Το τηλεοπτικό φαινόμενο ονόματι Survivor ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα με το ριάλιτι σόου να φέρνει στον ΣΚΑΪ εκτός από υψηλά νούμερα τηλεθέασης και πολλά έσοδα.

Ads

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα από το Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκ. ευρώ.

Ενδεικτικό της επιτυχίας του σόου είναι πως το 1 λεπτό του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22 δευτερόλεπτα.

Όσο για τα SMS στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ 560.000 γραπτά μηνύματα. Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.

Ads

Με τη χρέωση για κάθε μήνυμα που έστελναν οι τηλεθεατές στον μεγάλο τελικό του Survivor να είναι 1,24 ευρώ, προκύπτει ότι τα συνολικά έσοδα μόνο από τα SMS (στο τελευταίο επεισόδιο) ήταν σχεδόν 700.000 ευρώ (694.400).