Άρθρο που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό Business Ιnsider είχε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία. Αναφερόταν σε μια έρευνα για την ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες που παρέχουν διάφορες εταιρείες και παρουσίαζε μια λίστα με τις 19 πιο «μισητές» εταιρείες της Αμερικής. Θα περίμενε κανείς ότι με την οικονομική κρίση, οι τράπεζες θα καταλάμβαναν τις πρώτες θέσεις της λίστας, κάτι, όμως, που απ’ ο,τι φαίνεται δεν ισχύει.

Ads

Στην πραγματικότητα, όπως δείχνει η λίστα, οι Αμερικανοί πολίτες είναι λιγότερο ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν συγκεκριμένες τεχνικές εταιρείες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ δεν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα με την Τράπεζα της Αμερικής, η οποία και είναι στη 19η θέση στη λίστα.

Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι ερωτηθέντες, ενώ δεν έχουν ιδιαίτερο θέμα με τις τράπεζες, δηλώνουν ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχει το Facebook και το Myspace. Εύλογα, βέβαια, αναρωτιέται κανείς τι τους σταματά από το να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτές.

Σημειώνεται, πάντως, ότι οι εταιρείες που αναφέρονται στη λίστα είναι οι σημαντικότερες στον τομέα τους, έχοντας σε πολλές φορές το μονοπώλιο.

Ads

Η λίστα με τις εταιρείες και η συνολική βαθμολογία που συγκέντρωσαν [100 βαθμούς συγκεντρώνει η εταιρεία με τους περισσότερο ικανοποιημένους πελάτες]

19. BofA (68)
18. Dish Network (67)
17. Cox Communications (67)
16. Pacific Gas and Electric (67)
15. JPMorgan Chase (67)
14. AT&T Mobility (66)
13. L.A. Dept. of Water & Power (66)
12. Long Island Power Authority (65)
11. UnitedHealth (65)
10. Facebook (64)
9. Myspace (63)
8. American Airlines (63)
7. United Airlines (61)
6. US Airways (61)
5. Charter Communications (59)
4. Comcast (59)
3. Time Warner (59)
2. Delta (56)
1. Pepco (54)