Ένα masterclass διάρκειας επτά μηνών παίρνει τον δρόμο του προς την αίθουσα συναυλιών στο Ωδείο Αθηνών Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Ιουνίου και ώρα 20.30. Με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού σπουδαστών -εκτελεστών του πιάνου και των κρουστών οργάνων, ο σολίστ και καθηγητής του Ωδείου Αθηνών, Δημήτρης Δεσύλλας , έφερε στο πεδίο της διδασκαλίας δύο από τις εμβληματικότερες συνθέσεις του 20ού αιώνα. Τη Σονάτα για δύο,πιάνα και κρουστά του Bela Bartok και το Ma Mere L’Oye του Maurice Ravel για δύο πιάνα με προσθήκη κρουστών (μεταγραφή Δημήτρης Δεσύλλας).

Ads

Ένα τεράστιο και πολύχρωμο ταξίδι στις αισθητικές και ρυθμολογικές έννοιες του Bela Βartok , μία πτήση στην απέριττη τελειότητα του Maurice Ravel , μια συνεχής και επίπονη διαδικασία ανακάλυψης και αποκάλυψης του κώδικα. Πάνω απ’ όλα όμως η διαρκής αναζήτηση του εσωτερικού εαυτού μας , η κοινωνικοποίηση με κοινούς και απαραίτητους κώδικες και κανόνες, η συνεχής εργασία προς την ολοκλήρωση και τελειοποίηση της τεχνικής , στοιχεία που μπορούν να μας οδηγήσουν στην τέχνη .

Bela Bartok
Σονάτα για δύο πιάνα και κρουστά

Maurice Ravel
“Μa Mere L’Oye”
Έργο για δύο πιάνα με την προσθήκη κρουστών ( διασκευή Δημήτρης Δεσύλλας)

Ads

Ερμηνεύουν

Ρένα Ζαφειροπούλου
Μιχάλης Στεφανάκης
Γιάννης Εριφυλλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Δημήτρης Δεσύλλας

Διδασκαλία – καλλιτεχνική διεύθυνση
Δημήτρης Δεσύλλας

Ωδείο Αθηνών
Αίθουσα  Άρης Γαρουφαλής
Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Ιουνίου 2018
Ώρα 20.30
Θα προηγηθεί prelecture-συνομιλία με τον σολίστ και καθηγητή του Ωδείου Αθηνών Δημήτρη Δεσύλλα στις 20.00

Είσοδος ελεύθερη