Αν είστε πλούσιος και δε θέλετε συναναστροφές με «κοινούς θνητούς, αλλά την ίδια στιγμή θέλετε κι ένα διαδικτυακό μέρος όπου θα μπορείτε να μοιράζεστε τις πολύτιμες και πολυτελείς στιγμές σας, τώρα μπορείτε. Το facebook των πλουσίων λέγεται Netropolitan και σημασία για να γίνεις δημοφιλής δεν έχει το στάτους που θα ανεβάσεις, αλλά το οικονομικό σου στάτους. Το νέο κοινωνικό δίκτυο άνοιξε τις πύλες του στις 16 Σεπτεμβρίου, αλλά δεν έμεινε και για πολύ ονλάιν καθώς δέχτηκε αμέτρητες επιθέσεις από χάκερς, που αγωνίστηκαν, έριξαν κι ανέτρεψαν το… ταξικό facebook.

Ads

Σύμφωνα με τους διαχειριστές του δικτύου «το Netropolitan είναι ένας όνλαιν τόπος συνάντησης για εύπορους και πολυάσχολους ανθρώπους που πεινούν για ένα μέρος όπου θα μπορούν να επικοινωνήσουν με ανθρώπους σαν αυτούς». Όσοι πεινούν στα αλήθεια δεν έχουν θέση στη λέσχη της ελίτ. Για να μπορέσει κάποιος να γίνει μέλος πρέπει να είναι άνω των 21 ετών, να καταθέσει διαπιστευτήρια της οικονομικής του κατάστασης αλλά και να καταθέσει στη διαχειρίστρια εταιρία το εξωφρενικό ποσό των 7.000 ευρώ ως τέλος εγγραφής, συν μια ετήσια συνδρομή της τάξης των 2.500 χιλιάδων ευρώ περίπου. Στο χρονολόγιο τους τα μέλη του κλειστού αυτού κλαμπ μπορούν να δουν επιχειρηματικές ειδήσεις, προτάσεις για ταξίδια αλλά και κριτικές για πολυτελείς αγορές. Μαέστρος του εγχειρήματος ο πρώην μαέστρος της Φιλαρμονικής της Μινεσότα James Touchi-Peters, ο οποίος όπως υπογραμμίζει το δίκτυο είναι ένας «χώρος για ανθρώπους που διαθέτουν περισσότερα χρήματα από ότι χρόνο», ενώ έναυσμα για την ιδέα του υπήρξαν οι επιθέσεις που δέχονταν οι γόνοι πλούσιων οικογενειών από απλά παιδιά του λαόυ, όταν ανέβαζαν φωτογραφίες από διακοπές τους ανά τον κόσμο, πολυτελή αυτοκίνητα, κτλ.

 

Όπως ήταν αναμενόμενο η ταξική διαδικτυακή πάλη μαίνεται, με την κριτική απέναντι στο δίκτυο που σκοπό έχει να διαχωρίσει τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων, να είναι εξαρχής δριμεία. Στη σελίδα του Netropolitan στο facebook τα καυστικά σχόλια δίνουν και παίρνουν, ενώ δεν είναι λίγα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κάλυψαν το νέο με εμφανή διάθεση ειρωνίας.

Ads

«Όποιος είναι αρκετά ηλίθιος για να ξοδέψει 9.000 δολάρια για να συζητάει για κρασιά και αυτοκίνητα, ας σκεφτεί για ένα λεπτό αν θα μπορούσε να διαθέσει αυτά τα χρήματα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, γιατί για κάποιους ανθρώπους είναι ζήτημα ζωής και θανάτου».

image

«Είναi όμορφο! Επιτέλους όλοι οι πλούσιοι μπορούν να μαζευτούν σε ένα μέρος και να ζήσουν φυσιολογικά. Προτείνω να μετοικήσουν άμεσα σε κάποιο συγγενικό πλανήτη!».

image

«Τα λεφτά είναι σκουπίδια. Η φαντασία και η εξυπνάδα είναι χρυσός».

image

«Δεν μπορώ να φανταστώ ότι έστω κι ένας θα πετάξει 9.000 δολάρια, που φαίνεται λες και το έχει σχεδιάσει ο Ντόναλντ Ντακ. Πρέπει να είναι διαφημιστικό κόλπο ή σάτιρα. Κυκλοφόρησε στα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο. Στο τέλος κάποιος θα αποκαλυφθεί πίσω από αυτό και θα αποκτήσει καλή πελατεία στον τομέα των δημόσιων σχέσεων…»

image