Οι Millennials είναι η πιο απαιτητική γενιά καταναλωτών μέχρι σήμερα στην Ελλάδα, σύμφωνα με νέα μελέτη της IPG MEDIABRANDS. Εφοδιασμένη με τη δύναμη της πληροφόρησης οι Millennials συνδέεται με τα brands.

Ads

Οι συνθήκες ζωής που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση είναι μια από τις παραμέτρους που έχουν διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται και συμπεριφέρονται οι Millennials απέναντι στα brands. Η δυνατότητα διάδοσης της γνώμης τους για τα brands και τις εταιρείες μέσα από την τεχνολογία και η απήχηση που έχει αποκτήσει η άποψή τους, είναι ένας ακόμα παράγοντας. Η κατανόηση όλων των παραγόντων που έχουν οδηγήσει μια ολόκληρη γενιά στον επαναπροσδιορισμό των αξιών και των προσδοκιών τους  από τα προϊόντα είναι πολύτιμη για τους marketers. Διότι το να επιτύχει ένα brand να κάνει engaged τους αυριανούς καταναλωτές έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία του μέσα στην αγορά.

image

Real Value seekers – Τα brands πρέπει να προσφέρουν αξία και ουσία

Ads

Σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά, οι Millennials δεν παρασύρονται εύκολα από ανούσιες υποσχέσεις ή από τα ηχηρά brand names. Απαιτούν από τα προϊόντα να τους προσφέρουν αξία, αποτελεσματικότητα και πρακτικά οφέλη. Απαιτούν την καλύτερη ποιότητα, τη χαμηλότερη τιμή και ψάχνουν πάντα για το καλύτερο deal. Ζητούν από τα προϊόντα να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της οικονομικής συγκυρίας, όπως ακριβώς και οι ίδιοι έχουν προσαρμόσει τη ζωή τους. Τα brands πρέπει λοιπόν να προσφέρουν και να επικοινωνούν το value for money και να αποδεικνύονται αντάξια ενός απαιτητικού καταναλωτή.

image

Collaborative mindset – Τα brands πρέπει να συνεργάζονται με τους Millennials

Η χρήση της τεχνολογίας έχει δώσει σημαντική ώθηση στην κοινωνικότητα των Millennials. Η γενιά αυτή έχει μάθει να επικοινωνεί και να συνεργάζεται πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη. Συνεργάζονται μεταξύ τους (searching, posting, liking, commenting, sharing κά.) και είναι ανοιχτοί να κάνουν το ίδιο και με τα brands. Παρόλο που δεν είναι ένα πιστό κοινό – τους δελεάζει το καινούργιο και ο νεωτερισμός- είναι έτοιμοι να ακολουθήσουν ένα brand στα social media και να μοιραστούν τη γνώμη και την εμπειρία τους. Οι εταιρείες που κατανοούν αυτό το insight και βρίσκουν τρόπους να προκαλούν interactivity και να συνδημιουργούν  με τους Millennials, κτίζουν δυνατότερα brands.

image

Bullshit-proof generation – Τα brands πρέπει να ανανεώνονται και να επικοινωνούν ουσιαστικά οφέλη

Πριν αγοράσουν κάτι, στο κατάστημα ή online, γνωρίζουν τα πάντα για το προϊόν: τα χαρακτηριστικά του, την απόδοσή του, την εμπειρία που προσφέρει, την αντίδραση της εταιρείας στην περίπτωση που κάτι έχει πάει στραβά. Κάνουν search, διαβάζουν σχετικά sites, άρθρα, blogs, ζητάνε τη γνώμη των φίλων τους στα social media. Ακόμα κι όταν είναι μέσα στο κατάστημα,  χρησιμοποιούν τα κινητό τους για να τσεκάρουν τις τιμές ή τις εναλλακτικές προσφορές. Άρα τα brands θα πρέπει να επικοινωνούν μαζί τους από όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες και να τους προσφέρουν συγκεκριμένα οφέλη για να εξασφαλίσουν την προσοχή τους. Τα brands πρέπει να δείχνουν δημιουργικότητα, να ανανεώνουν συνεχώς το proposition τους, να επανεφευρίσκουν συνεχώς τον εαυτό τους για να κερδίζουν το ενδιαφέρον των Millennials και να κτίζουν το όνομά τους.

image