Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ευάγγελος Αντώναρος, κατέβαλε σήμερα το αντίτιμο του εισιτηρίου, για τη μεταφορά του από την Κω στην Πάτμο, το οποίο είχε αρνηθεί να πληρώσει.

Ads

Προηγήθηκε, χθες, άρθρο του tvxs.gr αναφορικά με το περιστατικό που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση στην κοινή γνώμη, ενώ δημοσιεύθηκε και η αποκαλυπτική επιστολή του κ. Π.Βέττα, διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Attica Group.

Σήμερα, βγαίνει στο φως και άλλο παρασκήνιο της υπόθεσης, καθώς η Βουλή είχε προσπαθήσει να καλύψει τον κ. Αντώναρο, κατά παράβαση του νόμου, όπως προκύπτει από νέα επιστολή του κ. Βέττα η οποία επίσης δημοσιεύεται.

Η Βουλή, απαντώντας σε επιστολή του στελέχους της Attica Group, επικαλέστηκε απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας, σύμφωνα με την οποία «τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα βουλευτών, συνοδευόμενα από τους ίδιους μεταφέρονται άνευ καταβολής ναύλου». Ωστόσο, ο κ. Βέττας… ενημέρωσε τη Βουλή ότι «η υπ’ αριθμ. 95260/1975 απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας έχει παύσει να βρίσκεται σε ισχύ μετά την έκδοση της την υπ’ αριθμ. 3324.1/15/03 κοινής απόφασης των Υπουργών Ναυτιλίας και Αιγαίου (επισυναπτόμενο), σύμφωνα με την οποία, παράγραφος 5, οι μετακινήσεις των εν ενεργεία βουλευτών πραγματοποιούνται με δαπάνη που βαρύνει τους οικείους φορείς μέσω του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας».

Ads

Ο ίδιος προσθέτει, άλλωστε, αφενός πως «η ατέλεια του Έλληνα Βουλευτή, δεν είναι εις βάρος των ιδιωτικών εταιριών αλλά καλύπτεται οικονομικά από τον οικείο φορέα, δηλαδή την Βουλή των Ελλήνων, και για τον λόγο αυτό σας παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε την υπηρεσία του οικείου φορέα ο οποίος θα επιληφθεί για την πληρωμή του αντιτίμου του εισιτηρίου του κ. Αντώναρου», αφετέρου ότι «η «δωρεάν» μετακίνηση των βουλευτών, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει την κατάργηση έκδοσης εισιτηρίου η οποία είναι επιβεβλημένη από τη νομοθεσία και η οποία απαγορεύει αυστηρά την έκδοση εισιτηρίων επί του πλοίου».

Ακολουθούν τα σχετικά έγγραφα:
Η απάντηση της Βουλής
Η επιστολή της Attica Group