Καταραμένη η Αϊτή λόγω συμβολαίου με τον Διάβολο, λέει ο Pat Robertson

Printer-friendly versionSend to friend

Οργή και απαξίωση προκαλούν οι χθεσινές δηλώσεις του ακροδεξιού Αμερικανού τηλευαγγελιστή Pat Robertson σε αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα, ο οποίος υπονόησε ότι ο καταστροφικός σεισμός που έπληξε την Αϊτή, σπέρνοντας το θάνατο και την καταστροφή στον φτωχό λαό της χώρας, ήταν ούτε λίγο ούτε πολύ «θέλημα θεού».

«Αν έχουν πέσει τα περισσότερα κτίρια – απ’ ότι κατάλαβα περισσότερα είναι αυτά που καταστράφηκαν από αυτά που απέμειναν - μπορεί να πρόκειται για ευλογία υπό μεταμφίεση που θα επιφέρει την μαζική ανοικοδόμηση της χώρας, δεν νομίζετε;» είπε ο γνωστός για τις ακραίες και θρησκόληπτες θέσεις του Pat Robertson στον παρουσιαστή, ο οποίος είχε μόλις διατυπώσει με βεβαιότητα την άποψη ότι η τραγωδία στην Αϊτή είναι η μεγαλύτερη φυσική καταστροφή από το τσουνάμι στον νότιο Ειρηνικό.

Σε άλλη εμφάνισή του χθες, ο Robertson είπε: «Πριν από πολύ καιρό έγινε κάτι στην Αϊτή για το οποίο οι άνθρωποι μπορεί να μην θέλουν να μιλήσουν γι’ αυτό. Βρέθηκαν υπό το γαλλικό ζυγό, ξέρετε, Ναπολέων ο Γ’ κλπ. Οι άνθρωποι μαζεύτηκαν και σύναψαν συμβόλαιο με τον Διάβολο, είπαν «θα σε υπηρετούμε αν μας ελευθερώσεις από τους Γάλλους. Είναι αληθινή ιστορία. Έτσι, ο Διάβολος είπε ‘καλώς, θα σας βοηθήσω’. Έτσι οι Αϊτινοί εξεγέρθηκαν και ελευθερώθηκαν. Έκτοτε έχουν πέσει πάνω τους κατάρες, η μία μετά την άλλη, είναι απελπιστικά φτωχοί, το νησί τους είναι διχοτομημένο στη μέση με τη Δομινικανή Δημοκρατία από τη μιά και την Αϊτή από την άλλη. Η Δομινικανή Δημοκρατία ευημερεί, είναι υγιής, γεμάτη φυσικούς πόρους, ενώ η Αϊτή είναι απελπιστική φτώχεια, πάνω στο ίδιο νησί! Πρέπει να κάνουν μια μεγάλη στροφή προς το Θεό, και εμείς πρέπει να προσευχηθούμε γι’ αυτούς, και από την τραγωδία είμαι αισιόδοξος ότι μπορεί να βγει κάτι καλό».

Στο παρελθόν ο Robertson έχει διατυπώσει απόψεις όπως «οι μουσουλμάνοι είναι χειρότεροι από τον Χίτλερ», «η ατζέντα των φεμινιστριών δεν αφορά τα ίσα δικαιώματα αλλά ένα σχέδιο σοσιαλιστικό κατά της οικογένειας που ενθαρρύνει τις συζύγους να εγκαταλείψουν άντρες και παιδιά, να ασκήσουν μαγεία, να σκοτώσουν τα παιδιά τους, να καταστρέψουν τον καπιταλισμό και να γίνουν λεσβίες» ενώ έχει προτείνει στον τηλεοπτικό αέρα την δολοφονία του προέδρου της Βενεζουέλας Hugo Chavez.

3.857145
Η ψήφος σας: Κανένα Μέσος Όρος: 3.9 (14 ψήφοι)
.

108 Σχόλια

Misha: Από την Ρόζα Λούξεμπουργκ , η...
Εικόνα: Misha

Από την Ρόζα Λούξεμπουργκ , η οποία παραθετει ρήσεις των τριών ιεραρχών :

The Fathers of the Church struggled for a long time, yet, with burning words, against this penetration of social inequality into the Christian community, scourging the rich and exhorting them to return to the communism of the early Apostles.

Saint Basil, in the fourth century after Christ, preached thus against the rich:

“Wretches, how will you justify yourselves before the Heavenly Judge? You say to me, ‘What is our fault, when we keep what belongs to us?’ I ask you, ‘How did you get that which you called your property? How do the possessors become rich, if not by taking possession of things belong to all? If everyone took only what he strictly needed leaving the rest to others, there would be neither rich nor poor’.”

It was St. John Chrysostom, patriarch of Constantinople, (born at Antioch in 347, died in exile in Armenia in 407), who preached most ardently to the Christians the return to the first communism of the Apostles. This celebrated preacher, in his 11th Homily on the Acts of the Apostles, said:

“And there was a great charity among them (the Apostles): none was poor among them. None considered as being as being his what belonged to him, all their riches were in common ... a great charity was in all of them. This charity consisted in that there were no poor among them, so much did those who had possessions hasten to strip themselves of them. They not divide their fortunes into two parts, giving one and keeping the other back: they gave what they had. So there was no inequality between them; they all lived in great abundance. Everything was done with the greatest reverence. What they gave was not passed from the hand of the giver to that of the recipient; their gifts were without ostentation; they brought their goods to the feet of the apostles who became the controllers and masters of them and who used them from then on as the goods of the community and no longer as the property of individuals. By that means they cut short any attempt to get vain glory. Ah! Why have these traditions been lost? Rich and poor, we should all profit from these pious usages and we should both feel the same pleasure from conforming to them. The rich would not impoverish themselves when laying down their possessions, and the poor would be enriched…But let us try to give an exact idea of what should be done ...

“Now, let us suppose – and neither rich nor poor need be alarmed, for I am just supposing – let us suppose that we sell all that belongs to us to put the proceeds into a common pool. What sums of gold would be piled up! I cannot say exactly how much that would make: but if all among us, without distinction between the sexes were to bring here their treasures, if they were to sell their fields, their properties, their houses – I do not speak of slaves for there were none in the Christian community, and those who were there became free – perhaps, I say if everyone did the same, we would reach hundreds of thousands of pounds of gold, millions, enormous values.

“Well! How many people do you think there are living in this city? How many Christians? Would you agree that there are a hundred thousand? The rest being made up of Jews and Gentiles. How many should we not unite together? Now, if you count up the poor, what do you find? Fifty thousand needy people at the most. What would be needed to feed them each day? I estimate that the expense would not be excessive, if the supply and the eating of the food were organized in common.

“You will say, perhaps, ‘But what will become of us when these goods are used up?’ So what! Would that ever happen? Would not the grace of God be a thousand times abundant? Would we not be making a heaven on earth?”

http://www.marxists.org/archive/luxemburg/1905/misc/socialism-churches.htm

Όσον αφορά το ιστολόγιο του Ροίδη, έχει ενδιαφέρον για όσους θέλουν να ικανοποιούν τον αντιχριστιανισμό τους, και για όσους θέλουν να μάθουν τον τρόπο σκέπτεσθαι των σύγχρονων φανατικών αντιχριστιανών.
Κατά τα άλλα η παράθεση πηγών που κάνει είναι μεροληπτική, έχει αποδειχθεί εσφαλμένη αρκετές φορές στο παρελθόν και συνεπώς προβληματική, όπως συμβαίνει εξάλλου με τα κείμενα κάθε φανατικού.

Περί της Υπατίας θα μπορούσε κανείς να αντιπαραθέσει τους δεκάδες έλληνες φιλοσόφους που θανατώθηκαν από παγανιστές συμπολίτες τους αλλά και τους διωγμούς των χριστιανών στα σύγχρονα γκουλάγκ.

Αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει όταν ο συνομιλητής μπορεί να διαλεχθεί χωρίς ύβρεις και εξαλλοσύνες, πράγμα που δε συμβαίνει εδώ, και μάλιστα από ανθρώπους που στα λόγια κραυγάζουν για ανθρώπινα δικαιώματα και στην πράξη ασκούν όση βία τους επιτρέπει το μέσο , με ύβρεις, χυδαιολογίες, συκοφαντίες.Δυστυχώς..

Πού θα πάει; Ίσως κάποτε μάθουμε να κουβεντιάζουμε ήσυχα κι απλά.

λ: TARZANAKOS, άψογος πάντα στο...
Εικόνα: λ

TARZANAKOS,
άψογος πάντα στο σχολιασμό σου και σ΄ευχαριστώ για τους συνδέσμους και τις πηγές που παραθέτεις. Πόσοι άραγε, γνωρίζουν το φριχτό τέλος της τελευταίας Ελληνίδας Φιλοσόφου από φανατικούς ορθόδοξους;

TARZANAKOS: Φίλε λ, μια ολιγόλεπτη...
Εικόνα: TARZANAKOS
TARZANAKOS: Φίλες και φίλοι, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ...
Εικόνα: TARZANAKOS

Φίλες και φίλοι, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΪΤΙΝΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ "ΚΛΙΚ" ΣΤΟ ΛΙΝΚ:

http://www.care2.com/click-to-donate/haiti/

TARZANAKOS: 1. Φίλε λ (30. Ιανουάριος...
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλε λ (30. Ιανουάριος 2010 - 20:20. #279750), και κάτι άλλο:

Αυτό που ΠΕΙΡΑΞΕ - ίσως ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ - τον "γνωστό ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟ misha" είναι η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2 τού σχολίου μου (TARZANAKOS στις 30. Ιανουάριος 2010 - 0:28. #279366), στην οποία ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και τον ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟ τού ΟΡΘΟΔΟΞΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ιστοχώρου

WWW.ROMFEA.GR,

σχετικά με την ΑΠΟΚΡΥΨΗ τής ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ...

2. Για την ΥΠΑΤΙΑ, κυκλοφορούν στα ελληνικά, αλλά ΟΧΙ από ΕΛΛΗΝΕΣ, δυο-τρία (μεταφρασμένα) βιβλία - μέχρι και από τα ΠΟΛΩΝΙΚΑ...

3. Και σε ευχαριστώ για τα "εύσημα".

λ: Misha, φονταμενταλιστή της...
Εικόνα: λ

Misha,
φονταμενταλιστή της ανίατης βλακείας και τσιράκι των απάνθρωπων ρασοφόρων, ήθελες οπωσδήποτε σήμερα να ποστάρεις τις παπαριές σου για τους δύο προστάτες των (κολυβο-)γραμμάτων. Τί μας λες, ο Προυντόν κι ο Μαρξ θα χλώμιαζαν μπροστά τους;

Έργα και ημέραι των ρασοφόρων:
http://www.telemath.gr/mathematical_ancient_times/ancient_greek_mathemat...

και
http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=80368

κύριλλος τότε, κύριλλος και σήμερα

TARZANAKOS: 1. Φίλε λ (30. Ιανουάριος...
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλε λ (30. Ιανουάριος 2010 - 14:36. #279585), είναι
πολύ ΕΥΣΤΟΧΟΣ ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ μεταξύ τού ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ, τού ΗΘΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥ τών ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ τής ΥΠΑΤΙΑΣ, και τού ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΡΩΣΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ, ο οποίος ΤΟΛΜΗΣΕ να ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ αυτά που ΞΕΣΤΟΜΙΣΕ για τούς ΑΪΤΙΝΟΥΣ.

2. Το λινκ που παραθέτεις για την ΥΠΑΤΙΑ είναι και εξαιρετικά ΕΠΙΚΑΙΡΟ, λόγω τής κινηματογραφικής ταινίας "AGORA" που έχει ήδη βγει στις αίθουσες από προχτές 28/1...

3. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ, βεβαίως, ότι ο "γνωστός ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ misha", στην ΑΠΕΛΠΙΔΑ προσπάθειά "του" να "ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕΙ" τα δύο προηγούμενα σημερινά σχόλιά μου (TARZANAKOS στις 30. Ιανουάριος 2010 - 0:28. #279366 και 30. Ιανουάριος 2010 - 0:15. #279360), γράφει τα ΣΥΝΗΘΗ "ΑΛΛΑ 'ΝΤ' ΑΛΛΩΝ":

“Αν κάποιος ενδιαφέρεται για την ορθόδοξη οπτική στα κοινωνικά ζητήματα:...”
(Υποβλήθηκε από Misha στις 30. Ιανουάριος 2010 - 14:09. #279574)

"ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ", δηλαδή, ΜΠΕΡΝΤΙΑΓΕΦ, "ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ", ΓΙΑΝΝΑΡΑ και "πάει λέγοντας (και ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ)", αντί να τοποθετηθεί ΕΥΘΕΩΣ στα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ" ΛΕΧΘΕΝΤΑ τού ΚΥΡΙΛΛΟΥ, "ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΟΣΧΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΡΩΣΙΩΝ"...

4. Ο "γνωστός ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ misha" ΒΡΙΣΚΕΙ, μάλιστα, τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να αναφερθεί ΕΜΜΕΣΩΣ και ΠΛΑΓΙΩΣ (πλην ΣΑΦΩΣ) και στους ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, τούς ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟΥΣ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ τής ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ".
Εφόσον, δηλαδή, το TVXS ΔΕΝ "ανέβασε" δημοσίευμα για την "ΕΛΛΗΝΟ"-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ τών "ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ", θα μπορούσε να "ΠΟΣΤΑΡΕΙ" ΣΧΟΛΙΟ στον ιστοχώρο:

http://roides.wordpress.com

Αλλά ΔΕΝ το κάνει, διότι "τον" ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πολύ καλά στον συγκεκριμένο ιστοχώρο και, κάθε φορά που "ΑΔΕΙΑΖΕΙ" τούς ΟΧΕΤΟΥΣ τών ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ, τών ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΩΝ και τού "ODIUM THEOLOGICUM", "τον" ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ κανονικώτατα - όπως "τού" ΑΞΙΖΕΙ εξάλλου...

5. Παραπέμπω σε δύο ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ τού συγκεκριμένου ιστοχώρου για τούς "ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ", στο εξαιρετικό περσινό και το φετινό (στο οποίο έχω ποστάρει και δικό μου σχετικό σχόλιο):

- http://roides.wordpress.com/2009/01/30/30jan09/

- http://roides.wordpress.com/2010/01/30/30jan10/#comment-23249
(στο 30/01/2010 στο 1:42 μμ TARZANAKOS)

Misha: Αν κάποιος ενδιαφέρεται για...
Εικόνα: Misha

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για την ορθόδοξη οπτική στα κοινωνικά ζητήματα:

Ο Νικόλας Μπερντιάεφ ο μεγαλύτερος ίσως Ρώσος διανοητής του 20ου αιώνα μεταξύ των άλλων αναφέρει «στον Μεγάλο Βασίλειο όπως και στον Ιωάννη τον Χρυσόστομο η κοινωνική αδικία, δημιούργημα της κακής διανομής του πλούτου κριτικάρεται με μια δριμύτητα που θα έκανε τον Προυντόν και τον Καρλ Μαρξ να χλωμιάσουν».

http://misha.pblogs.gr/2010/01/oi-treis-ierarhes-epanastates-enantia-sth...

deva: Here's to you...
Εικόνα: deva

Here's to you Mr.Robinson:

Αρκετα!Το πιασαμε το βαθυστοχαστο μυνημα σου.

Οι Αμερικανοι ειναι του θεου,
και οι Αιτηνοι του διαβολου.
ΑΣΤΑ ΔΙΑΛΑ!!!

klarissa: Τι λεει ρε παιδια αυτος ο...
Εικόνα: klarissa

Τι λεει ρε παιδια αυτος ο κακομοιρης Ευαγγελιστης κλοουν; Τον εχετε δει πως ειναι οταν μιλαει; Και καλα κυρησσει το λογο του θεου φτυνοντας δηλητηριο!!!

TARZANAKOS: 1. Φίλη klarissa (22....
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλη klarissa (22. Ιανουάριος 2010 - 12:00. #274243), ΔΕΝ είναι - απλώς - "ΚΛΟΟΥΝ".
Είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ(ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ) ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΗΣ και ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ...

2. Έχω προσπαθήσει να αναλύσω το "ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ PAT ROBERTSON" στα σχετικά σχόλιά μου:

#274095, 271848, 271332, 270821, 270604, 270263, 270013, και 269876.

3. ΠΑΡΟΜΟΙΑ φαινόμενα υπάρχουν - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - ΚΑΙ στην ΝΕΟ-ΡΩΜΑΙΪΚΗ χώρα μας...

anax: Ήταν θέμα χρόνου κάποιος να...
Εικόνα: anax

Ήταν θέμα χρόνου κάποιος να το πει αυτό, δεν καταλαβαίνω γιατί απορείτε. Η Αιτη είναι ήταν γνωστη ως χώρα των σατανιστικών τελετών και των ζόμπι. Πάντα υπήρχε τάση να συνδέονται οι φυσικές καταστροφές με τον Θεο ή την οργή του Θεού. Από την στιγμή που έγινε τέτοια καταστροφή σε αυτήν την χώρα θα το ακουσουμε κι αυτό.

TARZANAKOS: 1. anax (21. Ιανουάριος 2010...
Εικόνα: TARZANAKOS

1. anax (21. Ιανουάριος 2010 - 15:26. #273840), έχω την εντύπωση ότι ΑΠΛΟΠΟΙΕΙΣ το θέμα.
Η "ΣΥΝΔΕΣΗ τών ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ με την ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ" είναι αυτό που αποκαλείται “ΘΕΟ-ΜΗΝΙΑ” (ΘΕΟΣ+ΜΗΝΙΣ= ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ).
Έτσι, στο μυαλό τών ΑΦΕΛΩΝ - ΑΪΤΙΝΩΝ ή/και ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ (ΟΠΑΔΩΝ τού PAT ROBERTSON) - εντυπώνεται διαχρονικά ότι οι κάθε είδους ΦΥΣΙΚΕΣ ή ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ (σεισμοί, τσουνάμια, ναυάγια, αεροπορικά ατυχήματα κλπ.) ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ στον ΘΕΟ, ο οποίος “ΤΙΜΩΡΕΙ” τούς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ για τίς ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ “ΑΜΑΡΤΙΕΣ” τους...

2. Ο PAT ROBERTSON, λοιπόν, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ αυτές τίς ΑΘΛΙΕΣ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ, που έχουν καλλιεργηθεί συστηματικά επί δεκαετίες από τον ΙΔΙΟ αλλά και τούς “προκατόχους” του, συνεχίζει ακάθεκτος το γνωστό “τροπάριο” προς το πολυπληθές – τηλεοπτικό – “ακροατήριό” του.

3. Έτσι, πέρα τών ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΩΝ ΚΕΡΔΩΝ από τα ΕΡΓΑ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ τής ρημαγμένης Αϊτής, υφέρπει στον λόγο του και το στοιχείο τού ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ (ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟΥ) ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΥ.

4. Στα ακόλουθα σάϊτ υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τον ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ή ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟ, καθώς και για τον ΤΗΛΕ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ PAT ROBERTSON:

- http://en.wikipedia.org/wiki/Evangelicalism
- http://www.thirdworldtraveler.com/American_Fundamentalism/Fundamentalist...
- http://mrzine.monthlyreview.org/2005/dunbarortiz110805.html

5. Στον PAT ROBERTSON, μάλιστα, ασκήθηκε και ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ:

“Robertson: Haiti ‘cursed’ since Satanic pact” (13-1-2010)
...
«So a people that frees itself from slavery has “made a pact with the devil.”
I thought this guy was a Christian».
Posted By: dadanarchist | January 13, 2010 at 02:04 PM
(http://www.politico.com/blogs/bensmith/0110/Robertson_Haiti_cursed_since...)

lotofagus: Μην κοροϊδεύετε τους...
Εικόνα: lotofagus

Μην κοροϊδεύετε τους Αμερικανούς, διότι δεν απέχουμε και πολύ. Πριν από χρόνια, κανείς δεν θα πίστευε ότι το ΛΑΟΣ θα έκανε παιχνίδι στη Βουλή και πως Άδωνις, Πλεύρης και Αϊβαλιώτης θα προσκαλούνταν πρώτοι πρώτοι στα κανάλια, αλλάζοντας τα ήθη και τη συμπεριφορά μας!

TARZANAKOS: 1. Φίλε lotofagus (18....
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλε lotofagus (18. Ιανουάριος 2010 - 0:12. #271786), δεν έχεις άδικο.
“ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ”.
Ο χριστιανο-πολιτικός ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ είναι παντού ο ΙΔΙΟΣ.

2. Όσο για την - κυρίως ΙΔΙΩΤΙΚΗ - ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, "ΕΜΕΙΣ" τούς δίνουμε υψηλές τηλεθεάσεις για να ακούμε και να βλέπουμε "ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΥΣ" και ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ "ΤΑΛΙΜΠΑΝ"...

3. Φίλη manolia, στο διαδίκτυο έχουν ήδη αναρτηθεί αναρίθμητα άρθρα και σχόλια για το θέμα ΚΑΙ από ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ σάϊτς. Αποδεικνύεται, μάλιστα, για πολλοστή φορά ότι οι Αμερικανοί δεν είναι τόσο “χάπατα”, όπως αρέσκονται “μερικοί-μερικοί” να πιστεύουν. Υπάρχει, δηλαδή, και η “θετική”, “καλή” πλευρά τής Αμερικής – ευτυχώς...

4. Ένα μικρό δείγμα:

- “Robertson: Haiti 'cursed' since Satanic pact” (13-1-2010)
...
«So a people that frees itself from slavery has "made a pact with the devil."
I thought this guy was a Christian».
Posted By: dadanarchist | January 13, 2010 at 02:04 PM
(http://www.politico.com/blogs/bensmith/0110/Robertson_Haiti_cursed_since...)

- Και ένα σάϊτ με πολύ ενδιαφέροντα ιστορικά στοιχεία:
Pat Robertson: Haiti Earthquake due to 1791 “Pact with Devil” (13-1-2010)
(http://www.palibandaily.com/2010/01/13/pat-robertson-haiti-earthquake-du...)

- Δηλητηριώδες χιούμορ σε συνδυασμό με το επιχειρηματικό πνεύμα (“ΚΟΥΚΛΑΚΙΑ Pat Roberson”: στο ένα χέρι κρατάει τη ΒΙΒΛΟ και στο άλλο ΠΟΥΓΚΙ ΜΕ ΔΟΛΛΑΡΙΑ):
“Pat Robertson Voodoo Doll on eBay; Proceeds to Red Cross” (16-1-2010)

«Finally! What you’ve all been asking for! A one of a kind, handmade PAT ROBERSTON VOODOO DOLL...
Accessories included with the doll are Pat’s very own “HOLY” BIBLE and BAG OF MONEY taken from real Americans! WOW! BID NOW!!!!»
(http://www.palibandaily.com/2010/01/16/pat-robertson-voodoo-doll-on-ebay...)

5. Ποιούς ΝΕΟ-ΡΩΜΙΟΥΣ “ΕΛΛΗΝΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ” ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΑΧΟΥΣ και “ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ” ΘΥΜΙΖΟΥΝ τα “ΚΟΥΚΛΑΚΙΑ Pat Roberson”;;;

manolia: Ασφαλώς και κανείς δεν μπορεί...
Εικόνα: manolia

Ασφαλώς και κανείς δεν μπορεί να χαρακτηρίσει τους Αμερικανους σαν αφελείς,αν βέβαια ,εξαιρεθούν ορισμένοι κατά καιρούς,βλακώδεις χειρισμοί ιδίως κατά την παροιμιώδη περίοδο Μπους, που ίσως και να υποκρύπτουν συμφέροντα και να φαίνονται σε μας σαν βλακείες.
Πάντως και το πρόσφατο "ενδιαφέρον" της Αμερικής για την Αιτή,οπως πολύ σωστά είπες,οικονομική αφαίμαξη των δυστυχισμένων δηλώνει και ακόμα το site της OXFAM για βοήθεια δεν είναι αμερικανικό ;
Εχω πολύ μεγάλες επιφυλάξεις για μερικές από τις λεγόμενες μη κυβερνητικές οργανώσεις αν δηλ. όντως εκπληρώνουν καθαρά φιλανθρωπικούς σκοπούς ή εξυπηρετούν πολιτικοοικονομικά συμφέροντα.
Τα κουκλάκια του Robertson ;
Μήπως,λέω μήπως, Χριστοδουλοεφραιμοβουλγαράκηδες; BINGO ;;;; !

TARZANAKOS: 1. Φίλη manolia (23....
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλη manolia (23. Ιανουάριος 2010 - 22:04. #274969), ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ "ανέβασε" σήμερα ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ, με τίτλο:
"Αϊτή, Μια Διεθνής Ντροπή".
(http://tvxs.gr/news/συνεργάτες/αϊτή-μια-διεθνής-ντροπή-του-σκούλογλου)

2. Συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ με τίς απανταχού ΜΚΟ, αλλά και ΤΙ να κάνουμε, ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ να ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ;;;
ΑΝ, δηλαδή, ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ούτε και με αυτόν τον τρόπο, ΔΕΝ ξέρω ΠΩΣ μπορούμε να ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ...

3. Εννοείται ότι ο πιο "ΣΩΣΤΟΣ" και ΜΑΚΡΑΣ ΠΝΟΗΣ τρόπος είναι να ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ στη δημιουργία ΔΙΕΘΝΩΝ ΘΕΣΜΩΝ και ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ, που να ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΝ τη δημιουργία όλων αυτών τών ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ - γιατί, βεβαίως, το ΠΡΟΒΛΗΜΑ τής ΑΪΤΗΣ προϋπήρχε τού ΣΕΙΣΜΟΥ.
Θα μπορούσε, δηλαδή, η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ να ΜΕΡΙΜΝΑ για την ουσιαστική ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΤΡΙΤΟ-" και "ΤΕΤΑΡΤΟ-ΚΟΣΜΙΚΩΝ" ΚΡΑΤΩΝ.
Θα μπορούσε, επίσης, η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ να ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ένα "ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΑΜΕΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ" (ΑΓΑΘΩΝ και ΧΡΗΜΑΤΟΣ) για την ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ τών ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ από τέτοιες καταστροφές.
Με τον τρόπο αυτό, θα ήταν εφικτή και η ΕΞΑΛΕΙΨΗ τάχα μου δήθεν "χριστιανικών" πρακτικών, όπως η απεχθής "ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ" και η "ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ"...

4. ΔΕΝ θα ήταν καθόλου άσχημη η ιδέα σου για τέτοια κουκλάκια - εξάλλου νομίζω ότι προ ετών είχαν κυκλοφορήσει "κουκλάκια (σκέτου) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ".

Καλή σου μέρα.

TARZANAKOS: 1. Και μια ΕΙΔΗΣΗ που ΔΕΝ...
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Και μια ΕΙΔΗΣΗ που ΔΕΝ "ΕΠΙΑΣΑΝ" τα εγχώρια ΜΜΕ. Αφορά στην ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ δήλωση τού ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΡΩΣΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ, με την οποία ΜΕΜΦΕΤΑΙ το ΕΓΚΛΗΜΑ και τα ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ για τον ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΣΕΙΣΜΟ στην ΑΪΤΗ:

"Patriarch Blames Crime and Drugs for Haitian Quake"

The Moscow Times, 19 January 2010
By Alexandra Odynova

2. Αναρτήθηκε από τη "Mαντάμ Μιμ" (28/01/2010 στο 6:38 πμ) στην πάντοτε ενημερωμένη ιστοσελίδα:

http://roides.wordpress.com/2010/01/14/14jan10/#comment-23236

και ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΚΕ από την ιστοσελίδα:

http://orthodoxos.wordpress.com/2010/01/28/patria_rchidis/

3. Είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι ο ΚΥΡΙΛΛΟΣ - ΑΝ και ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ - κινήθηκε στο ΙΔΙΟ "ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ" με τον ΤΗΛΕ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ PAT ROBERTSON.
Άραγε ΓΙΑΤΙ;;;

TARZANAKOS: 1. Αντίθετα με τα ΕΓΧΩΡΙΑ...
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Αντίθετα με τα ΕΓΧΩΡΙΑ ΜΜΕ, η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ δήλωση τού ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ σχολιάζεται ευρέως σε αγγλόφωνα λινκ. Ενδεικτικά:

- http://cgi.stanford.edu/group/wais/cgi-bin/?p=43205
- http://georgiandaily.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16642...
- http://blog.foreignpolicy.com/all_sites/category/one_time_tags/haitis_di...

2. Ένα ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ παράδειγμα τής απύθμενης ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ και τού καραμπινάτου ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΥ τής "ΕΛΛΗΝΟ"-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ αποτελεί ο ιστοχώρος

http://WWW.ROMFEA.GR

Συγκεκριμένα, ενώ στις 15-1-10 ανήρτησε την είδηση περί “ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ τού ΚΥΡΙΛΛΟΥ για τα ΘΥΜΑΤΑ τής ΑΪΤΗΣ”, ακόμη και σήμερα (30-1-10) ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να ΔΙΑΤΗΡΕΙ το ΙΔΙΟ ρεπορτάζ (όπως φαίνεται και από την ημερομηνία στο πάνω μέρος τής ιστοσελίδας), ΧΩΡΙΣ να ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ τη ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΙΔΗΣΗ τής 19ης Ιανουαρίου 2010, ως εξής:

“Ο Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος προσεύχεται για τα θύματα της Αϊτής” Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2010
Παρασκευή, 15 Ιανουάριος 2010
Συντάχθηκε απο τον/την Αιμίλιος Πολυγένης – 23:07
(http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4029:2...)
και
(http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4029:2...)

3. Κατά τα λοιπά, η προφανής ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ τών δύο ΔΗΛΩΣΕΩΝ, δηλαδή τού ΤΗΛΕ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ PAT ROBERTSON και τού ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ, μπορεί να ΑΠΟΔΟΘΕΙ και στο “ODIUM THEOLOGICUM” τού ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ εν γένει...

manolia: Σ'ευχαριστω πολύ ,φίλε...
Εικόνα: manolia

Σ'ευχαριστω πολύ ,φίλε tarzanakos για τις τόσο θεμελιωμένες επιστημονικά,πληροφορίες σου σχετικά με την φονταμανταλιστικη και φυσικά ακροδεξιά σεχτα των ευαγγελικών. Με διαφώτισες πολύ και μου έδωσες τα σωστά επιχειρήματα για την αντίκρουση των απόψεων ,φανατικών του δόγματος, γνωστών μου.
Δεν αμφέβαλα,όπως γράφω για τις σφαλμένες πολιτικοθρησκευτικές "αρχές " του δόγματος και για να πω την αλήθεια κάθε δόγματος και κάθε θρησκείας μονοθειστκής ή μή γιατί για μένα η μόνη θρησκεία είναι ο Ανθρωπος.

manolia: Σ'ευχαριστώ και πάλι και θα...
Εικόνα: manolia

Σ'ευχαριστώ και πάλι και θα προσπαθήσω να βρώ κάποιο απο τα βιβλία που προτείνεις.Οσον αφορά την απουσία αντιδράσεως απο τον Ιερωνυμο στις του Robertson φασιστικες κορώνες απο τη μια το βρίσκω παράξενο ,αφού διάκειται,πιστεύω,εχθρικά εναντίον οποιουδήποτε μη ορθόδοξου δόγματος,και απο την άλλη το δικαιλογώ μια και οι αντιλήψεις του δικού μας Ιερατείου δεν νομίζω οτι απέχουν και πολύ απο αυτές του Robertson μόνο που δεν εκφράζονται δημόσια .
Στους δικούς μας σεισμοπαθείς και πυροπαθείς πόσα πρόσφερε η εκκλησία μας;

TARZANAKOS: Φίλες και φίλοι, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ...
Εικόνα: TARZANAKOS

Φίλες και φίλοι, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΪΤΙΝΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ "ΚΛΙΚ" ΣΤΟ ΛΙΝΚ:

http://www.care2.com/click-to-donate/haiti/

TARZANAKOS: 1. Ένα πολύ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ...
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Ένα πολύ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ άρθρο για την ΑΪΤΗ από τον ΣΤΕΛΙΟ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ, με τίτλο:

"Η Πραγματική Τραγωδία τής Αϊτής. Το Χρονικό Ενός Προαναγγελθέντος Θανάτου"
(http://www2.libropage.com/edition/Lifo187)
(LIFO, no187, 21-1-2010, σελ.15)

«Όταν στις τηλεοπτικες σας οθονες παρακολουθείτε
φρικιαστικές εικόνες με οδοφράγματα από πτώματα-θύ-
ματα του σεισμού ή συμμετέχετε -και σωστά θα κάνετε- σε
τηλεοπτικούς μαραθώνιους για την Αϊτή, να
θυμάστε ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε
μόνο με μια φυσική καταστροφή: πρόκει-
ται για το τραγικό τέλος ενός κοινωνικού
πειράματος που ξεκίνησε εδώ και δεκαετίες η λεγόμενη
διεθνής κοινότητα και ο Εγκέλαδος απλώς το αποτελεί-
ωσε.
Με μαεστρο την Ουασινγκτον, το νεοφιλελεύθερο
πείραμα είχε στόχο να αποδείξει ότι ένας υπάκουος λαός
μπορεί να συντηρηθεί τρώγοντας μπιφτέκια λάσπης. Δεν
πρόκειται για υπερβολή: εδώ και δύο χρόνια οι περισσό-
τεροι από τα 10 εκατ. των Αϊτινών δεν έχουν την πολυτέ-
λεια να φάνε κανονικό φαγητό. Οι διεθνείς οικονομικοί
οργανισμοί, η Παγκόσμια Τράπεζα και το Διεθνές Νομι-
σματικό Ταμείο είχαν επιβάλει στην κυβέρνηση της Αϊτής
να καταργήσει τους δασμούς στα εισαγόμενα προϊόντα,
πράγμα που οδήγησε στην εξαφάνιση της τοπικής παρα-
γωγής και στην εισαγωγή φτηνών δυτικών προϊόντων.
Όμως, πριν απo 2 χρονια οι τιμές των τροφίμων
απογειώθηκαν διεθνώς, με αποτέλεσμα ένα πιάτο ρύζι να
κοστίζει στο Πορτ Ο Πρενς 5 δολάρια. Καθώς ακόμη και
για τους λίγους τυχερούς που βρίσκουν δουλειά ο μισθός
δεν ξεπερνά τα 100 δολάρια τον μήνα, οι υπόλοιποι εφεύ-
ραν τα μπιφτέκια με λάσπη, αλάτι από τη θάλασσα και λίγο
βούτυρο που ψήνονταν στον ήλιο.
Πίσω απο την τιμωρια της Αϊτης και των κατοί-
κων της υπάρχει μεγάλη ιστορία. Η Αϊτή ήταν κάποτε το
πλουσιότερο κράτος στο δυτικό ημισφαίριο, εξαιτίας του
εμπορίου σκλάβων που μεταφέρονταν στο νησί από την
Αφρική. Υπήρξε το πρώτο ανεξάρτητο κράτος στη Λατινική
Αμερική και το πρώτο κράτος στον κόσμο που κυβερνήθηκε από μαύρους.
Όλα αυτά επιτεύχθηκαν χάρη στην επανάσταση των μαύρων σκλάβων και η
οποία ξεκίνησε το 1791, δύο μόλις χρόνια μετά τη Γαλλική Επανάσταση.
Οι επαναστατες νικησαν τους στρατηγούς του Ναπο-
λέοντα, γεγονός που η Γαλλία δεν τους συγχώρησε ποτέ.
Από το 1825 έως το 1947 το Παρίσι ανάγκαζε την Αϊτή να
πληρώνει ετήσια αποζημίωση για τα χαμένα κέρδη των
Γάλλων δουλεμπόρων. Αυτά μέχρι το 1947. Μετά ανέλαβαν
οι Αμερικανοί...
Στη διαρκεια του Ψυχρου Πολεμου οι ΗΠΑ υποστή-
ριξαν τον δικτάτορα Ντιβαλιέ και αργότερα τον γιο του, που
δολοφόνησαν πάνω από 60.000 αντικαθεστωτικούς. Το
1991, μετά από 28 χρόνια στυγνής δικτατορίας, οι Αϊτινοί
εξέλεξαν πρόεδρο τον ιερέα Ζαν Μπερτράντ Αριστίντ, ο
οποίος όμως δίσταζε να ακολουθήσει τις επιταγές της Ου-
άσινγκτον και ανατράπηκε από τον στρατό και τον πατέρα
Μπους. Η χώρα βυθίστηκε ξανά στο χάος μέχρι το 2004,
όταν ο Αριστίντ ξαναγύρισε στην εξουσία, για να απαχθεί
αμέσως μετά και να απομακρυνθεί από το νησί υπό τις
ευλογίες του υιού Μπους. Ακόμη κι αν ήθελαν να κάνουν
κάτι καλό, οι επόμενοι Πρόεδροι δεν είχαν καμία όρεξη
να έχουν την τύχη του Αριστίντ. Για να δώσει βοήθεια
στη χώρα, που εν τω μεταξύ είχε στις πλάτες της ένα
τεράστιο εξωτερικό χρέος (δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι),
το ΔΝΤ επέβαλε τη νεοφιλελεύθερη συνταγή. Από τα
σχολεία μέχρι τα νοσοκομεία, όλες οι κοινωνικές υπηρε-
σίες καταργήθηκαν. Σε όλη την Αϊτή υπάρχουν μόνο δύο
σταθμοί Πυροσβεστικής. Λόγω της φτώχειας, οι κάτοικοι
έμεναν σε παραπήγματα και τενεκεδουπόλεις, που με το
σεισμό κατέρρευσαν σαν τραπουλόχαρτα. Δεν υπήρχαν
πλέον ούτε πυροσβέστες να τους απεγκλωβίσουν από τα
συντρίμμια ούτε νοσοκομεία για να τους περιθάλψουν...»
(Και για την αντιγραφή: TARZANAKOS)

2. ΑΞΙΖΕΙ να ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ.
Και θα ΑΞΙΖΕ, ακόμη περισσότερο, να γίνει ένα ΕΙΔΙΚΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ"...

TARZANAKOS: 1. Φίλη manolia (16....
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλη manolia (16. Ιανουάριος 2010 - 21:35. #271236), αυτό που ενδιαφέρει κυρίως είναι το ΤΙ συμβαίνει ακριβώς στη χώρα μας με τον φονταμενταλιστικό “ελληνο”-χριστιανισμό, ο οποίος αποτελεί ουσιαστικά “κράτος εν κράτει”.
Τα βιβλία που παραθέτω στο χτεσινό σχόλιό μου (TARZANAKOS 16. Ιανουάριος 2010 - 9:06. #270821) είναι πολύ αξιόλογα – ειδικά αυτό τού πανεπιστημιακού Γ. Κοντογιώργη.

2. Επειδή η ακρο-δεξιά και φασιστική ιδεολογία φαίνεται να έχει υιοθετηθεί σε μεγάλο βαθμό και από το καθ’ημάς “ΙΕΡΑΤΕΙΟ”, θα ήθελα να παραθέσω μερικά ακόμη σχετικά βιβλία που αναφέρονται στην επίσημη “αντι-αιρετική” δράση του:

- Αλεξίου Τ., 1995, Ναζισμός και Παραθρησκεία στα Πρόθυρα τού 21ου Αιώνα: Θεολογίας και Ψυχιατρικής Παράλληλοι Εγκληματικοί Βίοι, ΠΑΝ.Ι.Φ.Ε.
- Μουστάκης Γ., 1983, Η Γέννηση τού Χριστιανοφασισμού στην Ελλάδα: ΖΩΗ/Ο ΣΩΤΗΡ, ΚΑΚΤΟΣ, Αθήνα (είναι μάλλον εξαντλημένο και χρειάζεται ψάξιμο)
- Ραφαηλίδης Β., 1995, 20 Κείμενα για 127 Αιρέσεις, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, Αθήνα

3. Όπως γράφω, μάλιστα, αυτές τίς γραμμές, σκέπτομαι ότι δεν βγήκε κανένας ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ή κανένας άλλος από τούς ευτραφείς και λαλίστατους ιεράρχες να "καταδικάσει" δημοσίως αυτές τίς ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ τού Pat Robertson και να πει έστω κάτι "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ" υπέρ τού σκληρά ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟΥ λαού τής Αϊτής...

4. Καλό σου βράδυ και επιφυλάσσομαι για περισσότερη βιβλιογραφία.

apistos: Πριν από πολλά χρόνια έτυχε...
Εικόνα: apistos

Πριν από πολλά χρόνια έτυχε να βρεθώ στη μητρόπολη του Βόλου (μη ρωτήσετε τι δουλειά είχε ένας άπιστος σε μια εκκλησία). Δεκαετία του 1980, και ένα θέμα που ήταν τότε στην επικαιρότητα και απασχολούσε σχεδόν τους πάντες ήταν το νεοεμφανιζόμενο AIDS. Εν μέσω της λειτουργίας λοιπόν, πήρε το μικρόφωνο ο τοπικός μητροπολίτης και άρχισε να μιλάει για το συγκεκριμένο θέμα. Οι ομιλίες σε κοινό ήταν το φόρτε του, ήταν προφανές. Ο άνθρωπος αυτός μια μέρα θα ανέβαινε πολύ ψηλά... Από όλο του εκείνο το εξοργιστικό, ρατσιστικό και μισάνθρωπο κήρυγμα χαράχτηκε στο μυαλό μου πολύ έντονα μια φράση, που το συνόψιζε, και που τη θυμάμαι ακόμη σαν να ειπώθηκε μόλις χθες: «Το AIDS το έστειλε ο Θεός για να τιμωρήσει τους αμαρτωλούς».

Περίπου 20 χρόνια αργότερα, ο συγκεκριμένος άνθρωπος πεθαίνει από καρκίνο του ήπατος και του εντέρου, που τον προκάλεσε η ηπατίτιδα C που είχε περάσει παλιότερα. Ασθένεια που έχει ακριβώς τον ίδιο τρόπο μετάδοσης με το AIDS, με τους «αμαρτωλούς» να κινδυνεύουν περισσότερο από όλους. Θεία δίκη;

antwnia: Τι ωραία πράματα, ρε άπιστε....
Εικόνα: antwnia

Τι ωραία πράματα, ρε άπιστε. Τι Ωραία Πράματα!!
Πολύ καλό σχόλιο..

TARZANAKOS: 1. Φίλε apistos (15....
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλε apistos (15. Ιανουάριος 2010 - 18:00. #270429), εννοείς βεβαίως τον ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ, ο οποίος – τηρουμένων τών αναλογιών – υπήρξε ο ΝΕΟ-ΡΩΜΙΟΣ (“ελληνο”-χριστιανός) PAT ROBERTSON.

2. ΑΝ, μάλιστα, υπήρχε κάτι σαν τη “θεία δίκη”, συμφωνώ μαζί σου.

3. Παραθέτω και τη σχετική (ενδεικτική) βιβλιογραφία:
- Βασιλάκης Μ., 2006, Η Μάστιγα τού Θεού, ΓΝΩΣΕΙΣ, Αθήνα
- Κοντογιώργης Γ., 2000, Το Ιερατείο. Η Δεσποτική Μετάλλαξη της Ελλαδικής Εκκλησίας, ΤERZOBOOK, Αθήνα
- Τσιρώνης Θ., 2001, Κατά Χριστόδουλου, ΜΑΡΙΟΣ ΒΕΡΕΤΤΑΣ, Αθήνα

apistos: Φυσικά κι εννοώ αυτόν. ;)...
Εικόνα: apistos

Φυσικά κι εννοώ αυτόν. ;)

manolia: Κάποτε πίστευα πως οι...
Εικόνα: manolia

Κάποτε πίστευα πως οι ευαγγελικοί (και όχι ευαγγελιστές )ακολουθούν ενα πολύ προοδευτικο δόγμα. Ισως λόγω της έλλειψης τελετουργιών,την αντικατάστασή τους με διαλέξεις και διαλόγουςκλπ.
Μετά όμως από συζητήσεις με τους εδώ ευαγγελικούς,τις θ΄εσεις και ενέργειες του π.πλανητάρχη,που κι'αυτός ανήκει στο ίδιο δόγμα και τώρα ο πολύς Patterson αρχίζω ν'αλλάζω γνώμη,καταλήγοντας ότι πρόκειται για ένα δόγμα με άκραίες συντηρητικές ,στενόμυαλες και εν πολλοίς αφελείς αρχές.Αν κάποιος φίλος περισσότερο γνώστης περί τα θρησκευτικά μπορεί να με κάνει να αλλάξω γνώμη ή να με διαφωτίσει καλύτερα με τα υπέρ ή τα κατά,καλοδεχούμενος.

TARZANAKOS: 1. Φίλη manolia (15....
Εικόνα: TARZANAKOS

1. Φίλη manolia (15. Ιανουάριος 2010 - 17:12. #270412), ένα ακόμη σχετικό σχόλιό μου:

#269876 14. Ιανουάριος 2010 - 19:03.

2. Μια πολύ κατατοπιστική γενική ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ θα βρεις στην ιστοσελίδα:

http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=2&ep=37

και θα κλικάρεις στο εικονίδιο στην άκρη τής φράσης:

Ανδρέα Αργυρόπουλου, "Θρησκειολογική Βιβλιογραφία"

Επιλογές εμφάνισης σχολίων

Στο νέο Tvxs μπορείτε να απαντάτε σε ένα συγκεκριμμένο σχόλιο πατώντας το “απάντηση” που βρίσκεται κάτω από το σχόλιο. Για να δείτε όλη την πορεία της συζήτησης και των απαντήσεων επιλέξτε “λίστα νημάτων¨. Αν θέλετε να δείτε όλα τα σχόλια (ανεξάρτητα αν σχολίαζαν την ανάρτηση ή απαντούσαν σε κάποιο σχόλιο) επιλέγετε “επίπεδη λίστα”.(ότι ίσχυε στο παλιό Tvxs ). Aν θέλετε να κάνετε σύντομη επισκόπηση της μιας ή της άλλης λίστας επιλέγετε το “συμπτυγμένο” . Για να διαβάζετε όλα τα σχόλια επιλέγετε το ¨ξεδιπλωμένο”. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε πόσα σχόλια θέλετε να βλέπετε σε κάθε σελίδα και με ποιά χρονολογική σειρά. Πατήστε “αποθήκευση ρυθμίσεων” για να τεθούν σε ισχύ οι επλογές σας.

Ημερολόγιο

Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
Add to calendar

μην χάσετε