Τι κι αν μπήκαμε πλέον στο καλοκαιράκι, με τις εξετάσεις των μαθητών προ των πυλών και την προεκλογική περίοδο εν εξελίξει, οι εταιρείες διανομής συνεχίζουν να βομβαρδίζουν τους θεατές με νέες ταινίες. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την έναρξη του 9ου Θερινού Φεστιβάλ Κινηματογράφου, καθώς και το Ταινιόραμα 2019, γίνεται εύκολα αντιληπτό, ότι η κινηματογραφική έξοδος μετατρέπεται και πάλι σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες…
Οκτώ νέες ταινίες κυκλοφορούν στις Αίθουσες, συν μία σπάνια επανέκδοση και μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν στο blockbuster, «X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας» του Σάιμον Κίνμπεργκ, ωστόσο η νέα κινηματογραφική εβδομάδα, διαθέτει κάποιες πραγματικά αξιόλογες ταινίες.
Η Μαριόν Κοτιγιάρ λάμπει στο σκηνοθετικό ντεμπούτο της Βανέσσα Φιλό, διαθέτοντας «Ένα Αγγελικό Πρόσωπο». Ενώ στο σουρεαλιστικό «Ποιός Σκότωσε Τη Λαίδη Γουίνσλεϊ», ο Χινέρ Σαλίμ παρουσιάζει με γερές δόσεις μαύρου χιούμορ μία κλασική αστυνομική περιπέτεια, που όμως εξετάζει παράλληλα τη θέση των Κούρδων, αλλά και της γυναίκας, στην τουρκική κοινωνία.
Στο Υποψήφιο για Όσκαρ φιλμ, «Σύνορα» από τη Σουηδία, ο Αλί Αμπάσι παρουσιάζει μία εκρηκτική και πρωτότυπη ιστορία, ενώ σε επανέκδοση κυκλοφορεί το «Αντίο Φίλε» του Ζαν Ερνάν, που φέρνει αντιμέτωπους στην μεγάλη οθόνη, τον Αλέν Ντελόν και τον Τσαρλς Μπρόνσον.
Αναλυτικά:
«Ένα Αγγελικό Πρόσωπο» (Angel Face – 2018) της Βανέσα Φίλιο (Γαλλία)
Η Μαρλέν, που ζει με την οκτάχρονη κόρη της, Έλι, γνωρίζει έναν γοητευτικό άνδρα μετά από μια νύχτα ξέφρενης διασκέδασης, κι αποφασίζει να τον ακολουθήσει άνευ όρων και να ζήσει ανέμελα τη ζωή της, πέρα από κάθε σύμβαση. Απορρίπτοντας την αφοσίωση και την κανονικότητα που επιβάλλεται να έχει μια μητέρα, η Μαρλέν παραδίδεται στα πάθη της, αδιαφορώντας για την κόρη της και τις επιπτώσεις που έχει η στάση της στον ψυχισμό του παιδιού. Η μικρή θα πρέπει, σε μια αντιστροφή ρόλων, να αντιμετωπίσει τους δαίμονες της μητέρας της, έτσι ώστε να την κερδίσει πίσω. Ξεβαμμένα ξανθά μαλλιά και πολύ γκλίτερ αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του party-girl, που τυγχάνει να είναι και μητέρα, μέσα από το ονειροπόλο βλέμμα της Μαριόν Κοτιγιάρ και μια μικρή πρωταγωνίστρια – αποκάλυψη που αναμετριέται επί ίσοις όροις με την καταξιωμένη ηθοποιό.
Η βραβευμένη με Όσκαρ, χαμαιλεοντική Μαριόν Κοτιγιάρ, που έχει επιβληθεί και επιβάλλει τη δική της ευρωπαϊκή αύρα στο Χόλιγουντ, επέστρεψε στις Κάννες με το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Βανέσσα Φιλό, σε μια ταινία – σχόλιο για τη σύγκρουση ανάμεσα στον ρόλο της μητέρας και τις ανάγκες επιβεβαίωσης και αυτοπροσδιορισμού μιας σύγχρονης γυναίκας, γεμάτης νεανική ορμή και πάθος για ζωή. Προβλήθηκε το 2018 στο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα». Πρωταγωνιστούν: Μαριόν Κοτιγιάρ, Αϊλίν Αξού-Ετέ, Αλμπάν Λενουάρ, Αμελί Ντορ.
«Η πρώτη ταινία που με συγκλόνισε ήταν η ταινία ΜΠΛΕ του Κισλόφσκι, την οποία είδα σε ηλικία 13 ετών. Η ερμηνεία της Ζιλιέτ Μπινός και το βάθος των συναισθημάτων της με άφησαν άφωνη. Τότε ήταν που αποφάσισα πως θέλω να σκηνοθετώ ταινίες. […] Οι βασικές θεματικές που ήθελα να φωτίσω με αυτήν την ταινία ήταν η εξάρτηση (κυριολεκτική και μεταφορική), η έλλειψη αγάπης, η ανασφάλεια, η μοναξιά και η απουσία σταθερών αναφορών στη ζωή ενός παιδιού, η οποία επηρεάζει και την αυτοεκτίμησή του και τον τρόπο αντίληψης του κόσμου. Παράλληλα ήθελα να τονίσω πως, ακόμα και μέσα σε ένα τέτοιο ασταθές πλαίσιο, η αναγέννηση είναι εφικτή.» – Βανέσα Φίλιο
«X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας» (X-Men: Dark Phoenix – 2019) του Σάιμον Κίνμπεργκ (Η.Π.Α.) και σε 3D
Οι X-Men έρχονται αντιμέτωποι με τον πιο ισχυρό και ανυπέρβλητο εχθρό τους: έναν από αυτούς, την Τζιν Γκρέι. Κατά τη διάρκεια μιας αποστολής διάσωσης στο διάστημα, η Τζιν σχεδόν σκοτώνεται όταν δέχεται επίθεση από μια μυστηριώδη κοσμική δύναμη. Όταν επιστρέφει, η δύναμη αυτή την καθιστά όχι μόνο απίστευτα πιο ισχυρή, αλλά και πολύ πιο ασταθή. Παλεύοντας με τη νέα πλευρά του εαυτού της, η Τζιν εξαπολύει τις δυνάμεις της με τρόπους που δεν μπορεί ούτε να αντιληφθεί αλλά ούτε και να ελέγξει. Καθώς η Τζιν βγαίνει εκτός ελέγχου, πληγώνοντας έτσι και τα αγαπημένα της πρόσωπα, αρχίζει να ξετυλίγει τον ιστό που κρατά τους X-Men ενωμένους. Τώρα, με την οικογένειά τους να καταρρέει, πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ενωθούν – όχι μόνο για να σώσουν την ψυχή της Τζιν, αλλά και για να σώσουν τον πλανήτη από εξωγήινες δυνάμεις που θέλουν να μετατρέψουν αυτή τη δύναμη σε όπλο ώστε να κυβερνήσουν τον γαλαξία.
Αυτή είναι η ιστορία της ηρωίδας των X-Men, Τζιν Γκρέι, καθώς εξελίσσεται στον εμβληματικό Μαύρο Φοίνικα. Αυτή είναι η πιο έντονη και συναισθηματική ταινία, του συγκεκριμένου franchise. Είναι η κορύφωση των 20 χρόνων ταινιών X-Men, με την οικογένεια των μεταλλαγμένων να πρέπει πλέον να αντιμετωπίσει τον πιο ολέθριο εχθρό μέχρι τώρα – έναν από αυτούς. Ηθοποιοί: Τζέιμς ΜακΑβόι, Μάικλ Φασμπέντερ, Τζένιφερ Λόρενς, Νίκολας Χουλτ, Σόφι Τέρνερ, Τάι Σέρινταν, Αλεξάντρα Σιπ, Κόντι Σμιτ-ΜακΦι, Έβαν Πίτερς, Τζέσικα Τσαστέιν. Το κόμικ «Μαύρος Φοίνικας» έχει γράψει ο θρύλος του χώρου Κρις Κλερμόντ, ενώ η εικονογράφηση ανήκει στον Τζον Μπερν. Είχε πλέον φτάσει η στιγμή που μια ταινία X-Men έχει γυναίκα πρωταγωνίστρια. Όπως αναφέρει και ο Κίνμπεργκ: «Είχε έρθει η ώρα μια ταινία με σούπερ ήρωες να έχει γυναίκα στον κεντρικό ρόλο. Ο «Μαύρος Φοίνικας» έχει την πιο δυνατή γυναικεία ιστορία στον κόσμο του X-Men».
Ο Σάιμον Κίνμπεργκ, που ήταν είτε σεναριογράφος είτε παραγωγός (ή μερικές φορές και τα δύο) σε όλες τις ταινίες X-Men, αποφάσισε να πραγματοποιήσει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο: «Ήθελα να σκηνοθετήσω», περιγράφει. «Καθώς σκεφτόμουν τα θέματα με τα οποία θα ασχοληθεί η ταινία, ένιωθα συναισθηματικά δεμένος μαζί της. Και τότε σκέφτηκα ότι όχι μόνο μπορούσα να την σκηνοθετήσω αλλά και ότι έπρεπε. Την ένιωθα σαν παιδί μου, δεν μπορούσα να την αφήσω σε άλλον».
«Αγκάθα και η Εξιχνίαση Ενός Φόνου» (Agatha and the Truth of Murder – 2018) του Terry Loane (Ηνωμένο Βασίλειο)
1926. Με την προσωπική της ζωή στην χειρότερη φάση, και το συγγραφικό της έργο σε παύση, η νεαρή Αγκάθα Κρίστι εμπλέκεται σε ένα μυστηριώδες άλυτο έγκλημα. Η Φλόρενς βρίσκεται νεκρή σε ένα τρένο για το Χέιστιγκς και η έρευνα για τον δολοφόνο που ακολουθεί αποβαίνει άκαρπη. Η νονά της, απελπισμένη απευθύνεται στη Αγκάθα με την ελπίδα να πετύχει αυτό που η αστυνομία δεν κατάφερε, να βρει τον δολοφόνο. Η νεαρή συγγραφέας προσπαθεί να λύσει το μυστήριο βασισμένη στις γνώσεις της από τα μυθιστορήματα, σύντομα όμως καταλαβαίνει ότι ο δολοφόνος είναι πολύ πιο κυνικός και επικίνδυνος από οποιοδήποτε φανταστικό της ήρωα. Μια αυθεντική ταινία μυστηρίου βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα.
«Ποιός Σκότωσε Τη Λαίδη Γουίνσλεϊ» (Lady Winsley – 2019) του Χινέρ Σαλίμ (Τουρκία, Βέλγιο)
Η Λαίδη Γουίνσλεϊ, μία Αμερικανίδα συγγραφέας, δολοφονείται σε ένα μικρό τούρκικο νησί. Ο διάσημος επιθεωρητής Φεργκάν, απόμακρος αλλά και μεθοδικός στην δουλειά του, καταφθάνει από την Κωνσταντινούπολη για να αναλάβει την έρευνα. Γρήγορα θα βρεθεί αντιμέτωπος με καλά κρυμμένα μυστικά σε αυτό το απόμακρο κομμάτι της χώρας, όπου τα ταμπού αφθονούν, οι οικογενειακοί δεσμοί παραμένουν δυνατοί και οι παραδόσεις είναι ισχυρότερες απ’ οτιδήποτε άλλο.
Ο Χινέρ Σαλίμ επιστρέφει με μια ιστορία γεμάτη εκκεντρικούς χαρακτήρες, άρωμα από Τουρκία και άφθονο μυστήριο γύρω από έναν αναπάντεχο φόνο. Το «Ποιος Σκότωσε τη Λαίδη Γουίνσλεϊ;» έχει όλες τις ελκυστικές αρετές μίας πραγματικής αστυνομικής κωμωδίας, η οποία θυμίζει τα μυθιστορήματα της Άγκαθα Κρίστι. Το φιλμ ωστόσο προσπαθεί να κάνει κι ένα βήμα παραπέρα από την απλή αστυνομική έρευνα, καθώς εξετάζει παράλληλα τόσο την θέση της γυναίκας στην τουρκική κοινωνία, όσο κι εκείνη των Κούρδων. Ηθοποιοί: Μεχμέτ Κουρτουλούς, Εργκούν Κουγιουτσού, Εζγκί Μολά, Τουργκάι Αϊντίν, Αρίν Κουσακσιζόγλου, Μεσούτ Ακούστα.
Μετά το «γουέστερν», «My Sweet Pepper Land», o Χινέρ Σαλίμ θέλησε να κάνει το εντελώς αντίθετο, όταν ήρθε η ώρα να επιλέξει το νέο του πρότζεκτ. Και εξηγεί την επιθυμία του αυτή: «Πάνω από όλα, η δουλειά μου είναι να αφηγούμαι ιστορίες, οπότε η ιδέα της ταινίας αυτής ήταν ένα δώρο για τη φαντασία μου, όχι ένας περιορισμός που μου υπέβαλα. Ήθελα να μιλήσω για την τουρκική και κουρδική κοινωνία σήμερα, όπως και για τις σχέσεις μεταξύ τους, χωρίς να παίρνω μέρος κανενός. Το χιούμορ, το παράλογο και η τρέλα συνοδεύουν τους χαρακτήρες της ιστορίας μου, όπως συνοδεύουν κάθε ανθρώπινο πλάσμα που θέλει να ζήσει ή προσπαθεί να επιβιώσει.»
«Σύνορα» (Gräns / Border – 2018) του Αλί Αμπάσι (Σουηδία, Δανία)
Η ζωή μιας αστυνομικού των τελωνείων με ασύλληπτα οξυμένη όσφρηση παίρνει απρόσμενη τροπή όταν συναντά έναν σκοτεινό άνδρα που κουβαλά στις αποσκευές του μια φοβερή αποκάλυψη για την ίδια της την ύπαρξη. Μια ταινία που αμφισβητεί τα σύνορα ανάμεσα στα κινηματογραφικά είδη, στο Σινεμά και στις άλλες τέχνες, στην πραγματικότητα και στο παράλογο ή στο οικείο και το ξένο. Βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Γιον Άιγβιντε Λίντκβιστ (συγγραφέα του Άσε το κακό να μπει), το φιλμ «Σύνορα» στέκεται με θάρρος απέναντι στα στερεότυπα, μ’ έναν δικό του συμβολικό τρόπο. Ηθοποιοί: Εύα Μελάντερ, Ερο Μιλόνοφ, Γιόργκεν Τόρσον, Αν Πετρέν, Στεν Λιούνγκρεν.
Η ταινία απέσπασε το Μεγάλο Βραβείο στην Ενότητα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών το 2018, ενώ ήταν Υποψήφια και για Όσκαρ το 2019, στην Κατηγορία Καλύτερου Μακιγιάζ – Κόμμωσης. Στην Ελλάδα είχαμε την ευκαιρία να την δούμε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2018, στο 59ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στο Τμήμα «Ανοιχτοί Ορίζοντες».
«Καζανόβα, Η Τελευταία Αγάπη» (Dernier amour / Casanova, Last Love – 2019) του Μπενουά Ζακό (Γαλλία)
Λονδίνο, 18ος αιώνας. Ο Καζανόβα, διάσημος για το πάθος του για τις απολαύσεις και τον τζόγο, υποχρεώνεται σε εξορία μακριά από το Παρίσι. Μη γνωρίζοντας τίποτα για το Λονδίνο, συναντά μία νεαρή πόρνη, τη Μαριάν ντε Σαρπιγιόν. Τον γοητεύει σε τέτοια βαθμό που αγνοεί τις γυναίκες γύρω του. Ο θρυλικός γόης είναι έτοιμος να κάνει τα πάντα για να την αποκτήσει, αλλά η Σαρπιγιόν καταφέρνει να ξεφύγει από τα δίχτυα του με διάφορα τεχνάσματα. Τον προκαλεί λέγοντας του ότι θα την αποκτήσει μόνο, όταν θα σταματήσει να την ποθεί. Ηθοποιοί: Βενσάν Λιντόν, Στέισι Μάρτιν, Βαλέρια Γκολίνο, Τζούλια Ρόι, Νάνσι Τέιτ.
Ποιος είναι ο Καζανόβα; Γεννημένος τον 18ο αιώνα, είναι ένας τυχοδιώκτης από τη Βενετία. Ένας πολίτης του κόσμου. Ένα μοναδικό πορτρέτο του Καζανόβα μέσα από τη γοητευτική ματιά του Μπενουά Ζακό (Αντίο, Βασίλισσα μου) με ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, ερωτισμό και βάθος. Πρωταγωνιστεί ο Βινσέντ Λιντόν (Ο Νόμος της Αγοράς) πλάι στη Στέισι Μάρτιν (Nymphomaniac). Μία τολμηρή ταινία με καλές ερμηνείες, που απογυμνώνει τον μύθο του μεγάλου καρδιοκατακτητή, καθώς ερωτεύεται, για πρώτη και τελευταία φορά στη ζωή του, τη μοναδική γυναίκα που του αντιστέκεται.
«O Καζανόβα είχε το ταλέντο να ζήσει δύο φορές. Την πρώτη φορά έζησε έντονα και μετά, κατά τη διάρκεια της μίζερης υποχώρησης του στη Βοημία, δημιούργησε ο ίδιος τον μύθο του γράφοντας τα απομνημονεύματα του: ο μύθος ενός άντρα που είναι αιώνια ερωτευμένος. To σενάριο συνδέει αυτές τις δύο περιόδους της ζωής του δημιουργώντας έναν παραλληλισμό ανάμεσα στην εξορία του στο Λονδίνο και την τελική του υποχώρηση που αφηγείται τη μόνιμη εξορία – εκούσια ή ακούσια – στην οποία πέρασε τη ζωή του. Μερικά επεισόδια αναφέρονται στο παρελθόν του στη Βενετία, στην απόφαση του να γράψει τα απομνημονεύματα του στη γαλλική, κάτι που τον απομάκρυνε από τη μητρική του γλώσσα. Αυτό που τον κινητοποιεί δεν είναι οι κατακτήσεις, αλλά τα παιχνίδια της επιθυμίας. Θέλουμε να δείξουμε τη σημασία που έχει για αυτόν η ηδονή της παρτενέρ του, κάτι που τον ξεχωρίζει από τον Δον Ζουάν. Η μοναδικότητα της κάθε γυναίκας, ο κόσμος των γυναικών (μία τη φορά), αυτό τον πυροδοτεί. […] Μέσα από τις ερμηνείες και το ύφος της ταινίας θέλουμε να παρουσιάσουμε έναν κόσμο όπου τα συναισθήματα του τότε αφορούν το σήμερα. Θέλουμε η αναπαράσταση του παρελθόντος στην ταινία να έχει την επίδραση του εδώ και τώρα.» – Μπενουά Ζακό
Κυκλοφορούν επίσης:
«Η Κομπίνα» (The Hustle – 2019) του Κρις Άντισον (Η.Π.Α.)
Η Τζόσεφιν Τσέστερφιλντ (Χάθαγουεϊ) είναι η μοιραία γυναίκα με τη χλιδάτη ζωή και το κοσμοπολίτικο lifestyle, η οποία λειτουργεί σαν κομψό αρπακτικό, ξαφρίζοντας διαμάντια και περιουσίες ευκατάστατων αντρών, οι οποίοι πέφτουν στη γοητεία της μέσα από τις ευρηματικές της κομπίνες. Στο δρόμο της θα βρεθεί η Πένι Ραστ (Γουίλσον), η οποία ειδικεύεται σε αυτοσχέδιες μικροκομπίνες, χωρίς στρατηγική και ιδιαίτερες φιλοδοξίες. Η γοητευτική Τζόσεφιν θα δει κάτι στην άξεστη και αχαλίνωτη συμπεριφορά της Πένι και μαζί θα δημιουργήσουν ένα αταίριαστο ντουέτο με στόχο την περιουσία ενός δισεκατομμυριούχου.
Η ιδέα της «Κομπίνας» βασίζεται σε δυο παλιότερες ταινίες. Είναι στην ουσία μια συνέχεια στην ταινία «Ιστορίες του Κρεβατιού» (Bedtime Story – 1964) με τον Μάρλον Μπράντο και τον Ντέιβιντ Νίβεν, όπου ένας απατεώνας αποσπούσε χρήματα από πλούσιες κυρίες στην Γαλλική Ριβιέρα και το «Απατεώνες και Τζέντλεμεν» (Dirty Rotten Scoundrels – 1988) με τον Μάικλ Κέιν και τον Στιβ Μάρτιν, στον ρόλο δύο αντρών που έστηναν αδιανόητες απάτες εις βάρος ανυποψίαστων, ευκατάστατων ηλικιωμένων κυριών. Και οι δυο ταινίες βασίζονταν σε μια ιδέα του Στάνλεϊ Σαπίρο και του Πολ Χένινγκ, η οποία εδώ αναβιώνει χάρη στην σεναριακή πένα του Ντέιλ Λόνερ και του Ζακ Σάιφερ. Η σκηνοθεσία ανήκει στον Κρις Άντισον, ο οποίος έχει υπογράψει πολλά επεισόδια της βραβευμένης με Emmy τηλεοπτικής σειράς, «Veep» (HBO).
«Έντμοντ: Ένας Απρόβλεπτος Συγγραφέας» (Edmond – 2018) του Αλεξίς Μισαλίκ (Γαλλία, Βέλγιο)
Δεκέμβριος 1897, Παρίσι. Ο Έντμοντ Ροστάντ δεν έχει κλείσει ακόμα τα τριάντα, έχει όμως ήδη δύο παιδιά και πολλά άγχη. Δεν έχει γράψει τίποτα εδώ και δύο χρόνια. Καθώς βρίσκεται σε απελπισία, προτείνει στον μεγάλο ηθοποιό του θέατρου Κονστάντ Κοκλέν τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα νέο έργο και, συγκεκριμένα, σε μια ηρωική κωμωδία. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα: το έργο αυτό δεν έχει γραφτεί ακόμα. Παραβλέποντας τις ιδιοτροπίες των ηθοποιών, τις απαιτήσεις των παραγωγών, τη ζήλια της συζύγου του, τις πικάντικες ιστορίες του καλύτερού του φίλου και την έλλειψη ενθουσιασμού όλων των γύρω του, ο Έντμοντ αρχίζει να γράφει το έργο που κανείς δεν πιστεύει. Προς το παρόν, έχει μόνο τον τίτλο: Σιρανό ντε Μπερζεράκ. Ηθοποιοί: Τομάς Σολιβερές,Τομ Λεμπ, Ολιβιέ Γκουρμέ, Ματίλντ Σενιέ, Ντομινίκ Πινόν.
Σ’ επανέκδοση:
«Αντίο Φίλε» (Adieu l’ami / Farewell, Friend – 1968) του Ζαν Ερνάν (Γαλλία)
Μετά τον πόλεμο, δύο λεγεωνάριοι επιστρέφουν στη Γαλλία για ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή τους. Ο Ντίνο Μπαράν (Αλέν Ντελόν), θα πεισθεί να βοηθήσει μια μυστηριώδη γυναίκα, την Ιζαμπέλ, για να τοποθετήσει κάποια κλεμμένα ομόλογα μέσα στο χρηματοκιβώτιο της εταιρείας όπου εργάζεται. Θα προσληφθεί στην εταιρεία ως γιατρός, με βοηθό μία νεαρή που την αποκαλούν «Βατερλώ». Τα Χριστούγεννα επιδιώκει να διαρρήξει το χρηματοκιβώτιο, αλλά βρίσκεται πρόσωπο με πρόσωπο με τον άλλο λεγεωνάριο, αντίπαλό του Φραντς Προπ (Τσαρλς Μπρόνσον). Κλειδωμένοι στο υπόγειο ανοίγουν τελικά το χρηματοκιβώτιο, αλλά ανακαλύπτουν ότι όχι μόνο τους έχουν εξαπατήσει , αλλά τους έχουν στήσει και ενέδρα.
Μία περιπέτεια, με ένταση και ρυθμό, στην ο οποία ο Αλέν Ντελόν συναντά τον Τσαρλς Μπρόνσον, υπό τους ήχους της εμβληματικής μουσικής του Φρανσουά Ντε Ρουμπέ και με την υπέροχη φωτογραφία του Ζαν-Ζακ Ταρμπέ. Πρωταγωνιστούν: Αλέν Ντελόν, Τσαρλς Μπρόνσον, Όλγα Ζορζ Πικό, Μπριζίτ Φοσέ, Μπερνάρ Φρεσόν.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >