Οι νέοι δρόμοι που ανοίγει η ψηφιακή πραγματικότητα τόσο στην καθημερινή επικοινωνία των πολιτών όσο και στην εμπορική επικοινωνία, το μάρκετινγκ και την πολιτική επικοινωνία, παρουσιάστηκαν στην ημερίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας με τίτλο «Ποιος φοβάται τα Social Media;» που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη στο Μουσείο Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.

Ads

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διείσδυση και τη χρήση των social media ανέδειξε η έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, το τμήμα Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την MRB Hellas.

Στα ευρήματα της έρευνας που παρουσιάστηκε διαπιστώθηκε η εντυπωσιακή αύξηση των χρήσης των εφαρμογών social media. Οι Έλληνες χρήστες επικοινωνούν μέσω των social media με ποσοστά υψηλά σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση του 2009. Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της MRB, Δημήτρης Α. Μαύρος ανέφερε ότι «την στιγμή που πέρυσι 22% των ερωτηθέντων γνώριζε τον όρο social media, φέτος το ποσοστό είναι 74%».

Η έρευνα μεταξύ άλλων έδειξε ότι οι χρήστες ενημερώνονται μέσω των social media και τα εμπιστεύονται περισσότερο. Επίσης, τα social media αλλάζουν τον τρόπο διαμαρτυρίας και οι μεγαλύτερες ηλικίες αρχίζουν και ασχολούνται ενεργά, δημιουργικά και έντονα. Τέλος, η διάδοση των social media αλλάζει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις δημιουργούν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες και βοηθάει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ads