[…] Φτιάχνουμε μια ταινία στην Ελλάδα σήμερα, γιατί επιμένουμε να ασκούμε την ειδικότητά μας που είναι το μόνο περιουσιακό μας στοιχείο, παρά τις αντίξοες συνθήκες. Και η ειδικότητα μας είναι να αφηγούμαστε ιστορίες, να διηγούμαστε τα “παραμύθια” της εποχής μας […] O Κυριάκος Κατζουράκης και η Κάτια Γέρου μιλούν για την ταινία USSAK και την ανάγκη οικονομικής ενίσχυσης για την ολοκλήρωσή της. 

Ads

“Φτιάχνουμε μια ταινία στην Ελλάδα σήμερα,

Γιατί επιμένουμε να ασκούμε την ειδικότητά μας που είναι το μόνο περιουσιακό μας στοιχείο, παρά τις αντίξοες συνθήκες. Και η ειδικότητα μας είναι να αφηγούμαστε ιστορίες, να διηγούμαστε τα “παραμύθια” της εποχής μας.

Γιατί φιλοδοξούμε να καταλάβουμε, μέσα από την κινηματογραφική αφήγηση, πως είναι δυνατόν η έννοια της ζωής να σημαίνει βάρος και όχι γιορτή.

Ads

Γιατί το πρωταγωνιστικό πρόσωπο είναι η χώρα μας και η περιπέτειά της.
Οι άνθρωποι και οι  προσωπικές ιστορίες τους. Οι κινήσεις της επιβίωσης (άγριες και ωμές) και οι κινήσεις της υπέρβασης (πάντα απροσδόκητες, αυτές που κάνουν τη διαφορά).

Γιατί η έγνοια μας είναι, μέσα απ’ τη δουλειά μας, να προσθέσουμε μια ψηφίδα στη μεγάλη συζήτηση των καιρών που ζούμε.
 
Προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε ένα χρηματικό ποσό για να προστεθεί στα χρήματα που εγκρίθηκαν από το ΕΚΚ, ώστε να αρχίσουν τα γυρίσματα.
Κάθε συνεισφορά είναι πολύτιμη.
 
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων”
Κυριάκος Κατζουράκης και Κάτια Γέρου
 
Όποιος θέλει να πληροφορηθεί περισσότερο ή να συνεισφέρει: ussak.kyriakoskatzourakis.gr


Πριν από τέσσερα χρόνια αρχίσαμε να γράφουμε το σενάριο του USSAK εν μέσω της αναταραχής στη χώρα.

Σε μια χώρα που πάσχει, κάπου στο μέλλον, πρόσωπα βυθισμένα σε απάθεια και ψευδαισθήσεις, μέσα από συναντήσεις και άγριες συγκρούσεις, αφυπνίζονται και διεκδικούν μιαν άλλη ζωή.

Με αυτό το άλμα στο χρόνο (είκοσι με τριάντα χρόνια μετά), η ταινία προβάλλει στο μέλλον φόβους και ελπίδες.

Παρακολουθεί ετερόκλητους ανθρώπους, μια περιπλανώμενη περφόρμερ, ένα μυστηριώδες μικρό κορίτσι, έναν drag showman, έναν συνειδητό περιθωριακό, εκπροσώπους μιας ακαθόριστης εξουσίας, ομάδες αγροτών.

Οι ιστορίες τους διασταυρώνονται και οι ζωές τους αλλάζουν.

Μπορεί κανείς μέσα σε ακραίες συνθήκες να διεκδικήσει μια ολοκληρωμένη ζωή και όχι μόνο την επιβίωσή του;

Μήπως αυτό είναι ουτοπία; Και τι σημαίνει ουτοπία;

Σ’ αυτό το τελευταίο η ταινία απαντάει. Λέγεται κάπου στο τέλος της αφήγησης: “Ο ουτοπιστής, φίλε, είναι ο απόλυτος υλιστής”.

“Το σενάριο, στη διάρκεια της τετραετίας που γραφόταν, άρχισε από μυθοπλασία να μετατρέπεται σε ένα ιδιότυπο ντοκυμαντέρ. Καταστάσεις που ανήκαν στη σφαίρα της φαντασίας, άρχισαν να συμβαίνουν στην πραγματικότητα! Έτσι λοιπόν, η δημιουργία της ταινίας έγινε επείγουσα”

USSAK – ΗΘΟΠΟΙΟΙ

  • ΤΣΙΧΛΑΣ – Θάνος Αλεξίου
  • ΙΩΑΝΝΑ – Κάτια Γέρου
  • ΜΑΡΙΑ – Ιωάννα Μαυρομάτη
  • ΝΤΑΦΤΗΣ – Καμίλο Μπετανκούρ
  • ΦΡΕΝΤΥ – Νίκος Νίκας
  • ΠΑΝΟΣ – Δημήτρης Πολύτιμος
  • ΣΩΚΡΑΤΗΣ – Δημήτρης Πουλικάκος
  • ΜΑΡΘΑ – Θεοδώρα Τζίμου
  • ΖΑΦΟΣ – Γιάννης Τσορτέκης
  • ADRIAN – Άντριαν Φρίλινγκ
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Α – Θανάσης Παπαγεωργίου
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Β – Ρήγας Αξελός
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Γ – Γιάγκος Ανδρεάδης
  • ΤΖΕΝΗ – Τζένη Σκαρλάτου
  • ΜΙΑ – Καλλιόπη Τακάκη
  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ – Ευθύμιος Χρήστου
  • ΔΙΕΡΜΗΝΕΑΣ – Δάφνη Ζαχαριάδου
  • ΜΑΥΡΟΝΤΥΜΕΝΟΣ – Κωσταντίνος Μπάζας
  • ΝΕΟΣ – Σπύρος Μάστορας
  • ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Γιάννης Σαβουιδάκης
  • Και οι εξαιρετικοί ερασιτέχνες ηθοποιοί της Καλαμάτας

USSAK – ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ARTemis PRODUCTIONS
  • ΣΕΝΑΡΙΟ – Κάτια Γέρου, Κυριάκος Κατζουράκης
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ – Κυριάκος Κατζουράκης
  • ΔΙΕΥΘ.ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ – Γιάννης Δασκαλοθανάσης

Εδώ και ένα χρόνο έχουν αρχίσει οι πρόβες με τους ηθοποιούς, το δύσκολο scouting σε Αθήνα και Μεσσηνία.

Σαφώς η υλοποίηση της ταινίας στηρίζεται στη γενναιοδωρία, την ανιδιοτέλεια και τη διαθεσιμότητα όλων των εμπλεκομένων, καθώς και στην υποστήριξη των φίλων που προσφέρουν την παρουσία τους, το σπίτι τους, το αμάξι τους, τις συμβουλές τους. Χωρίς όλα τα παραπάνω η πραγματοποίηση της ταινίας θα έμπαινε στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας!

“Σήμερα 15 χρόνια μετά από την πρώτη μας ταινία Ο Δρόμος προς τη Δύση, που έχει θέμα τους πρόσφυγες, μιλάμε για τη δική μας πραγματικότητα σα νάμαστε πρόσφυγες στον τόπο μας.”