Το Facebook δημιουργεί ένα δίκτυο για επαγγελματίες, στο οποίο οι εργαζόμενοι θα μπορούν να συνδεθούν και να ανταλλάσουν έγγραφα, τα οποία σχετίζονται με την δουλειά τους, αναφέρουν οι Financial Times.

Ads

Το «Facebook στη δουλειά», θα είναι παρόμοιο με την ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα του Facebook, αλλά οι χρήστες θα είναι σε θέση να διατηρήσουν ένα νέο προσωπικό προφίλ ξεχωριστά με αυτό, που ήδη έχουν, αναφέρει η εφημερίδα.

Θα είναι επίσης σε θέση να κάνουν chat με τους συναδέρφους τους και να ανταλλάσουν έγγραφα, δήλωσαν στους Financial Times άτομα, που δουλεύουν στη δημιουργία του νέου αυτού μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Το Facebook σε επαφή με το BBC

Το νέο αυτό προϊόν θα μπορεί σύντομα να χρησιμοποιηθεί μέσα από το Facebook και να αποτελέσει ισχυρό ανταγωνιστή για τις υπάρχουσες υπηρεσίας, όπως το Google Drive, το Microsoft Office και το LinkedIn.

Ads

Η LinkedIn, η οποία ξεκίνησε το 2003, είναι σήμερα το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο, με 332 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Το Facebook, από την άλλη, κατέγραψε 1,35 δισ. ενεργούς χρήστες για τον μήνα Σεπτέμβριο.

Ορισμένοι εργοδότες παραμένουν επιφυλακτικοί σχετικά με τη χρησιμότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εργασία, και πολλοί μάλιστα έχουν απαγορεύσει τη χρήση τους στο γραφείο.

Ασθενείς δεσμοί

«Το Facebook στην εργασία είναι πιθανό να έχει κάποια οφέλη για τις εταιρείες, αλλά όχι αυτά, που θα θέλαμε», δήλωσε στο BBC ο καθηγητής Αντρέ Σπάισερ, του Cass Business School.

«Είναι σχεδόν απίθανο να κάνει τους εργαζόμενους πιο παραγωγικούς, αλλά θα τους βοηθήσεις στο να έχουν μεγαλύτερη επίγνωση της εργασίας τους. Ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook βοηθούν τους εργαζομένους στην οικοδόμηση Άσθενών δεσμών», είπε σε δηλώσεις του ο καθηγητής.

Ο δρ. Σπάισερ πρόσθεσε επίσης ότι το νέο εργαλείο μπορεί επίσης να προκαλέσει προβλήματα. «Θα είναι πιο εύκολο για τους υπαλλήλους να διαρρέουν ευαίσθητες πληροφορίες. Μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως μια απειλή για  την ιεραρχία και να υπάρξουν σιωπηρές συγκρούσεις».

Το Facebook στην εργασία θα μπορούσε επίσης να καταλήξει να είναι μια χρονοβόρα απόσπαση της προσοχής, προειδοποίησε ο καθηγητής. «Η επικοινωνία δύο συναδέρφων, οι οποίοι θα μπορούσαν εύκολα να μιλήσουν πρόσωπο με πρόσωπο μεταφέρεται τώρα στο διαδίκτυο, προσθέτοντας άλλη μια πιθανή πηγή υπερφόρτωσης πληροφοριών. Μπορεί, επίσης, να σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά από το προφίλ τους από ο,τι στην εργασία τους».