Το Threads, που δημιούργησε η Meta ως αντίπαλο του Twitter κατέγραψε 30 εκατομμύρια εγγραφές μέσσα σε μία νύχτα, σύμφωνα με τον CEO Μαρκ Ζάκερμπεργκ, με την εταιρεία να επιδιώκει να προσελκύσει χρήστες από την εφαρμογή του Twitter, η οποία για ακόμη μία φορά έχει προκαλεί σύγχυση λόγω λειτουργικών προβλημάτων.

Ads

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε 100 χώρες στα καταστήματα εφαρμογών Apple και Google, ενώ στην ΕΕ δεν είναι ακόμη διαθέσιμη λόγω κανονιστικών ανησυχιών.

Το Billboard, το HBO, το NPR και το Netflix δημιούργησαν λογαριασμού μέσα σε λίγα λεπτά από την κυκλοφορία. Σύμφωνα με την εταιρεία, η Σακίρα και ο Γκόρντον Ράμσεϊ επίσης έχουν δημιουργήσει λογαριασμό, ενώ ανέφεραν ότι προσεγγίστηκαν, μεταξύ άλλων, και η Όπρα Γουίνφρεϊ και ο Δαλάι Λάμα.

Η σύνδεση στην εφαρμογή γίνεται με τον λογαριασμό που οι χρήστες διαθέτουν ήδη στο Instagram. Αφού εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν τους ίδιους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram, εάν και αυτοί έχουν εγγραφεί στη νέα εφαρμογή.

Ads

Η εφαρμογή μοιάζει με το Twitter οπτικά, αν και οι ονομασίες έχουν αλλάξει με τα retweets να ονομάζονται “reposts” και τα tweets που ονομάζονται “threads”.

Οι αναρτήσεις στο Threads μπορούν να έχουν μήκος 500 χαρακτήρες, σε σύγκριση με τους 280 που επιτρέπονται στο Twitter και μπορούν να αναρτηθούν βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών, ενώ μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος και σε άλλες πλατφόρμες. Οι χρήστες μπορούν να αποκλείσουν, να περιορίσουν ή να αναφέρουν άλλους.

«Πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει μια εφαρμογή για δημόσιες συνομιλίες με 1 δισεκατομμύριο+ άτομα σε αυτήν. Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει αυτό, αλλά δεν το κατάφερε. Ας ελπίσουμε ότι θα το κάνουμε εμείς», έγραψε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Μέχρι τώρα τα σχόλια σχετικά με την εφαρμογή είναι ως επί των πλείστων θετικά με πολλούς χρήστες να αναφέρουν ότι ο Έλον Μασκ, ως ιδιοκτήτης του Twitter θα πρέπει να φοβάται.

Μεγάλο μέρος της συζήτησης, κατά ειρωνικό τρόπο, έλαβε χώρα στο Twitter, όπου το hashtag “Threads” ήταν trend το απόγευμα της Τετάρτης (55/7)

Η Meta με βάση τα όσα έχουν γίνει γνωστά δεν θα δέχεται διαφημίσεις στο Threads τουλάχιστον την πρώτη χρονιά της λειτουργίας της εφαρμογής. Επί του παρόντος, η κύρια ροή είναι ένας συνδυασμός περιεχομένου που ακολουθούν οι χρήστες, καθώς και περιεχομένου που προτείνεται από τον αλγόριθμο. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν σχέδια που να επιτρέπουν στους ανθρώπους να το περιορίζουν μόνο σε άτομα που ακολουθούν. Οι χρήστες θα κρατήσουν τα ονόματα χρήστη τους από το Instagram.