Η πιο πολυσυζητημένη προεκλογική διαφήμιση μέχρι τουλάχιστον να κάνουν την εμφάνισή τους… «τα παπαγαλάκια». Στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές 2002, Φώφη Γεννηματά και Γιάννης Τζανετάκος διασταυρώνουν τα ξίφη τους για την υπερνομαρχία Αθηνών – Πειραιώς.

Ads

Στην αξέχαστη διαφήμιση που είχε ως στόχο την προώθηση του υποψηφίου της ΝΔ, Γιάννη Τζανετάκου, ο ίδιος παρομοιάζεται με τζιπ. Δίπλα του η κ. Γεννηματά είναι ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης.

Η διαφήμιση ξεσήκωσε κυρίως αρνητικά σχόλια που με τη σειρά τους δημιούργησαν αναστάτωση στις αντιπροσωπείες των οποίων το τζιπ φερόταν να πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση και να παρομοιάζεται με τον Γιάννη Τζαννετάκο. Την πρώτη φορά που προβλήθηκε το σποτάκι οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ μπέρδεψαν τη μάρκα και τηλεφώνησαν σε λάθος αντιπροσωπεία για να καταγράψουν αντιδράσεις.

Τα στελέχη της εταιρείας, αφού στην αρχή ξαφνιάστηκαν και στη συνέχεια πανικοβλήθηκαν, διαπίστωσαν ότι δεν πρόκειται για δικό τους προϊόν και το δήλωναν με περηφάνια: «Δεν είναι το δικό μας!». Τελικά η αντιπροσωπεία που πουλούσε το συγκεκριμένο 4Χ4 εντοπίστηκε, αλλά οι υπεύθυνοι δεν θέλησαν να κάνουν κανένα σχόλιο.

Ads

Το διαφημιστικό ενεπλάκη στη συνέχεια ενεπλάκη και στην κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ των δύο υποψήφιων με αφορμή τις καταγγελίες Τζανετάκου ότι η κ. Γεννηματά αρνείται να συμμετάσχει σε τηλεοπτικό ντιμπέιτ γιατί φοβάται να αντιμετωπίσει τον αντίπαλό της.

«Τι να συζητήσουμε με τον κ. Τζαννετάκο; Τις διαφορές ενός αυτοκινήτου πόλης με ένα 4Χ4; Αυτή είναι η αυτοδιοικητική του πρόταση και το πρόγραμμά του; Αυτά είναι τα προβλήματα των πολιτών; Ο κ. Τζαννετάκος, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι σε άλλο μήκος κύματος» ήρθε η «πληρωμένη» απάντηση από το επιτελείο της Φώφης Γεννηματά.

Πάντως, το αυτοκίνητο πόλης πέρασε… σαν οδοστρωτήρας πάνω από το 4×4 καθώς η κ. Γεννημάτα ήταν αδιαμφισβήτητη νικήτρια με μεγάλη διαφορά.