευρυμένη δημοτικότητά της, η μετοχή στην αρχική δημόσια εγγραφή τον Μάιο δεν έπιασε τους στόχους της.
 
Μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρωθεί στις ΗΠΑ και σε 20 ακόμα χώρες μια δοκιμαστική λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν προκειμένου να αυξήσουν τους αναγνώστες των αναρτήσεών τους. Η νέα υπηρεσία, με την ονομασία Promoted Posts, υποτίθεται ότι προορίζεται για ανακοινώσεις γάμων, προσκλήσεις για πάρτι και άλλες αναρτήσεις ιδιαίτερης σημασίας, χωρίς όμως να υπάρχει περιορισμός ως προς το περιεχόμενο.
 
Σε πρώτη φάση, η τιμή της υπηρεσίας καθορίστηκε στα 7 δολάρια ανά ανάρτηση.
 
Όταν ο χρήστης πατήσει το κουμπί «Promote» σε μια ανάρτηση και πληρώσει μέσω κάρτας, η ανάρτηση αυτή θα εμφανίζεται πιο ψηλά στη ροή αναρτήσεων και θα είναι ορατή σε περισσότερους από τους φίλους του χρήστη.

Ads