Η Θεσσαλονίκη καλωσόρισε τη μετάβαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη από την εικονική πραγματικότητα των… μουσαμάδων, στην πραγματικότητα των έργων του Μετρό.

Ads

Μόλις σήμερα επιθεώρησαν τα έργα που τους κληροδότησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ 7 μήνες πριν, τα οποία μέχρι χτες ειρωνεύονταν και κατηγορούσαν σαν… μουσαμάδες.

Χρειάστηκαν 7 μήνες λήθαργου και απραξίας για να… προσγειωθεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη στην πραγματικότητα των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης. 
Επί 7 μήνες, το μόνο που έκαναν σε καθημερινή βάση ήταν να αποδομούν και να απαξιώνουν τα έργα που έγιναν το διάστημα 2016 – 2019. 

Καμία κατασκευαστική πρόοδος δεν συνέβη εντωμεταξύ από το καλοκαίρι του 2019 μέχρι σήμερα.

Ads

Με τα εργοτάξια σταματημένα και κλειστά και το εργατικό προσωπικό απολυμένο, (από τους 1200 εργαζόμενους στο έργο πέρσι τέτοια εποχή, σήμερα δεν έμειναν ούτε 100…), το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να αμαυρώσουν την εικόνα της μεγάλης προόδου που σημειώθηκε τα τελευταία 4 χρόνια.

Σήμερα έστησαν φιέστα για να επιθεωρήσουν τα σταματημένα από το καλοκαίρι κι εδώ έργα.

Τα άδεια και ερειπωμένα εργοτάξια γέμισαν ξαφνικά με κόσμο με καινούργιες φόρμες και κράνη που παρίσταναν τους εργαζόμενους, ενώ στο Αμαξοστάσιο εμφανίστηκαν ξαφνικά γερανοί και μηχανήματα που ήταν εξαφανισμένα τον τελευταίο καιρό, τα οποία παρίσταναν ότι λειτουργούσαν.

Αμέσως μόλις αποχώρησαν από το εργοτάξιο οι επίσημοι, αυτό επανήλθε στην κανονικότητα της αδράνειας και των μόλις 5 εργαζομένων…

Υπενθυμίζεται ότι το εμβληματικό έργο στο Αμαξοστάσιο κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από τον Μάρτιο του 2016 μέχρι το καλοκαίρι του 2019, ενώ ο πρώτος συρμός έφτασε σε αυτό τον Μάιο του 2019.

Υπενθυμίζεται τέλος ότι τον Μάρτιο του 2016 που επανεκκίνησε το έργο μετά από απραξία 2 ετών, είχε ολοκληρωθεί μόλις το 30% του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του συνολικού έργου, ενώ το καλοκαίρι του 2019, όταν παρέδωσε η προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ στη σημερινή, το έργο είχε φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 75%.

Ας απαντήσει ο κ. γενικός γραμματέας και η σημερινή διοίκηση της Αττικό Μετρό, τι ποσοστό του έργου εκτελέστηκε από το Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, με βάση τα οικονομικά στοιχεία και τις απορροφήσεις των κονδυλίων;

Σε δήλωση του σχετικά με το θέμα ο πρώην Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, αναφέρει:

«Σήμερα η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε Μνημόσυνο με… ξένα κόλυβα!
Επιθεώρησαν τα έργα που τους κληροδότησε η προηγούμενη κυβέρνηση και τα οποία μέχρι πρότινος αποκαλούσαν απαξιωτικά… μουσαμάδες.
Καλωσορίζουμε την κυβέρνηση στην πραγματικότητα των έργων του Μετρό της Θεσσαλονίκης και ευχόμαστε η σημερινή επίσκεψη να σηματοδοτεί το τέλος της πολύμηνης απραξίας και κατασκευαστικής αδράνειας.
Τους υπενθυμίζω τέλος ότι τα μεγάλα τεχνικά έργα δεν κατασκευάζονται με λόγια και υποσχέσεις, αλλά με τεχνογνωσία και σκληρή δουλειά»